سفرهامون

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست مطالب

کشور بلژیک یا امپراطوری بلژیک یک کشور مستقل و از کوچک ترین و پرجمعیت ترین کشور های اروپایی در غرب اروپا است. کشور بلژیک یکی از کشور های توریستی و بنیانگذار اتحادیه اروپا نیز می باشد که حکومتی سلطنتی دارد. 

این کشور در همسایگی هلند، آلمان و فرانسه قرار گرفته است و مردم آن به زبان های هلندی، آلمانی و فرانسوی صحبت می کنند.

شهر امپراطوری بروکسل به عنوان پایتخت بلژیک شناخته می شود که پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر آن نیز است.

بهترین قیمت تور بلژیک از مشهد از سفرهامون

 تور بلژیک از مشهد

بلژیک با طیف گسترده ای از مکان های دیدنی یکی از پرجاذبه ترین کشور های اروپاست که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند.  

اگر ساکن شهر مشهد هستید خبر خوب ما به شما این است که با سفرهامون رزرو تور بلژیک از مشهد برای شما امکان پذیر می باشد و شما می توانید به طور مستقیم از مشهد عازم این کشور شوید و دیگر نیازی به مراجعه به تهران و فرودگاه امام خمینی نیست. 

در تمامی ایام سال پکیج های مختلف تور بلژیک از مشهد برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید با آن ها همراه شوید. 

● تورهای بلژیک از مشهد نوروز 1404

فصل بهار به خصوص ایام نوروز در تقویم ایران فرصتی است تا بتوانید با تور بلژیک همراه شوید. زیرا در این زمان مدارس و دانشگاه ها حدود 15-20 روز تعطیل هستند و دغدغه ای نخواهید داشت. 
از طرفی در بهار با هوایی عالی و مطبوع در بلژیک رو به رو خواهید بود. هزینه ی روزانه و قیمت هتل ها نیز در این ایام مناسب تر از تابستان است. 
 

 قیمت تور بلژیک از مشهد

امروزه هزینه تور های خارجی به یکی از بزرگترین دغدغه و معضل مسافرین تور خارجی از جمله تور بلژیک تبدیل شده است.
به طور کلی تور های اروپایی ارزان نیستند و تقریبا جز تور های لوکس به حساب می آیند.
نرخ یورو، نرخ هتل، هزینه ی پرواز و هزینه ی اخذ ویزا از مهم ترین عوامل موثر در قیمت تور بلژیک از مشهد هستند.
هر چه هتل به مرکز شهر نزدیک تر باشد و دسترسی بهتر به سایر مراکز و اماکن مهم داشته باشد و یا خدمات بهتر و متنوع تری ارائه دهد، قیمت بالاتری دارد. 
برای اطلاع دقیق از قیمت تور بلژیک از مشهد می توانید با ما تماس بگیرید. 
رزرو تور بلژیک از مشهد با خدمات کامل

 تور بلژیک از مشهد لحظه آخری؟

بدون شک بار ها اسم تور لحظه آخری بلژیک را دیده و شنیده اید. در واقع به دلیل نیاز به ویزای شنگن برای ورود به بلژیک و طولانی بودن پروسه ی اخذ ویزا باید بگوییم که چنین توری وجود ندارد. مگر اینکه شما از قبل ویزای شنگن داشته باشید. 
به همین خاطر توصیه می کنیم تا رزرو تور بلژیک از مشهد خود را به روزهای آخر موکول نکنید و حداقل 3 ماه قبل از تاریخ پرواز اقدام به رزرو تور کنید تا زمان کافی برای انجام فرایند های مربوط به گرفتن ویزا را داشته باشید. 
 

● بهترین زمان همراهی با تور بلژیک

معمولا مسافران بیشتر به دنبال زمانی هستند که مقصد دارای آب و هوای متعادلی باشد. قطعا هر مقصدی در هر زمانی زیبایی های مخصوص به خود را دارد و تعیین بهترین زمان برای سفر به هدف مسافر از سفر بستگی دارد. در ادامه زمان های متفاوت برای سفر به بلژیک را توضیح خواهیم داد:
بهار
بلژیک در فصل بهار به فصل شکوفه ها و غنچه ها معروف است. در ابتدای این فصل بلژیک همچنان سردی خود را دارد اما رفته رفته با نزدیک شدن به روزهای آخر این فصل هوای متعادل تری را پیش رو خواهید داشت. در فصل بهار به مناسبت عید پاک جشن ها و مراسمات زیادی در بلژیک برگزار می شود که شرکت در آن ها خالی از لطف نیست. 
قیمت هتل ها و هزینه های سفر در این فصل مناسب تر از تابستان است. 
تابستان
تابستان بهترین زمان برای همراهی با تور بلژیک از نظر آب و هوایی به خصوص در بخش ساحلی است. آب و هوای خنک و مطبوع، برگزاری جشن های متنوع و سرسبزی طبیعت از جمله دلایلی است که مسافران را به خود جذب می کند.
یکی از جذابیت های دیگر بلژیک این است که شما در تابستان نیز می توانید شاهد بارش باران در این کشور باشید. 
تابستان های بلژیک مملو از گردشگر است. پس در نظر داشته باشید که اگر بخواهید با تور بلژیک از مشهد تابستان شرکت کنید هم قیمت تور کمی بالاتر از سایر زمان هاست هم در مکان های دیدنی حجم گردشگران و توریستان بالا است. 
پاییز
در فصل پاییز شاهد روزهای ابری و خنک در بلژیک خواهید بود. با نزدیک شدن به روزهای پایانی این فصل هوا نیز سردتر خواهد شد و بارش باران شدت بیشتری به خود می گیرد. پاییز بهترین زمان برای سفر به بلژیک برای مسافرانی است که از شلوغی و گرمای تابستان خوششان نمی آید و همچنین به دنبال سفری ارزانتر هستند. زیرا در این زمان با توجه به کاهش تقاضا برای سفر به بلژیک قیمت تور ها و هزینه های سفر نیز کاهش می یابد. 
زمستان
با سفر در زمستان روزهایی سرد، ابری و بارانی به دور از یخبندان را پیش رو دارید. این فصل برای کسانی که می خواهند در هیاهو و جشن های ویژه سال نو حضور داشته باشند و یا علاقمندان ورزش های زمستانی مانند اسکی فرصتی عالی است. زیرا هم قیمت تور کم تر از سایر زمان ها است هم مکان های دیدنی خلوت تر می باشد. 
قیمت روز بهترین تور بلژیک از مشهد

● مدارک مورد نیاز تور بلژیک از مشهد 

از آنجایی که بلژیک بنیانگذار اتحادیه اروپا و عضوی از آن است باید گفت که مهم ترین و اصلی ترین مدرک برای ورود به آن ویزای شنگن است. 
برای شرکت در تور بلژیک از مشهد مدارک دیگری از قبیل شناسنامه، پاسپورت و … نیاز است.
برای کسب آگاهی بیشتر و اطلاع از جزئیات شرایط و مدارک تور بلژیک کافیست به صفحه مدارک مورد نیاز بلژیک مراجعه کنید.
 

 گشت آپشنال در تور بلژیک از مشهد

معمولا آژانس های مسافرتی 1 یا 2 گشت شهری رایگان در پکیج تور بلژیک خود قرار میدهند. گشت های مازاد را می توانید با پرداخت هزینه ی جداگانه از تور لیدرها خریداری و از جاهای بیشتری بازدید کنید. 
 

● تور بلژیک از مشهد اقساطی

امروزه بالا بودن هزینه سفر های خارجی دغدغه ای برای تمام مسافرین محسوب می شود. 
سفرهامون این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید تور بلژیک از مشهد را به صورت قسطی خریداری کنید و با شرایطی استثنایی و بدون نگرانی بتوانید از این کشور زیبا دیدن کنید. 
تور بلژیک از مشهد اقساطی هیچ تفاوتی از نظر کیفیت و خدمات با تور معمولی ندارد و تنها در مراحل پرداخت هزینه ها متفاوت است.
برای تهیه تور اقساطی بلژیک نیاز به ضامن ندارید تنها با ارائه چک صیادی می توانید از خدمات قسطی سفرهامون بهره مند شوید. 
رزرو و خرید تور بلژیک از مشهد از سفرهامون

● خدمات معمول تور بلژیک از مشهد

پکیج کامل خدمات تور بلژیک از مشهد شامل 1. اخذ ویزای شنگن 2. رزرو و اقامت در هتل دلخواه با صبحانه 3. پرواز رفت و برگشت 4. بیمه مسافرتی 5. ترانسفر فرودگاهی و 6. حضور تورلیدر فارسی زبان می باشد که با بهترین قیمت برای شما تدارک دیده شده است.
 

● نکات مهم در تور بلژیک از مشهد

1. پاسپورت مهم ترین و تنها مدرک شناسایی و هویتی شما در طول سفر است. پس در نگهداری از آن دقت کنید.
2. به هیچ عنوان کل پول خود را به همراه نداشته باشید. برای نگهداری از آن ها، از صندوق امانات هتل و یا گاو صندوق های تعبیه شده در اتاق استفاده کنید.
3. در مکان های نسبتا شلوغ و شلوغ توریستی، ایستگاه های مترو یا اتوبوس از سارقین در کمین نشسته غفلت نکنید.
4. از کوله، کیف دستی و بارهای خود به دقت مراقبت کنید.
5. اگر زبان های رایج بلژیک را بلد نیستید، دانستن برخی از واژه ها و اصطلاحات انگلیسی به شما کمک خواهد کرد. 

سوالات متداول

برای تور بلژیک به چه مدارکی نیاز داریم؟

مهم ترین شرط برای حضور در تور بلژیک، داشتن ویزای شنگن است؛ ارائه مدارک دیگری مثل مدارک هویتی و مدارک شغلی نیز ازامی است.

حداقل از 3 ماه قبل از تاریخ پرواز خرید خود را انجام دهید تا فرصت کافی برای اخذ ویزا و ارائه مدارک مورد نیاز داشته باشید.

بلژیک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و می توانید یورو با خود ببرید.

اختلاف قیمت در تورهای بلژیک به دلیل تفاوت در خدماتی است که در هر پکیج ارائه می شود.

نظرات سفر به بلژیک

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی