تور تفلیس باتومی

شروع قیمت از

          20,010,000

                          تومان

شروع قیمت از

20,010,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور ترکیبی گرجستان از تهران

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 8 روزه تفلیس + باتومی

8 روز

شهریور ماه

جورجین-وینگز

21,000,000 تومان

تور ترکیبی تفلیس + باتومی تابستان 1403

5 روز

شهریور ماه

آسمان-لوگو

20,010,000 تومان

تور 6 شب تفلیس + باتومی

7 روز

شهریور ماه

iran air tour

22,500,000 تومان

تور 8 روزه تفلیس + باتومی
شهریور
8 روز
جورجین وینگز
تور ترکیبی تفلیس + باتومی تابستان 1403
شهریور
5 روز
آسمان ایر
تور 6 شب تفلیس + باتومی
شهریور
7 روز
ایران ایر تور

جدول محتوا

تور تفلیس باتومی - سفری تلفیقی با تم قدیمی و تفریحی

گرجستان با قدمت دیرینه و جاذبه های زیادی که دارد سالانه توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. تفلیس و باتومی دو شهر مهم و توریستی این کشور زیبا هستند که جاذبه های زیادی را در خود جای داده اند.

تفلیس پایتخت و مهم ترین شهر گرجستان است که در شرق آن قرار گرفته است و به دلیل وجود کوهستان و دره در اطراف خود آب و هوایی خنک دارد.

باتومی دومین شهر بزرگ و مهم گرجستان است که عنوان قطب گردشگری گرجستان را به خود اختصاص داده است، شهری در غرب گرجستان که در همسایگی دریای سیاه قرار گرفته و آب و هوایی گرم و مرطوب دارد. باتومی نسبت به تفلیس فاصله ی بیشتری تا ایران دارد.  

تور تفلیس باتومی از تهران

● تور تفلیس باتومی

تور ترکیبی تفلیس باتومی یک تور جذاب ترکیبی است که شما را به بازدید از عروس زیبای آسیا میانه “تفلیس” و مروارید دریای سیاه “باتومی” دعوت می کند. هر یک از این دو شهر جاذبه ها و زیبایی های بی نظیری را در خود جای داده است که سالانه گردشگران زیادی را ترغیب به رزرو و خرید تور تفلیس باتومی می کند. 
عدم نیاز به ویزا برای ورود به گرجستان برای ایرانیان و قیمت مناسب تور باعث محبوبیت تور تفلیس باتومی شده است. این تور فرصتی مناسب برای کسانی است که می خواهند همزمان در یک سفر از هر دو شهر بازدید کنند و تعطیلات خود را با تفریحات شهری و ساحلی سپری کنند. 
ویژگی های خاص و جذابیت های فوق العاده هریک از این دو شهر به شما کمک می کند تا لحظات متفاوتی را تجربه کنید. 

● قیمت تور تفلیس باتومی

قیمت تور تفلیس باتومی اولین موضوعی است که مورد توجه قرار می گیرد. تور تفلیس باتومی یکی از به صرفه ترین و مناسب ترین تور ها برای ایرانیان است. قیمت این تور بسته به عوامل مختلفی متغیر است. کیفیت هر تور بر قیمت آن تاثیر مستقیم می گذارد. علاوه بر آن هتل محل اقامت انتخابی مسافر نیز از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت تور تفلیس باتومی می باشد. انتخاب یک هتل 5 ستاره به جای یک هتل 3 ستاره باعث افزایش چشمگیر قیمت تور شما می شود.
سفر در تعطیلات و ایام پرگردشگر نیز باعث افزایش قیمت تور و هزینه های شما می شود. بهتر است برای سفر خود به تفلیس و باتومی ایام غیر پیک مانند روز های بعد از تعطیلات، فصل های پاییز و زمستان و ایام امتحانات را انتخاب کنید. 
همچنین هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر باشد، نرخ تور نیز افزایش می یابد و باید هزینه ی بیشتری بپردازید. 
تمامی موارد ذکر شده و موارد دیگری همچون نوع ایرلاین و کلاس پروازی و خدمات تور مثل تور لیدر و گشت های شهری در قیمت تور تفلیس باتومی نقش دارند و شما با تغییر در هر یک از آن ها می توانید نرخ تور خود را افزایش یا کاهش دهید. 
 

● بهترین زمان سفر به تفلیس و باتومی

انتخاب بهترین زمان برای سفر، موضوعی است که به هدف شما از سفر، شرایط، علاقه و بودجه شما و شرایط آب و هوایی منطقه بستگی دارد و شما باید با توجه به هدفی که دارید بهترین زمان را انتخاب کنید. 
برای انتخاب بهترین زمان از نظر آب و هوایی باید گفت که گرجستان کشوری است که در طول سال چهار فصل را به خود می بیند و شما می توانید در هر زمان تفریحات جذاب مخصوص به آن را پیدا کنید. در حالت کلی پیشنهاد می کنیم که بهار و مخصوصا تابستان را برای سفر خود و همراهی با تور تفلیس باتومی انتخاب کنید. در این زمان به جز مرداد ماه هوای گرجستان بسیار خوب و نه سرد و نه گرم است و شما می توانید از طبیعت لذت ببرید، شنا کنید و از تفریحات آبی و ساحلی بهره ببرید، داخل شهر قدم بزنید و مشغول کافه و رستوران گردی و تفریحات شبانه شوید. گفتنی است که اغلب جشنواره ها و فستیوال های جذاب و مهم گرجستان در این دو فصل مخصوصا تابستان برگزار می شوند.
اگر بهار و تابستان را برای همراهی با تور تفلیس باتومی انتخاب کردید، باید فکر ارزان سفر کردن را از سر خود بیرون کنید؛ زیرا در این زمان گرجستان پذیرای گردشگران زیادی است و با بالا رفتن تقاضا برای سفر به این کشور، نرخ پرواز و هتل و در نهایت قیمت تور تفلیس باتومی افزایش می یابد. 
اگر محدودیت مالی دارید و به دنبال تور ارزان تفلیس باتومی هستید پیشنهاد می شود در ایام کم مسافر پاییز و زمستان (در صورت مصادف نشدن با ایام مناسبتی مانند جشن سال نو میلادی) با این تور همراه شوید. در این زمان ها به دلیل حجم کم گردشگران، ایرلاین ها و هتل ها خدمات خود را با قیمتی پایین تر از ایام دیگر ارائه می دهند. 
قیمت تور تفلیس باتومی

● انواع تور تفلیس باتومی

در حال حاضر تور تفلیس باتومی فقط از مبدا تهران و به صورت تور تفلیس باتومی از تهران هوایی برگزار می شود. این تور به صورت مستقیم با پرواز ایرلاین هایی مانند وارش، آسمان و قشم ایر اجرا می شود. برای حمل و نقل بین تفلیس و باتومی می توان از اتوبوس قطار و هواپیما استفاده کرد. سفر با هواپیما بین این دو شهر بهتر و سریعتر و راحت تر و در عین حال گرانتر از سفر زمینی است. معمولا ترانسفر بین این دو شهر به صورت زمینی انجام می شود که حدود 5 ساعت زمان میبرد. 
از آنجایی که تور تفلیس باتومی از مشهد و سایر شهر ها برگزار نمی شود اگر ساکن شهر دیگری هستید و قصد همراهی با تور تفلیس باتومی را دارید ابتدا باید از شهر مبدا خود را به تهران برسانید و سپس از آنجا با این تور همراه شوید. 
 

● تور لوکس تفلیس باتومی

با رزرو تور لوکس تفلیس باتومی عیش سفر خود را کامل کنید. در تور لوکس تفلیس باتومی شما می توانید بیش از 8 روز در این دو شهر اقامت داشته باشید، هتل های 5 ستاره و لوکس را رزرو کنید و با بهترین ایرلاین ها و ساعات پروازی سفر کنید. 

 

● مدارک مورد نیاز تور تفلیس باتومی

خوشبختانه مسافران و گردشگران ایرانی برای بازدید و ورود به گرجستان نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارند. همین که شما یک پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشید کافیست. 
بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و بیمه مسافرتی از جمله مدارک دیگری است که شما مانند سفر های دیگر باید به همراه داشته باشید.
 

● اقامت در تفلیس و باتومی

با توجه به توریستی بودن هر یک از این دو شهر شما به راحتی می توانید اقامتگاه و هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. در این شهر ها هم اقامتگاه های ارزان و اقتصادی و هم هتل های گران و لاکچری در دسترس می باشد تا مسافران بتوانند با توجه به بودجه و شرایط خود انتخاب کنند.  
پیشنهاد می شود برای رفاه و راحتی خود هزینه ی بیشتری بپردازید و در یک هتل 5 ستاره خوب اقامت داشته باشید. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های این دو شهر را معرفی می کنیم:
بهترین هتل های باتومی
بهترین هتل های تفلیس
تور تفلیس باتومی ارزان

● تور تفلیس باتومی لحظه آخری

در برخی از موارد ممکن است تا ساعات پایانی حرکت ظرفیت تور تکمیل نشود از همین رو آژانس برگزار کننده تور را قیمتی کمتر از قیمت اصلی ارائه می دهد تا مسافران را ترغیب به خرید کند. تور لحظه آخری تفلیس باتومی مناسب کسانی است که در هر لحظه آماده سفر هستند و یا کسانی که می خواهند ارزان تر به این کشور سفر کنند. 
تور لحظه آخری می تواند ارزان باشد اما نباید آن را با تور ارزان اشتباه گرفت؛ زیرا پکیج های تور ارزان با هتل های 3 ستاره و پرواز های ارزان بسته می شود اما تور لحظه آخری هیچ تفاوتی از نظر امکانات و خدمات با تور معمولی ندارد و فقط به دلیل عدم تکمیل ظرفیت با قیمت پایین تر به فروش می رسد. 
 

● تور ارزان تفلیس باتومی

رزرو تور ارزان تفلیس باتومی در سفرهامون با مدت زمان اقامت کمتر نسبت به تور های معمولی و اقامت در هتل های متوسط و خدمات معمولی و ارزان امکان پذیر است. 
علاوه بر این شما می توانید ارزان ترین تور تفلیس باتومی را در زمان هایی مانند زمستان که گردشگران کمی راهی این کشور می شوند، رزرو و تهیه کنید. 
 

● اول به تفلیس برویم یا باتومی؟

باتومی نسبت به تفلیس پرواز های برگشت کمتری به ایران دارد. پس توصیه می شود ابتدا به باتومی بروید تا هنگام برگشت از تفلیس به ایران دستتان برای انتخاب باز باشد و برای انتخاب روز برگشت به ایران و همچنین ایرلاین محدودیت نداشته باشید. 

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/14

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی