جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور آنتالیا از تهران

شروع قیمت از

          14,990,000

                          تومان

شروع قیمت از

14,990,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور های آنتالیا از تهران

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور آنتالیا با پرواز مستقیم

روز

مرداد ماه

tailwind-airlines

19,600,000 تومان

تور آنتالیا مرداد 1403

روز

مرداد ماه

tailwind-airlines

24,500,000 تومان

تور آنتالیا پرواز ترکیش از تهران هتل 4 ستاره

روز

مرداد ماه

ترکیش-ایر-لوگو

49,190,000 تومان

تور آنتالیا با پرواز مستقیم
مرداد ماه
7 روز
تیلویند ایر
تور آنتالیا مرداد 1403
مرداد ماه
7 روز
تیلویند ایر
تور آنتالیا پرواز ترکیش از تهران هتل 4 ستاره
مرداد ماه
7 روز
ترکیش ایر

مشاوره و رزرو تور

05137292000

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

لیست قیمت تور های آنتالیا بر اساس هتل

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور آنتالیا هتل 3 ستاره Lara Palace

روز

مرداد ماه

pegasus-airlines-logo

14,990,000 تومان

تور آنتالیا هتل 4 ستاره Cender

روز

مرداد ماه

ترکیش-ایر-لوگو

37,590,000 تومان

تور آنتالیا هتل 5 ستاره Orange County Kemer

روز

مرداد ماه

tailwind-airlines

60,200,000 تومان

تور آنتالیا هتل 3 ستاره Belkon

روز

مرداد ماه

iran air tour

27,670,000 تومان

تور آنتالیا هتل 5 ستاره Titanic Deluxe Lara

روز

مرداد ماه

iran air tour

103,160,000 تومان

تور آنتالیا هتل 3 ستاره Lara Palace
مرداد ماه
7 روز
پگاسوس ایر
تور آنتالیا هتل 4 ستاره Cender
مرداد ماه
7 روز
ترکیش ایر
تور آنتالیا هتل 5 ستاره Orange County Kemer
مرداد ماه
7 روز
تیلویند ایر
تور آنتالیا هتل 4 ستاره Belkon
مرداد ماه
7 روز
ایران ایر تور
تور آنتالیا هتل 5 ستاره Titanic Deluxe Lara
مرداد ماه
7 روز
ایران ایر تور

جدول محتوا

تور آنتالیا از تهران | تور های آنتالیا با قیمت تضمینی در سفرهامون

نهایت خوشگذرانی و لذت در قلب ترکیه

شهر آنتالیا یکی از زیباترین شهر های ترکیه است که در جنوب غربی این کشور واقع شده است. 

آنتالیا شهری با فرهنگی غنی است که همه چیز در آن زیبا، رویایی و عاقلانه به نظر می رسد. این شهر با تفریحات جذاب و مهیج آبی و غیر آبی، سواحل دیدنی، طبیعت چشم نواز، آثار تاریخی باشکوه و … توانسته مورد علاقه خیلی ها باشد و تعداد گردشگران خود را افزایش دهد. 

آنتالیا یک شهر ساحلی جذاب و استثنایی است و معمولا گردشگرانی آن را انتخاب می کنند که عاشق ساحل و دریا، شنا و تفریحات متنوع هستند. 

اگر برای فرار از خستگی ناشی از شلوغی ها و مشکلات زندگی و روز های کاری می خواهید سفر کنید، قطعا آنتالیا ایده آل ترین گزینه می باشد. با سفر به این شهر می توانید در سواحل قدم بزنید یا بنشینید و آفتاب بگیرید و از صدای دلنشین امواج دریا آرامش دریافت کنید. در هوای مطلوب و دلچسب در آب های سواحل آب تنی کنید و سپس غروب بی نظیر و رویایی خورشید را به تماشا بنشینید. 

سفر به آنتالیا با تور آنتالیا

 تور آنتالیا از تهران

چرا تور آنتالیا از تهران را تهیه کنیم؟ آنتالیا یکی از شهر های ساحلی جذاب ترکیه است که تفریحات جذابش آن را به یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است و سالانه گردشگران زیادی برای تفریح و خوش گذرانی به سواحل این شهر سفر می کنند. 
اگر به آب تنی و تفریحات آبی علاقمند هستید آنتالیا بهترین مقصد برای شما می باشد. 
تور آنتالیا از تهران یکی از پرطرفدار ترین تور های خارجی بین گردشگران ایرانی به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت این تور عدم نیاز به اخذ ویزا می باشد. 

در حالت کلی معمولا تور های آنتالیا به صورت 6 شب و 7 روز به فروش می رسد، ممکن است این تور ها در ایام نوروز به صورت تور آنتالیا 10 روزه و تور آنتالیا 5 روزه نیز برگزار شود. 

 قیمت تور آنتالیا از تهران

تور های آنتالیا جز تور های ارزان قیمت نیستند و دلیل گران بودن آن ها اقامت در هتل های لاکچری این شهر می باشد. قیمت تور آنتالیا از تهران براساس موارد دیگری مانند نرخ پرواز رفت و برگشت، داخلی بودن ایرلاین یا خارجی بودن آن، درجه و کیفیت هتل و زمان سفر نیز محاسبه می شود. این قیمت ها در برخی از ایام کاهش و در بعضی ایام دیگر افزایش می یابد. 

تفاوت های زیادی در قیمت تور های آنتالیا وجود دارد پس هوشیار باشید و تمام شرایط و خدمات را با دقت بررسی کنید. در صورتی که با پرواز ایرانی سفر کنید و اقامت در هتل 3 ستاره را انتخاب کنید و همچنین در فصل غیر پیک به این شهر سفر کنید، قاعدتا قیمت تور شما کاهش می یابد و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 

هر کسی با هر بودجه ای می تواند به آنتالیا سفر کند و قیمت تور آنتالیا با توجه به ویژگی هایی که هر فرد برای تور خود تعریف می کند متفاوت است. 

برای اطلاع از قیمت دقیق تور آنتالیا از تهران می توانید از طریق شماره 05137292000 با مشاوران سفرهامون در ارتباط باشید.

 ارزانترین تور آنتالیا از تهران

همانطور که گفته شد سفر به آنتالیا ارزان نیست، اما راهکار هایی وجود دارد تا شما بتوانید ارزانترین تور آنتالیا از تهران را تهیه کنید. 
برای مثال کاهش تعداد متقاضیان سفر به آنتالیا یکی از عوامل موثر در ارزان قیمت تر شدن تور ها می باشد، قطعا پیک نبودن زمان سفر به کاهش قیمت تور و ارزان تر شدن آن کمک می کند. در فصل های سرد سال مانند زمستان که تعداد مسافران نسبت به فصل تابستان با کاهش چشمگیر مواجه است، پیدا کردن ارزانترین تور آنتالیا کار دشواری نیست. 
استفاده از تور های آفر دار نیز راهی برای تهیه تور ارزان آنتالیا می باشد. در زمان هایی که مسافران کمتری راهی آنتالیا می شوند، هتل ها و شرکت های هواپیمایی، برای وسوسه کردن مسافران خدمات خود را قیمت های استثنایی عرضه می کنند. در این زمان می توانید تور های آنتالیا با آفر های ویژه و قیمت ارزان و به صرفه پیدا کنید. 

استفاده از حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر، اقامت در هتل های اقتصادی و متوسط این شهر، استفاده از پرواز های ایرانی و سفر زمینی از دیگر راهکار های تهیه ارزانترین تور آنتالیا از تهران می باشد. 

آفر ویژه تور آنتالیا از تهران

 هزینه تور آنتالیا از تهران

برای محاسبه هزینه تور آنتالیا از تهران، ابتدا باید مشخص کنید که چه مدت می خواهید در این شهر اقامت کنید، با چه پروازی می خواهید سفر کنید و در چه هتلی تمایل دارید اقامت داشته باشید، همچنین از همه مهم این است که در چه زمانی میخواهید به این شهر سفر کنید. با یک برنامه ریزی درست می توانید سفر خوبی را تجربه کنید. 
فصل زمستان فصل low season در آنتالیا می باشد و مسافران کمتری به این شهر می روند در نتیجه هزینه تور آنتالیا کمتر است. اما بهار و به ویژه تابستان فصل High season و اوج گردشگری این شهر می باشد که در نتیجه هزینه های شما بالاتر می رود. 
زمینی یا هوایی سفر کردن، هزینه اقامت، هزینه خورد و خوراک، هزینه گشت و گذار و تفریح و همچنین هزینه حمل و نقل از هزینه های اصلی تور آنتالیا هستند. 

سفر با هواپیما و ایرلاین های ترک، اقامت در هتل های لوکس 5 ستاره و تفریحات گران، هزینه تور آنتالیا از تهران شما را افزایش می دهد. هزینه های سفر با تور آنتالیا همیشه ثابت و معین نیستند و با توجه به نوسانات ارزی ممکن است به مرور زمان دستخوش تغییرات شوند. 

 

 تور زمینی آنتالیا از تهران، ارزان اما خسته کننده

شما به صورت زمینی و هوایی از طریق هواپیما، قطار و یا اتوبوس می توانید از مبدا تهران به آنتالیا سفر کنید. در میان انواع تور آنتالیا، تور زمینی آنتالیا از تور های گروهی محبوب و ارزان ترین نوع تور آنتالیا به شمار می رود که با استفاده از آن می توانید از طبیعت و مناظر طبیعی و جاده های در طول مسیر لذت ببرید. 

باید این نکته را بدانید که در تور زمینی آنتالیا از تهران شما حداقل 30 ساعت در مسیر هستید و ممکن است خسته و کلافه شوید.

تور های زمینی آنتالیا همیشه در دسترس نیستند و در هر زمان از سال اجرا نمی شوند، معمولا در ایام پرگردشگر مانند تابستان که توریستی ترین زمان آنتالیا است، برگزار می شود. سفر زمینی هر چند که ارزان قیمت تر از سفر هوایی به آنتالیا می باشد اما باید این را هم در نظر داشته باشید که تور زمینی خستگی فراوان برای شما به همراه دارد. 

در تور زمینی آنتالیا شما کمی محدودیت دارید و باید از لیست پیشنهادی مجری برگزار کننده ی تور هتل خود را انتخاب کنید. 

بیمه مسافرتی، بلیط اتوبوس رفت و برگشت، اقامت در هتل، گشت شهری و لیدر فارسی زبان از خدمات تور زمینی آنتالیا از تهران می باشد. قیمت تور زمینی نیز بر اساس مدت زمان سفر، نوع و درجه هتل و خدمات اضافی تور تعیین می شود. 

 

 تور اقساطی آنتالیا از تهران

سفر به هر نوع و روشی که باشد، همیشه هیجان انگیز است. اما گاهی هزینه های گزاف برخی از تور ها باعث می شود که مسافر از خرید تور و سفر پشیمان شود. 
ما در شرکت مسافرتی گردشگری سفرهامون امکان رزرو تورهای اقساطی بدون هیچ محدودیتی در انتخاب تور داخلی یا خارجی با شرایطی عالی را برای مسافران عزیزمان فراهم کرده ایم و این تور را به مسافران خود پیشنهاد می کنیم تا بتوانند بدون محدودیت سفری جذاب و به یاد ماندنی را تجربه کنند. 

شما می توانید برای خرید تور آنتالیا از تهران اقساطی به جای پرداخت یکجا، تنها بخشی از هزینه ی سفرتان را بپردازید و سفری لذت بخش را پشت سر بگذارید و اقساط را پس از بازگشت از سفر خود پرداخت کنید. 

مزیت خرید تور اقساطی آنتالیا از تهران این است که شما ناچار به پرداخت تمام پول سفر نیستید و توان گشت و گذار درست و حسابی را در طول سفر خود دارید، می توانید بدون دغدغه مالی بسیار خوش گذرانی کنید.

تور آنتالیا از تهران لحظه آخری

 تور ترکیه آنتالیا از تهران

تقریبا اغلب افراد با شنیدن نام ترکیه و سفر به ترکیه، تور آنتالیا را به ذهن می آورند. شهر ساحلی و جذاب که یکی از مقاصد پر طرفدار و محبوب این کشور می باشد و سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر است که برای گذران تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند. 
سواحل آرام و منحصر به فرد، طبیعت بکر و سرسبز، آثار ارزشمند تاریخی و قدیمی، تفریحات گوناگون و جذاب و … تور ترکیه آنتالیا از تهران را به انتخابی ایده آل تبدیل می کند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما خلق می کند. 
  

 تور آنتالیا از تهران ارزان

همیشه هم ارزان بودن یک تور نشان از بی کیفیتی آن نیست. شما می توانید تور آنتالیا از تهران ارزان بی کیفیت یا ارزان خوب تهیه کنید. همه چیز به انتظارات شما از تور مدنظرتان بستگی دارد. 

می توانید با پرواز های ایرانی سفر کنید و هتل های 3 یا 4 ستاره را برای اقامت انتخاب کنید تا بتوانید ارزان به آنتالیا سفر کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که تور آنتالیا بدون اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره و استفاده از خدمات و امکانات بی نظیر و منحصر به فرد آن ها و … جذابیت خاصی ندارد. پس پیشنهاد می کنیم که قید تهیه تور ارزان آنتالیا را بزنید و برای سفرتان به این شهر کمی دست و دلبازانه رفتار کنید. 

 

 سفر به آنتالیا

آنتالیا عنوان مرکز و پایتخت گردشگری و تفریحی ترکیه را به خود اختصاص داده است که مملو از جاذبه های طبیعی و مکان های تاریخی و قدیمی است. در سفر به آنتالیا می توانید لحظاتی ناب و به یاد ماندنی را تجربه کنید. 
سفر به آنتالیا مانند قدم گذاشتن و رفتن به زمان های دور و سفر به دل تاریخ می باشد. این شهر با وجود اماکن تاریخی و قدیمی باشکوه مانند دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا و منطقه باستانی آسپندوس، می تواند برای علاقمندان به تاریخ بسیار جذابیت داشته باشد، زیرا هر یک از این بنا ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. 
علاوه بر اینها، آنتالیا سواحلی بسیار گیرا و زیبا نیز دارد که از دیگر جذابیت های این شهر به شمار می روند. شما می توانید انواع تفریحات آبی مانند قایق سواری، کشتی سواری، موج سواری و …. را در این مکان ها تجربه کنید. 
هنگام سفر به آنتالیا از تفریحات متنوع و جذاب شبانه موجود در این شهر غافل نشوید؛ سری به مراکز خرید معروف این شهر بزنید، لباس های باکیفیت با پیشنهادات ویژه خریداری کنید و از دیگر جاذبه های دیدنی بازدید کنید تا سفری سرشار از خرید و خوش گذرانی و هیجان داشته باشید و تجربیات بی نظیر برای خود و همراهانتان رقم بزنید. 
تور لحظه آخری آنتالیا از تهران

 تور لحظه آخری آنتالیا از تهران

یکی از گزینه های عالی برای ارزان تر شدن سفر اقدام به تهیه تور لحظه آخری آنتالیا از تهران است. تور های لحظه آخری هیچ گونه تفاوتی با تور های معمولی ندارند و شرکت برگزار کننده به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تور در لحظات نزدیک به اجرا و جلوگیری از ضرر، قیمت تور را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. 
اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید و چمدانتان را ببندید و همچنین پاسپورتی با تاریخ انقضای کافی دارید، از تور لحظه آخری آنتالیا از تهران غافل نشوید.
البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که انتظار پیدا کردن تور های لحظه آخری آنتالیا در ایام های سیزن این شهر (مانند تابستان و ایام نوروز) نا به جا است زیرا در این ایام تقاضا برای سفر به آنتالیا زیاد است و ظرفیت تور ها به سرعت تکمیل می شود. 
 

 قیمت تور هوایی آنتالیا از تهران

به دو روش زمینی و هوایی می توان از تهران به آنتالیا سفر کرد، اغلب مسافران تور هوایی آنتالیا از تهران را برای جلوگیری از اتلاف وقت و خستگی انتخاب می کنند تا در حداقل زمان ممکن بدون معطلی به این شهر برسند. 
خوشبختانه تور های آنتالیا دارای پرواز مستقیم به این شهر هستند و شما می توانید به راحتی و با یک پرواز خود را از تهران به آنتالیا برسانید. قیمت تور هوایی آنتالیا از تهران بستگی به ایرانی یا ترک بودن ایرلاین شما و زمان سفر دارد. علت اصلی این تفاوت قیمت این است که پرواز های خارجی ترک در فرودگاه اصلی آنتالیا به زمین می نشینند اما پرواز های ایرانی در فرودگاه دنیزلی یا اسپارتا که حدود 3 تا 4 ساعت با آنتالیا فاصله دارند، فرود می آیند. 
تور آنتالیا با پرواز های خارجی با ایرلاین های ترکیش و پگاسوس هر هفته در مسیر تهران آنتالیا برگزار می شود. برای این پرواز ها باید هزینه ی بیشتری بپردازید اما در مقابل بدون معطلی و دردسر به آنتالیا می رسید و می توانید به راحتی به هتل بروید. 
تور آنتالیا با پرواز های ایرانی قیمت پایین تری دارند اما باید بدانید که ایرلاین های داخلی در فرودگاه اصلی فرود نمی آیند. هر چند که برای این پرواز ها هزینه کمتری می پردازید اما باید توجه داشته باشید که حدود 3 تا 4 ساعت را باید به طرف آنتالیا به صورت زمینی طی کنید. 

 رزرو بهترین هتل های آنتالیا

شهر آنتالیا به هتل هایش شهرت دارد. هر چه هتل لوکس تر باشد، در این سفر به شما بیشتر خوش می گذرد. به همین علت است که به تور های آنتالیا تور هتل آنتالیا می گویند.
آنتالیا آنقدر هتل های لاکچری با تفریحات متنوع و مهیج دارد که دیگر نیاز به خروج از هتل و گشت و گذار در شهر نیست، چرا که تور های آنتالیا هتل Uall خود یک تفریح جذاب و خاص است. اما اگر تمایل داشتید می توانید اوقاتی را با خانواده یا دوستان به تفریح بروید و در خیابان های آنتالیا گشت زنی کنید و هیچ اجباری به ماندن در هتل نیست. 

هتل های آنتالیا بر اساس درجه، امکانات، خدمات و موقعیتشان قیمت گذاری می شوند. 

برای شناسایی و رزرو بهترین هتل های آنتالیا می توانید از مشاوران سفرهامون راهنمایی بگیرید.

اگر برای خرید تور آنتالیا خود سردرگم هستید و نمی دانید در چه هتلی اقامت کنید و چه پروازی را انتخاب کنیدمی توانید از طریق شماره تلفن 05137292000 با ما تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران کاربلد سفرهامون به صورت حضوری و تلفنی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به شما هستند.

ما در سفرهامون با سابقه ی طولانی در برگزاری انواع تور های داخلی و خارجی همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم رضایت حداکثری شما را جلب کنیم.

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”