جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور آنتالیا از شیراز

شروع قیمت از

          31,500,000

                          تومان

شروع قیمت از

31,500,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور آنتالیا از شیراز

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور آنتالیا از شیراز با پرواز کرندون

7 روز

مرداد ماه

corendon-air

31,500,000 تومان

تور آنتالیا از شیراز با پرواز کرندون
مرداد ماه
7 روز
کرندون ایر
31,500,000 تومان

جدول محتوا

تور آنتالیا از شیراز | بهترین قیمت و خدمات با سفرهامون

از شهر گل و بلبل به شهر فرهنگ و آفتاب

آیا آنتالیا ارزش رفتن دارد؟ چرا به این شهر سفر کنیم؟ در پاسخ به این سوالات می توان گفت بله، شهر خوش منظر آنتالیا برای هر فردی که به دنبال سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی است، قطعا ارزش دارد. 

آنتالیا شهر زیبا و مهم با جذابیت های خاص در ترکیه است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. آنتالیا ویترین و ترکیبی از سنت و مدرنیته را برای شما به نمایش می گذارد. این شهر مجموعه ای از انواع تفریحات و جاذبه ها و بازار های متنوع را در خود جای داده است و فاصله نزدیکی به ایران دارد. 

از مناظر طبیعی خارق العاده مانند سواحل آفتاب زدهِ خیره کننده و آب های شفاف و فیروزه ای گرفته تا کوه های دیدنی، تفریحات شبانه، قدم زدن در خیابان های سرزنده و پرجنب و جوش مانند بلوار آتاتورک، خرابه های باستانی، تاریخ غنی و فرهنگی جالب، همه و همه از دلایلی هستند که نشان از محبوبیت آنتالیا در میان مسافران است؛ این شهر برای همه چیز هایی دارد! 

جاذبه ها و آثار قدیمی و تاریخی در کنار هتل های لوکس و تفریحات مدرن و جذاب از آنتالیا یک مقصد گردشگری همه چیز تمام و بی نظیر ساخته است و افراد را ترغیب به گذراندن تعطیلات در این شهر می کند.

تور آنتالیا از شیراز لحظه آخری

 تور آنتالیا از شیراز

چرا تور آنتالیا از شیراز؟ تور های آنتالیا فقط مختص شهر تهران نیستند، شما اگر اهل شیراز دوست داشتنی هستید و قصد سفر به شهر زیبای آنتالیا را دارید می توانید بدون سفر به تهران و تهران به شیراز، با رزرو تور آنتالیا از شیراز به راحتی از دل شیراز شهر متمدن و با فرهنگ ایران، به دل آنتالیا زیبا و جذابیت های آن پل بزنید، به این شهر سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. 

رزرو تور ترکیه آنتالیا از شیراز طرفداران زیادی دارد که چه تمایل داشته باشید از زمان تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید و آرامش کسب کنید، چه بخواهید سفری پربار از لحاظ فرهنگی را تجربه کنید، می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد. 

 

 قیمت تور آنتالیا از شیراز

فاکتور های مختلفی وجود دارد که قیمت تور های آنتالیا را تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت تور آنتالیا از شیراز بر اساس مواردی مانند نوع و امکانات هتل، نوع ایرلاین، زمان سفر، خدمات اضافه تور و گشت ها تعیین می شود و به انتخاب های شما بستگی دارد. 

هتل و خدمات: اقامت در هتل های 5 ستاره یو آل و لوکس که امکانات بی نظیری را برای میهمانان خود فراهم کرده اند مسلما قیمت تور شما را افزایش می دهد.

پرواز و نوع ایرلاین: خارجی بودن یا داخلی بودن ایرلاین، زمان سفر، کلاس پرواز، سیستمی یا چارتری بودن پرواز در قیمت بلیط شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال پرواز با ایرلاین های ترک که پرواز مستقیم به فرودگاه اصلی آنتالیا دارند، قیمت تور آنتالیا از شیراز را بالا تر می برد. 

مدت زمان اقامت: هرچه تعداد روزهای بیشتری مایل به اقامت در آنتالیا باشید، هزینه های تور شما افزایش می یابد.

زمان سفر: سفر به آنتالیا در زمان پیک آن (ایام نوروز و فصل تابستان) که زمان اوج گردشگری است روی قیمت تور شما تاثیر می گذارد و آن را افزایش می دهد. 

 

 ارزانترین تور آنتالیا از شیراز

تهیه تور ارزان آنتالیا از شیراز چندان کار سختی نیست و راهکار های متفاوتی را می توانید امتحان کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

1. اینکه چه زمانی عازم آنتالیا می شوید فاکتور مهمی است؛ در فصل پاییز و زمستان که خبری از تفریحات ساحلی و آبی نیست، به دلیل کم بودن درخواست ها و تقاضا ها برای سفر به آنتالیا، می توانید به صرفه ترین و ارزانترین تور آنتالیا از شیراز را تهیه کنید. در این زمان به دلیل شرایط آب و هوایی نمی توانید از ورزش های و تفریحات آبی و ساحلی بهره ببرید اما می توانید از سرگرمی ها و امکانات داخل هتل و شهر لذت ببرید.

2. به جای ایرلاین های خارجی، ایرلاین های داخلی را انتخاب کنید تا مجبور نباشید هزینه ی بیشتری بپردازید. 

3. قید هتل های لوکس و 5 ستاره را بزنید و هتل های اقتصادی تر و ارزان تر را انتخاب کنید تا بتوانید قیمت نهایی تور را تا حد زیادی کاهش دهید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که آنتالیا به هتل ها و ریزورت های خاص و تفریحات مهیجش شهرت دارد و بدون اقامت در چنین هتل هایی، تور آنتالیا جذابیت چندان زیادی ندارد، پس پیشنهاد می شود که برای سفر به این شهر ولخرج باشید و کمی دست و دلبازانه عمل کنید. 

تور آنتالیا از شیراز ارزان

 تور آنتالیا از شیراز نوروز 1403

نظرتان درباره ی شرکت در تور نوروز 1403 آنتالیا چیست؟ اگر دوست دارید تعطیلات نوروزی خود را در هوای بهاری جذاب در کنار آب های مدیترانه سپری کنید، پیشنهاد جذاب ما شرکت در تور آنتالیا از شیراز نوروز 1403 است. تور آنتالیا از شیراز نوروزی یکی از پرطرفدار ترین تور های مسافرتی محسوب می شود. زمانی که آب و هوای آنتالیا مطلوب و خوب است و شما نیز زمان کافی برای تفریح دارید. می توانید از آرامش بی نظیر و نسیم خنک سواحل مدیترانه لذت ببرید و نوروزی به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان خلق کنید. 
اگر تصمیمتان جدی است و می خواهید سال نوی خود را در سواحل آنتالیا جشن بگیرید، هر چه سریعتر اقدام و تور آنتالیا خود را رزرو کنید. 
 

 تور ترکیبی استانبول آنتالیا از شیراز

اگر می خواهید خاطراتی جذاب از سفر برایتان به جا بماند، پیشنهاد می شود به دنبال تور های ترکیبی ترکیه و تور ترکیه از شیراز باشید. با این روش با یک تیر چند نشان میزنید و همزمان در یک سفر می توانید از دو شهر جذاب این کشور دیدن کنید. آنتالیا یک مقصد هیجان انگیز و جدید است که هر سال بر محبوبیت آن افزوده می شود. 
از طرفی استانبول شهری سنتی تر با تاریخ و فرهنگی غنی تر است که می توانید یک تعطیلات سنتی تر را تجربه کنید. 
برای برنامه ریزی تور ترکیبی استانبول آنتالیا خود می توانید با ما در سفرهامون تماس بگیرید و پس از مشاوره، تور خود را رزرو و خریداری کنید. 
 

 تور اقساطی آنتالیا از شیراز

شاید برایتان غیر منتظره باشد اما باید بگوییم که می توانید به صورت قسطی هم راهی تور مسافرتی آنتالیا از شیراز شوید و بسیار خوش بگذرانید. 
چه پیشنهادی بهتر از تور قسطی؟ بله، ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا بدون محدودیت در انتخاب تور های داخلی و خارجی بتوانید تور قسطی تهیه کنید و بدون دغدغه مالی راهی سفر شوید. 
برای اطلاع از شرایط تور اقساطی آنتالیا از شیراز از طریق شماره 05137292000 با ما در تماس باشید. 
ارزانترین تور آنتالیا از شیراز

 قیمت تور هوایی آنتالیا از شیراز

آنچه که شما برای پرواز به شهر بی مثال آنتالیا نیاز دارید، بلیط هواپیما آنتالیا شیراز است. در تور هوایی آنتالیا همه چیز اعم از بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل و … برای شما فراهم شده تا شما بتوانید با آرامش خیال و بدون دغدغه به این شهر سفر کنید.

تور هوایی رسیدن شما به مقصد را در کوتاه ترین زمان و راحت ترین شکل، ممکن می سازد. تور هوایی یک سفر با امکانات ویژه را برایتان رقم می زند، کار مشغله تان را رها کنید و یک تور هوایی آنتالیا از شیراز رزرو کنید، مطمئن باشید که تمام خستگی تان را جا گذاشته و با انرژی مضاعف به شهر خود باز خواهید گشت. قیمت تور هوایی آنتالیا از شیراز با توجه به هتل انتخاب شده توسط شما و ایرلاین برگزار کننده تعیین می شود. 

اگر تور آنتالیا را با پرواز های ترک رزرو کنید، مستقیم در فرودگاه اصلی آنتالیا به زمین می نشینید و پس از طی مسافتی کوتاه به هتل خود می رسید. تور آنتالیا با پرواز های ایرانی در شهر های دنیزلی یا اسپارتا فرود می آید که حدود 3 تا 4 ساعت با شهر آنتالیا فاصله دارد. به همین علت پرواز به آنتالیا با ایرلاین های خارجی حدود 30 درصد گران تر از پرواز با ایرلاین های داخلی می باشد. 

هتل نیز فاکتور مهم و تعیین کننده ی دیگر در نرخ این تور است. نرخ هتل به میزان تجملاتی بودن و لوکس بودن آن بستگی دارد. طبیعتا هتل های لوکس و 5 ستاره گران قیمت تر از هتل های 3 ستاره می باشد.

برای اطلاع از نرخ دقیق تور های هوایی آنتالیا با شماره 05137292000 تماس بگیرید. 

 

 تور آنتالیا از شیراز تابستان 1403

در تابستان آنتالیا از گرما و رطوبت بیشتری نسبت به دیگر ایام سال برخورد دار است، اما همین گرما این شهر را به یکی از بهترین مقاصد تابستانی گردشگران تبدیل کرده است زیرا می توانید از تفریحات آبی و ساحلی آن نهایت لذت را ببرید.
آنتالیا طیف وسیعی از هتل های لوکس و جذاب و تفریحات آبی و غیر آبی مهیج را برای جذب هر چه بیشتر توریست ها فراهم کرده است و افراد زیادی را در تابستان برای استراحت و تفریح به سمت خود می کشاند. 
همچنین در این زمان فستیوال های هیجان انگیز و مختلف برگزار می شود و فرصت بیشتری برای خوشگذرانی و لذت بردن از سفر خود دارید. 
حجم بالای مسافران در تابستان برای استراحت و استفاده از امکانات هتل ها، پارک های آبی، مناطق دیدنی متنوع و گوناگون، حمام آفتاب و … این فصل را در آنتالیا به های سیزن تبدیل کرده است. در این زمان که تقاضا برای سفر به شدت بالا می رود، نرخ تور های آنتالیا نیز بالاتر می رود.
بار سفر ببندید و راهی تور آنتالیا از شیراز تابستان 1403 شوید، برنامه ریزی های لازم برای سفری به یاد ماندنی را انجام دهید و خود را به سواحل آفتابی آنتالیا برسانید که فصل، فصلِ شنا و خوشگذرانی در سواحل آن است. 
 

 سفر به آنتالیا از شیراز

شیراز شهر متمدن و زیبای ایران می باشد که دارای فرودگاه بین المللی است و پرواز های خارجی زیادی در آن انجام می شود، یکی از همین پرواز های خارجی به مقصد شهر جذاب آنتالیا می باشد. 
سفر به آنتالیا که به نگین ترکیه و خاور میانه شهرت دارد، از شهر شیراز طرفداران زیادی دارد و می تواند تجربه ی سفری خاطره انگیز را برای هر فرد به ارمغان آورد. 
اخیرا سفر به آنتالیا از شیراز رواج پیدا کرده است و محبوبیت زیادی بین اهالی شیراز دارد. هنگام سفر به آنتالیا امکانات عالی و کاملی دریافت خواهید کرد. انتخاب این شهر برای سفر، با امکاناتی عالی، گزینه ی بسیار ایده آلی برای گذراندن یک هفته تعطیلی رویایی، لاکچری و توام با آرامش است. 
از شیراز به آنتالیا سفر کنید و خاطرات به یاد ماندنی برای خود بسازید؛ در سواحل دیدنی آن مانند سواحل لارا یا کنیالتی استراحت کنید و یا از تفریحات ساحلی استفاده کنید و در آخر از تماشای غروب زیبای خورشید لذت ببرید. همچنین می توانید از مکان های دیدنی و تاریخی آن مثل برج ساعت آنتالیا که نمادی از استواری و ایستادگی است یا غار قدیمی کارائین نیز بازدید کنید و در گذشته های آنتالیا پرسه بزنید. 
آنتالیا طبیعتی بکر و گیرا نیز دارد که برای علاقمندان به طبیعت هم می تواند جذاب باشد.
تور لحظه آخری آنتالیا از شیراز

 تور لحظه آخری آنتالیا از شیراز

یک راهکار عالی برای ارزان کردن سفر، استفاده از تور های لحظه آخری می باشد. اگر به دنبال سفری خاص و عالی و همچنین مقرون به صرفه هستید، شرکت در تور لحظه آخری آنتالیا از شیراز گزینه ی مناسبی است. 

تور های لحظه آخری از نظر کیفیت خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تور های معمولی ندارند. فقط به این دلیل که ظرفیت تور تا لحظات آخر و نزدیک به اجرا، تکمیل نشده با پایین ترین نرخ فروخته می شود تا با ترغیب افراد، ظرفیت تور تکمیل شود. 
برای اینکه بتوانید در تور های لحظه آخری شرکت کنید باید بتوانید سریع آماده ی سفر شوید و چمدان به دست راهی شوید. با تهیه تور های لحظه آخری ماجرا به نفعتان تمام می شود و می توانید تجربه ی سفری با صرفه اقتصادی داشته باشید.
پیدا کردن تور های لحظه آخری آنتالیا در زمان های پیک مانند تابستان و ایام نوروز که این شهر مملو از گردشگر است ، انتظار بیجایی است. زیرا در این ایام تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است و ظرفیت تور ها به سرعت تکمیل می شود.

 

 تور 3 روزه آنتالیا از شیراز

لازم است این نکته را بدانید؛ چیزی به اسم تور 3 روزه آنتالیا از شیراز وجود ندارد. به این دلیل که برنامه پرواز های رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ای هستند و و در حالت کلی تور های آنتالیا فقط به صورت 6 شب و 7 روز اجرا می شوند.
در ایام های سیزن مانند نوروز ممکن است به صورت تور 10 روزه آنتالیا و تور 5 روزه آنتالیا نیز اجرا شود. 
در صورتی که تور های ترکیبی ترکیه را خریداری کنید ممکن است به طور مثال 3 روز در آنتالیا اقامت داشته باشید و سه روز در استانبول.
 

 تور آنتالیا 4 شب و 5 روز از شیراز

به طور کلی تور های آنتالیا به دلیل روال پرواز های رفت و برگشت آنتالیا که هفته ای هستند، به صورت تور 6 شب و 7 روز آنتالیا برگزار می شود. اما در ایام پر مسافر مانند ایام نوروز، امکان برگزاری تور های 10 روزه آنتالیا یا تور آنتالیا 4 شب و 5 روز از شیراز نیز وجود دارد.
 

 تور آنتالیا 5 شب

پرواز های رفت و برگشت آنتالیا به صورت هفته ای هستند و به دلیل این روال پروازی، تور های آنتالیا به صورت تور 6 شب و 7 روز اجرا می شوند، نه کمتر و نه بیشتر!
از این رو می توان گفت تور آنتالیا 5 شب، تور آنتالیا 4 شب و تور آنتالیا 3 شب وجود ندارد. ممکن است در ایامی که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد می باشد مانند تعطیلات نوروزی، تور های 10 روزه و 5 روزه آنتالیا نیز برگزار شود. 
تور آنتالیا از شیراز هتل Uall

 تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره از شیراز

آنتالیا به ریزورت ها و هتل های لوکس و لاکچری 5 ستاره اش شهرت دارد. هتل هایی که تمام امکانات رفاهی و تفریحی را با بالاترین سطح کیفی و تنوع برای مسافران خود فراهم کرده اند. 
مسافران نیز ترجیح می دهند که بعد از یک دوره خستگی ناشی از کار و دغدغه های زندگی، در یک هتل لاکچری و همه چیز تمام به استراحت بپردازند و سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. 
هر چه هتل لوکس تر و تجملاتی تر باشد، هزینه ی بیشتری برای اقامت دریافت می کند. به همین جهت یکی از راهکار هایی که مسافران می توانند برای ارزانتر کردن تور خود بکار ببرند، همراه شدن با تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره از شیراز است. 
در این تور می توانید خدمات با کیفیت عالی، اما با قیمتی مناسب تر و ارزان تر تهیه کنید و سفری خاص و همچنین مقرون به صرفه تجربه کنید.
  

 تور آنتالیا 7 شب و 8 روز از شیراز

تور های آنتالیا به دلیل برنامه پرواز های رفت و برگشت آنتالیا فقط به صورت هفته ای برگزار می شوند. یعنی شما می توانید فقط تور 6 شب و 7 روز آنتالیا را رزرو کنید. شما برای تور آنتالیا چه پرواز ایرانی و چه پرواز خارجی تهیه کنید، باید 7 روز در این شهر اقامت داشته باشید. نه کمتر و نه بیشتر!
امکان برگزاری تور 5 روزه و 10 روزه آنتالیا در ایام پر مسافر مانند تعطیلات ایام نوروز، وجود دارد. اما باید خیالتان را راحت کنیم که تور آنتالیا 7 شب و 8 روز از شیراز، تور آنتالیا 3 شب از شیراز و تور آنتالیا 4 شب از شیراز وجود ندارد.

“اگر برای انتخاب تور خود دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید چه هتل و پروازی را انتخاب کنید، می توانید از طریق شماره 05137292000 با مشاوران تور آنتالیا ما در تماس باشید، تا برای انتخاب بهترین تور آنتالیا شما را راهنمایی کنند. 

در سفرهامون انواع تور های آنتالیا از تور آنتالیا اقتصادی تا تور آنتالیا لوکس را برای شما موجود کرده ایم تا بتوانید پس از مقایسه تصمیم گیری و خرید کنید. برای اطلاع و مشاهده پکیج های تور آنتالیا و جزئیات آن، می توانید به بخش تور آنتالیا وب سایت سفرهامون مراجعه کنید و یا از طریق شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.”

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”