جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور آنتالیا از مشهد

شروع قیمت از

          24,390,000

                          تومان

شروع قیمت از

24,390,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور آنتالیا از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور آنتالیا از مشهد 6 شب

7 روز

مرداد ماه

corendon-air

24,390,000 تومان

تور آنتالیا هتل 5 ستاره از مشهد

7 روز

مرداد ماه

corendon-air

42,690,000 تومان

تور آنتالیا از مشهد 6 شب
مرداد ماه
7 روز
کرندون ایر
24,390,000 تومان
تور آنتالیا هتل 5 ستاره از مشهد
مرداد ماه
7 روز
کرندون ایر
42,690,000 تومان

جدول محتوا

تور آنتالیا از مشهد | بهترین قیمت تور ترکیه آنتالیا

خلق لحظاتی ناب در سفر به نگین مدیترانه

شاید با خود فکر کنید که آیا آنتالیا ارزش دیدن دارد؟ یا اینکه چرا باید به این شهر سفر کنیم؟ در پاسخ باید گفت که آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی، خوش آب و هوا و جذاب ترکیه است که مورد علاقه بسیاری از گردشگران ایرانی می باشد. پس قطعا ارزش دیدن و سفر کردن را دارد. این شهر به لطف موقعیت جغرافیایی، هتل های لوکس و تفریحات مهیج آبی اش معروف است. 

آنتالیا به معنای خانه آتالوس می باشد که در گذشته نیز شهری بسیار پر رونق بوده است. این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و سالانه 30 درصد از مسافران خارجی این کشور را به خود جذب می کند. 

عدم نیاز به اخذ ویزا، نزدیک بودن به ایران، تشابه سیستم آب و هوایی به ایران و شبیه بودن فرهنگ و خلق مردم ترک به مردم ایران، آنتالیا را به دومین مقصد پرطرفدار ایرانی ها برای سفرهای خارجی تبدیل کرده است. 

تور آنتالیا از مشهد

 تور آنتالیا از مشهد

آنتالیا یکی از شهر های مهم ترکیه و تور آنتالیا یکی از تور های خارجی پر طرفدار از نظر گردشگران ایرانی می باشد. تور آنتالیا علاوه بر تهران از مشهد نیز برگزار می شود.
تور آنتالیا از مشهد فرصت بی نظیر برای اهالی مشهد است تا بتوانند بدون سفر به تهران به راحتی به صورت مستقیم به این شهر سفر کنند. تور مستقیم آنتالیا از مشهد این امکان را برای مسافر فراهم می کند تا با صرفه جویی در وقت و هزینه بتوانند راهی آنتالیا شوند. 

سواحل درخشان و زیبا، طبیعت سر سبز و دلپذیر و تلفیق سنت و مدرنیته، تور آنتالیا را به یک تور پرطرفدار تبدیل کرده که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند.

 

● قیمت تور آنتالیا از مشهد

تور ترکیه آنتالیا از مشهد با قیمت های متنوع برگزار می شود و با هر بودجه و سلیقه ای دستتان برای انتخاب باز است. طبیعتا هر چه تور شما خدمات بیشتری ارائه دهد، قیمت تور آنتالیا از مشهد گران تر است.
در حالت کلی قیمت تور آنتالیا از مشهد به فاکتور های متفاوتی از جمله: بلیط پرواز، تعداد شب های اقامت، محل اقامت، وعده های غذایی و برنامه های تفریحی تور بستگی دارد. 
1. هتل و خدمات آن: بخش زیادی از هزینه سفر و تور شما مربوط به اقامتگاه می باشد که این نرخ تحت تاثیر عواملی مثل درجه هتل، خدمات، امکانات، چشم انداز اتاق و واحد، وعده های غذایی و موقعیت هتل تغییر می کند. 
2. نوع پرواز و ایرلاین: عواملی مانند سیستمی و یا چارتری بودن پرواز، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز، ایرلاین ایرانی یا خارجی، کلاس پروازی و زمان سفر در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. 

3. مدت زمان اقامت: مسلما هر چه تعداد روز های اقامت شما در آنتالیا بیشتر باشد، هزینه های مربوط به تور و سفر نیز بیشتر می شود.

 

 ارزانترین تور آنتالیا از مشهد

برای تهیه ارزانترین تور آنتالیا از مشهد راه های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید در پاییز و زمستان که آنتالیا با تعداد مسافر و گردشگر کمتری مواجه است به این شهر سفر کنید، در این زمان قیمت تور ها به پایین ترین حد خود می رسد. همچنین می توانید به دنبال تور های لحظه آخری نیز باشید. 
راه دیگر ارزان تر شدن سفر به آنتالیا استفاده از آفر های ویژه تور آنتالیا می باشد؛ برخی از اوقات که آنتالیا با کمبود مسافر روبرو است، هتل ها و شرکت های هواپیمایی خدمات خود را برای جلب مسافر با تخفیفات و قیمت های استثنایی ارائه می دهند، در این زمان می توانید تور های آنتالیا با آفرهای ویژه که قیمت های خوب و ارزانی دارند را تهیه کنید. 
ارزان ترین تور آنتالیا از مشهد

● تور آنتالیا از مشهد نوروز 1403

برای تعطیلات نوروزی خود به دنبال مقصد مناسب می گردید؟ پیشنهاد ما به شما تور آنتالیا می باشد. می توانید برای تعطیلاتتان برنامه ای مفرح بچینید و با رزرو تور آنتالیا از مشهد نوروز 1403 تعطیلاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. 
گفتنی است که تور هایی که در این زمان برگزار می شوند، قیمت نسبتا بالاتری از سایر ایام سال دارد. همچنین ظرفیت تور های نوروزی به دلیل استقبال زیاد به سرعت تکمیل می شود. بنابراین توصیه می شود برای رزرو تور آنتالیا نوروزی خود عجله کنید و همین حالا اقدام کنید. 
بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و بازدید از امکان دیدنی و همچنین امکان شرکت در برخی از جشن ها و فستیوال ها، از خدمات پکیج های نوروز 1403 تور آنتالیا از مشهد می باشد. 

● تور آنتالیا از مشهد تابستان 1403

فصل تابستان دمای هوای آنتالیا بیشتر می باشد و استفاده از تفریحات ساحلی و آبی را لذت بخش تر می شود و ترکیه را به توریستی ترین شهر ترکیه در تابستان تبدیل می کند.
گرما و رطوبت هوا در مرداد ممکن است کمی آزار دهنده باشد اما در شهریور بهترین حالت را به خود می گیرد. تور آنتالیا در تابستان متقاضیان زیادی دارد که همین موضوع باعث افزایش قیمت آن می شود. پس اگر به دنبال تور ارزان هستید سفر به آنتالیا در این فصل را به شما توصیه نمی کنیم. 

● تور آنتالیا از مشهد uall

از مهم ترین جاذبه های شهر آنتالیا، هتل ها و ریزورت های آن است. هتل در آنتالیا فقط خوابگاه و جایی برای استراحت تلقی نمی شود و خود نوعی تفریح می باشد.

آنتالیا یک مقصد جذاب تفریحی است که اکثر مسافرانش به خاطر استراحت و استفاده از هتل ها و خدماتشان به آن سفر می کنند. 

بهترین هتل های آنتالیا هتل های uall می باشد و بین انواع هتل های آن بیشترین تقاضا برای تور آنتالیا uall است.

این هتل ها تفریحاتی مثل کف پارتی، شعبده بازی، رقص های متنوع، مسابقه های متفاوت و جذاب و غیره را شامل می شوند. تور آنتالیا از مشهد uall این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون هیچ محدودیتی بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. تور آنتالیا uall تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و می توانید سفر رویایی و به یاد ماندنی را تجربه کنید. 

● تور اقساطی آنتالیا از مشهد؛ امروز سفر کن، بعدا پرداخت کن

سفر بسیار روحیه دهنده و لذت بخش است اما گاهی هزینه های بسیار بالا باعث می شود تا از آن صرفه نظر کرد. شرایط اقتصادی جامعه و هزینه های گزاف و بالای برخی از تور ها باعث شده تا آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون برای مسافران خود امکان خرید تور های اقساطی را مطرح کند. 
سفرهامون بهترین راهکار را پیش روی شما می گذارد تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی به مسافرت دلخواه خود بروید. ما دست شما را برای رزرو و خریداری تور های اقساطی بدون هیچ محدودیتی در انتخاب تور های داخلی و خارجی باز گذاشته ایم و بتوانید هر کدام از تور هایی که مایل بودید را به صورت اقساطی خریداری کنید.
تور اقساطی به شما شانس سفر کردن می دهد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی به سفر دلخواهتان بروید. 
می توانید تور اقساطی آنتالیا از مشهد را انتخاب کنید و خاطراتی به یادماندنی را ثبت کنید. با رزرو این تور شما قادرید هزینه های سفر را در مدت طولانی پرداخت کنید و فشار مالی سفر را کاهش دهید، همچنین این امکان که بتوانید چیز های بیشتری را در سفر امتحان کنید، فراهم است.
خرید تور آنتالیا از مشهد با بهترین قیمت و خدمات کامل و عالی

● تور های آنتالیا از مشهد

مشهد دومین شهر بزرگ و مهم ایران پس از تهران می باشد که طرفداران زیادی برای تور های آنتالیا دارد. همین دلیل سبب شده تا تور های آنتالیا از مبدا مشهد نیز اجرا شوند و اهالی مشهد به راحتی و به صورت مستقیم بتوانند به این شهر سفر کنند. 

تور های آنتالیا از مشهد با تنوع زیاد از نظر امکانات و خدمات برگزار می شود که در هر کدام دارای قیمت و خدمات متفاوت می باشد. در واقع به همان اندازه که هزینه پرداخت کنید، خدمات به شما ارائه خواهد شد.
مدت زمان تور های آنتالیا از مشهد به صورت 6 شب و 7 روز است و دلیل این مدت اقامت برنامه ی پرواز های هفتگی این مسیر می باشد. 

در تور های آنتالیا از مشهد، داشتن ساعاتی آفتابی در سواحل معروف و بکر، خوشگذرانی در شهربازی معروف اکتور لونا، لذت خوردن غذاهای مخصوص ترکی در بهترین رستوران ها، تجربه متفاوت در پارک آبی آکوا جذاب، بازدید از آثار تاریخی و لذت خرید از بهترین مراکز آنتالیا، انتظار شما را می کشد تا بهترین سفر را برای شما خلق کند. 

 تور ترکیبی استانبول و آنتالیا از مشهد

علاوه بر تور آنتالیا پکیج های مختلف تور شهر های دیگر ترکیه نیز در قالب تورهای ترکیبی ترکیه اجرا می شود. در این بین تور ترکیبی استانبول و آنتالیا که از توریستی ترین شهر های ترکیه هستند بسیار پرطرفدار می باشد. هر یک از این دو شهر شگفتی های خاص خود را دارد و یک سفر جداگانه می طلبد.

شما می توانید تور ترکیبی استانبول و آنتالیا را خریداری کنید و در یک سفر از این دو شهر جذاب دیدن کنید. 

خوشبختانه تور ترکیبی استانبول و آنتالیا از مبدا مشهد نیز اجرا می شود. در تور استانبول آنتالیا از مشهد شرایط به گونه ای فراهم شده که به راحتی بتوانید با یکبار سفر کردن از هر دو شهر شگفت انگیز ترکیه دیدن کنید. 

تور های ترکیبی استانبول و آنتالیا از مشهد معمولا به صورت 7 روزه ارائه می شود و تعیین قیمت آن بستگی به انتخاب های شما دارد، می توانید به دو صورت لوکس و یا اقتصادی به این دو شهر سفر کنید. 

تور ترکیبی استانبول آنتالیا بهترین و جالب ترین سفر شما به ترکیه خواهد بود، زیرا هر دو شهر دارای امکانات تفریحی و جاذبه های دیدنی زیاد هستند. توصیه می شود به سراغ تور های ترکیبی استانبول آنتالیا بروید زیرا در این تور شما می توانید از جاذبه هایی مانند بازار های استانبول، مساجد معروف و برج های تاریخی و دیدنی بازدید کنید و سپس به آنتالیا بروید و با اقامت در هتل های همه چیز تمام و جذاب و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی این شهر لذت سفر خود را تکمیل کنید. 

 تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره

انتخاب هتل یکی از پارامتر های مهم هر سفری است. شهر آنتالیا به بهشت هتل های لوکس معروف است و شهری مملو از هتل های لوکس ساحلی می باشد. 
هتل در سفر به آنتالیا از اهمیت زیادی برخوردار است و هر کدام از هتل های این شهر امکانات خوب و خدمات متنوع و متفاوتی ارائه می دهند. پس هنگام سفر به آنتالیا هتل را صرفا به عنوان یک خوابگاه فرض نکنید.
هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا قیمت بسیار بالایی نسبت به هتل های دیگر این شهر دارند. در نتیجه قیمت بالای هتل باعث افزایش نرخ تور نیز می شود. 
اگر به دنبال یک تور با امکانات خوب و در عین حال ارزان قیمت هستید پیشنهاد تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره است. زیرا تور های لحظه آخری که در برخی از ایام سال (اغلب در ایام لو سیزن مانند پاییز و زمستان) موجود می شوند، خدمات را با همان کیفیت تور های معمولی ولی با قیمتی پایین تر از آن ها ارائه می دهند، از این رو می توانید با رزرو و خریداری این تور تا حدودی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید.  
تور آنتالیا از مشهد لحظه آخری

 تور لحظه آخری آنتالیا از مشهد

پکیج تور لحظه آخری آنتالیا از مشهد یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به دنبال خرید تور ارزان آنتالیا هستند. در آخرین روزهای باقی مانده تا تاریخ اجرای تور که ظرفیت تور هنوز تکمیل نشده آژانس برگزار کننده برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی اقدام به فروش تور های لحظه آخری می کند. 
تور های لحظه آخری آنتالیا از مشهد از نظر سطح کیفی خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تور های معمولی آنتالیا ندارند و از کیفیت سفر شما نمی کاهد، تنها برای پر شدن ظرفیت با قیمت پایین تر برگزار می شود.  
تور های لحظه آخری آنتالیا در ایام های سیزن آنتالیا مثل بهار و تابستان ممکن است به دلیل زیاد بودن درخواست و سریع تکمیل شدن ظرفیت ها، عرضه نشود. 
برای اطلاع از تورهای آنتالیا لحظه آخری موجود می توانید با ما در تماس باشید.

 رزرو تور آنتالیا از مشهد

شهر آنتالیا یک مقصد جذاب برای گذراندن تعطیلات است که بدون نیاز به اخذ ویزا و گذراندن مراحل آن می توانید با پروازی 2 تا 3 ساعته خود را به آن برسانید و از دیدن جاذبه های آن لذت ببرید. 
برای رزرو تور آنتالیا از مشهد و یا خرید تور آنتالیا پرواز از مشهد می توانید روی سفرهامون حساب کنید و با تماس با مشاوران ما به صورت تلفنی و غیر حضوری این کار را انجام دهید. 
 

 ویژگی های تور لوکس آنتالیا از مشهد

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد ما در سفرهامون به شما انتخاب تور آنتالیا از مشهد لاکچری است. با شرکت در این تور شما می توانید سفری سراسر هیجان و خاطره را تجربه کنید.
تور لوکس آنتالیا از مشهد با بهترین ایرلاین های ایرانی و ترک و کلاس پروازی فرست کلاس، اقامت در هتل های 5 ستاره ALL و UALL، برنامه های متنوع و جذاب و … برگزار می شود.
انتخاب این تور گزینه ای عالی برای تجربه سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز است.

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”