جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور استانبول از اصفهان

شروع قیمت از

          23,960,000

                          تومان

شروع قیمت از

23,960,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور استانبول از اصفهان

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 7 شب استانبول از اصفهان هتل گرند میلان

8 روز

مرداد ماه

iran air

23,960,000 تومان

تور استانبول از اصفهان هتل تکسیم استار

8 روز

مرداد ماه

iran air

26,750,000 تومان

تور استانبول از اصفهان هتل تایتانیک سیتی

8 روز

مرداد ماه

iran air

40,500,000 تومان

تور استانبول هتل 4 ستاره وایت مونارچ

8 روز

مرداد ماه

iran air

28,700,000 تومان

تور استانبول هتل 5 ستاره الیت ورلد

8 روز

مرداد ماه

iran air

44,000,000 تومان

تور لاکچری استانبول از اصفهان هتل گرند جواهیر

8 روز

مرداد ماه

iran air

43,500,000 تومان

تور 7 شب استانبول از اصفهان هتل گرند میلان
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر
تور استانبول از اصفهان هتل تکسیم استار
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر
تور استانبول از اصفهان هتل تایتانیک سیتی
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر
تور استانبول هتل 4 ستاره وایت مونارچ
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر
تور استانبول هتل 5 ستاره الیت ورلد
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر
تور لاکچری استانبول از اصفهان هتل گرند جواهیر
مرداد ماه
8 روز
ایران ایر

جدول محتوا

تور اصفهان استانبول | سفر به شهر همیشه زنده ی ترکیه

استانبول شهری توریستی و سومین مقصد پر طرفدار دنیا است که با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه های بی نظیرش سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. کلانشهری زیبایی که در دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. 
شهر استانبول به وسیله ی نزدیک بودن و موقعیت آن نسبت به ایران، عدم نیاز به اخذ ویزا، شباهت فرهنگی و مناسب بودن قیمت تور های آن نسبت به سایر مقاصد خارجی، مقصدی مناسب برای مسافران ایرانی شده است.
با رزرو و خرید تور استانبول از اصفهان از سفرهامون می توانید شگفتی های این شهر را از نزدیک نظاره گر باشید. 
تور استانبول از اصفهان لحظه آخری

● تور اصفهان استانبول

استانبول محبوب ترین و پر طرفدارترین شهر ترکیه است که دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می کند و می توان به طور همزمان فرهنگ آسیا و اروپا را در این کلانشهر مشاهده کرد. 
تور استانبول از مبدا شهر های مختلفی در ایران نظیر تور استانبول از تهران، تور استانبول از مشهد، تور استانبول از شیراز و تور استانبول اصفهان اجرا می شود. خوشبختانه وجود پرواز اصفهان استانبول شرایط سفر بین این دو شهر را آسان کرده و شهروندان اصفهان می توانند به راحتی و بدون نیاز سفر به تهران، به طور مستقیم به استانبول سفر کنند و از اتلاف وقت جلوگیری کنند.
استانبول در سال 2010 میلادی عنوان پایتخت فرهنگی اروپا را از آن خود کرده است از این رو در مسافرت با تور اصفهان استانبول شما می توانید با تاریخ غنی، جاذبه های تاریخی، غذا های خوش طعم و دیگر شگفتی های این شهر آشنا شوید. 
 

● پرواز اصفهان استانبول

استانبول مقصد محبوب و پرطرفدار گردشگری در میان تمام مردم دنیا است که سالانه تعداد بیشماری گردشگر راهی آن می شوند؛ در این میان بخش زیادی از این گردشگران، از مبدا شهر اصفهان هستند که به دنبال پرواز اصفهان استانبول یا تور استانبول از اصفهان هستند. 
ایرلاین های مختلفی نظیر ایران ایرتور، ترکیش، قطر ایرویز، امارات از مبدا اصفهان به استانبول پرواز دارند. در این میان پرواز اصفهان استانبول تنها با ایرلاین ترکیش به صورت مستقیم است. دیگر ایرلاین ها با حداقل یک توقف در پایتخت کشور خود به سمت استانبول راهی می شوند. 
ساکنین اصفهان با خرید پرواز اصفهان استانبول می توانند به راحتی و به طور مستقیم به دیدن این شهر آسیایی- اروپایی بروند. 
قیمت پروازهای اصفهان استانبول با توجه به زمان های مختلف سال متغیر است. برای اطلاع از نرخ بلیط پرواز اصفهان به مقصد استانبول می توانید از طریق شماره تلفن 05137292000 با کارشناسان سفرهامون در تماس باشید. 
 

● قیمت تور استانبول از اصفهان

تور استانبول از مبدا اصفهان با امکانات و خدمات رفاهی متنوع اجرا می شود، طبیعتا هر چه امکانات و خدمات رفاهی بهتر و با کیفیت تری ارائه شود قیمت تور استانبول از اصفهان افزایش می یابد.  
نرخ تور استانبول از اصفهان به چند فاکتور مهم بستگی دارد؛ مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت تور هتل است، هر چه هتل انتخابی شما لوکس تر باشد و امکانات بهتری داشته باشد و یا به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشد، قیمت تور بیشتر می شود. هم چنین زمان سفر نیز از عوامل تاثیر گذار در هزینه ی سفر است، سفر در ایام پیک و های سیزن استانبول هزینه تور شما را بیشتر می کند. 
علاوه بر هتل و زمان سفر، نوع ایرلاین و مدت زمان اقامت نیز در تعیین نرخ تور استانبول از اصفهان تاثیر دارد. 
برای اطلاع دقیق از جزئیات و قیمت تور ترکیه استانبول از اصفهان با شماره 05137292000 تماس بگیرید تا کارشناسان سفرهامون شما را در این امر یاری کنند.  
تور استانبول از اصفهان

● قیمت تور هوایی استانبول از اصفهان

در میان روش های سفر، سفر هوایی به دلیل صرفه جویی در وقت و راحت بودن طرفداران بیشتری دارد. 

تور ترکیه از اصفهان هوایی نسبت به تور ترکیه از تهران تعداد پرواز های کمتری دارد و قیمت تور می تواند بسته به نوع ایرلاین و تعداد پرواز ها متغیر باشد. برای مثال ایرلاین ترکیش دارای پرواز هایی با کیفیت بالا است و همین موضوع سبب می شود تا قیمت تور مقدار زیادی جا به جا شود. انتخاب ایرلاین کاملا سلیقه ای است و مسافر می تواند با توجه به شرایط خود دست به انتخاب بزند.

تنوع ایرلاین ها و قیمت پرواز از اصفهان به استانبول نسبت به تهران به استانبول در حدی است که اگر مسافر بتواند به تهران برود به صرفه تر خواهد بود. 

● تور استانبول 7 شب و 8 روز از اصفهان

استانبول شهری مملو از جاذبه های دیدنی و تاریخی فراوان، بازار های بزرگ و بی نظیر و … است، از این رو توصیه می شود تور استانبول 7 شب و 8 روز از اصفهان را رزرو کنید که بازه ی زمانی خوب و معقولی دارد و  می توانید اکثر جاذبه های این شهر زیبا را ببینید.

تور استانبول هفت شب و هشت روز از پرطرفدار ترین تور های استانبول است که فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا دیدنی ترین نقاط این شهر را بتوانید بازدید کنید و خاطره ای شیرین از سفر به این شهر رویایی در ذهن شما باقی بماند. 

● تور ده روزه استانبول از اصفهان

برای سفر به شهری مانند استانبول که هر گوشه اش چیزی برای نمایش دارد، هرگز به مدت زمان کم راضی نشوید. شهری با زندگی شبانه و شب هایی پر سر و صدا، بازار های متنوع، غذا های لذیذ، دیدنی های تاریخی جذاب، خوشگذرانی در کشتی های تنگه بسفر و … تنها گوشه ای از جذابیت های استانبول است که در تور ده روزه استانبول از اصفهان انتظار شما را می کشد و می توانید تجربه کنید. 
استانبول برای تک تک سلیقه ها و نیاز های گردشگران پاسخ ویژه و خاص خود را دارد، به طوریکه حتی ممکن است پس از پایان روز دهم نیز دوست نداشته باشید از این شهر رویایی دل بکنید. 
تور اقساطی استانبول از اصفهان

● تور لحظه آخری استانبول از اصفهان؛ تور های لحظه آخری همیشه ارزان نیستند!

تور لحظه آخری استانبول یکی از راهکار های کاهش قیمت تور است و مناسب کسانی است که به دنبال ارزان تر شدن سفر خود هستند. 
تور لحظه آخری به این شکل است که زمانی که ظرفیت تور تکمیل نشده است آژانس مسافرتی تخفیف های جذاب رو تور اعمال می کند و قیمت تور را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد تا مسافران را ترغیب به خرید کند. 
بنابراین اگر به دنبال کاهش قیمت تور هستید و می توانید به سرعت چمدانتان را ببندید و آماده سفر شوید، انتخاب تور لحظه آخری استانبول از اصفهان گزینه ای ایده آل است. البته توجه داشته باشید که تور های لحظه آخری همیشه هم ارزان نیستند، به طور مثال در ایام پیک مانند نوروز که تقاضا برای سفر به استانبول زیاد است هتل یا پروازی پیدا نمی کنید که بخواهد ارزان باشد. 
 

● تور استانبول از اصفهان اقساطی

تور های اقساطی یک راه حل ویژه برای مسافران است که می توانند به جای پرداخت کل هزینه های سفر، با شرایطی (ارائه چک) بخشی از مبلغ تور را پرداخت و مابقی را به صورت اقساط پرداخت کنند. 
خوشبختانه سفرهامون این امکان رزرو تور های اقساطی را برای مسافران خود فراهم کرده است تا شما ناچار به پرداخت یکجای هزینه ی سفر نباشید. با رزرو تور استانبول از اصفهان اقساطی می توانید مقدار پول بیشتری همراه خود ببرید، برای تفریحات و خورد و خوراک خود بیشتر هزینه کنید و یا حتی در هتل های لوکس اقامت کنید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.
حتی با رزرو تور اقساطی استانبول از اصفهان می توانید تور های طولانی تر به طور مثال تور های 7 شب و 8 روز یا 10 روزه استانبول را تهیه کنید و در نهایت سفر بهتری را تجربه کنید. 
 

● تور استانبول از اصفهان نوروز 1403

استانبول پرطرفدار ترین مقصد خارجی سفر های نوروزی ایرانیان است. اگر نوروز را برای سفر خود به استانبول انتخاب کرده اید باید هر چه سریعتر برنامه ریزی کنید و تور خود را رزرو کنید که اگر دیر بجنبید ممکن است چیزی گیرتان نیاید.
از آنجایی که تنوع تور های نوروزی استانبول با توجه به زیاد بودن تقاضا، بالا است و به راحتی می توانید تور مورد نظر و متناسب با شرایط تان را پیدا کنید. 

● تور انگشت نگاری استانبول از اصفهان؛ زیاد برای هتل هزینه نکنید

استانبول شهری رویایی و مملو از هتل های متنوع با قیمت های مختلف است. اغلب مسافران به منظور اهداف کاری یا اداری مانند انگشت نگاری به این شهر سفر می کنند. 
شما در تور انگشت نگاری استانبول از اصفهان صبح از هتل محل اقامت خود خارج شده و تنها شب برای استراحت باز می گردید پس درجه هتل چندان اهمیتی ندارد و پرداخت هزینه اضافی برای آن باعث هدر رفتن هزینه می شود. توصیه می شود که هنگام رزرو تور انگشت نگاری استانبول از اصفهان، از آژانس مسافرتی بخواهید تا هتلی با قیمت مناسب در منطقه ای مناسب و امن برای شما رزرو کند.

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”