جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور تایلند از مشهد

شروع قیمت از

          52,930,000

                          تومان

شروع قیمت از

52,930,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور تایلند از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 8 روزه پوکت

روز

مرداد ماه

air-arabia

53,190,000 تومان

تور پوکت + بانکوک پرواز ایرعربیا

11 روز

مرداد ماه

air-arabia

65,000,000 تومان

تور پوکت + پاتایا

روز

مرداد ماه

سلام-ایر

52,930,000 تومان

تور پوکت + بانکوک پرواز سلام ایر

روز

مرداد ماه

سلام-ایر

57,800,000 تومان

تور کرابی + پوکت + فی فی از مشهد
تیرماه _ مردادماه
10 روز
هوایی
تور کرابی + پوکت از مشهد 9 شب
تیر ماه
10 روز
هوایی
تور 10 روزه کرابی + پوکت از مشهد
تیرماه + مردادماه
10 روز
هوایی
تور ترکیبی کرابی + پنگان + سامویی از مشهد
تیرماه _ مردادماه
10 روز
فلای دبی

جدول محتوا

تور تایلند از مشهد | رزرو بهترین تورهای تایلند از مشهد-سفرهامون

تور تایلند از مشهد | یک ماجراجویی جذاب در سرزمین هزار رنگ و نگار

قبل از رزرو تور تایلند از مشهد این را بدانید که تایلند بدون شک یکی از زیباترین و سرسبز ترین کشورهای دنیا در جنوب شرقی آسیا می باشد که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست درنتیجه با جاذبه های گردشگری فراوانی که تایلند داراست مطمئنا از سفر به این کشور توریستی جهان  پشیمان نخواهید شد. 

جاذبه های زیاد و متنوع که اکثرا طبیعی هستند، جشنواره های جذاب، فرهنگ و تاریخی باستانی و جذاب، آب و هوا مطلوب، تجربه ی غواصی در آب های شفاف و تمیز، گشت و گذار در جنگل های سرسبز، هیجان ناشی از قایق رانی و موج سواری در آب های خروشان تنها بخشی از جذابیت های تایلند است که موجب محبوبیت زیاد این کشور میان گردشگران شده است. 

کشور زیبای تایلند در جنوب شرقی آسیا سالانه تعداد بیشماری گردشگر و مسافر را از سراسر جهان به قصد گذراندن تعطیلات، خرید، تفریح و … به خود جذب می کند. این حق شماست که همانند تمام گردشگران سفری فراموش نشدنی و خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنید. کافیست برنامه ریزی سفر تور تایلند از مشهد خود را به سفرهامون بسپارید تا برای شما تجربه ای خاطره انگیز از یک سفر رویایی ایجاد کند. این تور از مبدا تهران نیز برگزار می شود و شما می توانید برای رزرو تور تایلند از تهران با شرایط ویژه با ما در ارتباط باشید.

تور ارزان تایلند از مشهد سفرهامون

● تور تایلند از مشهد

با توجه به جذابیت های زیاد تایلند و تقاضای زیاد مسافران مشهدی برای سفر به تایلند، تور تایلند از مشهد در تمام ایام سال در نظر گرفته شده است و شما می توانید تور تایلند از مبدا مشهد نیز رزرو کنید.

مراکز خرید جالب، سواحلی منحصر به فرد، معابد تاریخی بودا با معماری های عجیب و خاص، تفریحات هیجان انگیز آبی، بازار های شناور شگفت انگیز، تاریخ پر فراز و نشیب و مردمان خونگرم و خوش خنده از جاذبه هایی است که شما می توانید در تور تایلند از مشهد ببینید. از ویژگی های خوب تور تایلند می توان به امکان اقامت در چند شهر این کشور اشاره کرد که هرکدام شگفتی های خاص خودش را دارد. 

تور تایلند از مشهد را رزرو کنید و لحظات شاد و فراموش نشدنی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

● سفر به تایلند با تور یا بدون تور؟

در سفر تور تایلند از مشهد منوجه می شوید که تایلند کشوری مملو از جاذبه های طبیعی و گردشگری است که هر کدام جذابیت های خاص خودش را دارد و بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. برای آن دسته از مسافرانی که برای اولین بار قصد تجربه یک سفر خارجی دارند، انتخاب تور همچون تور تایلند از مشهد گزینه ی مناسب تر و بهتری است.

زیرا هنگامی که شما همراه تور هستید، انجام تمامی امور از قبل برنامه ریزی شده و شما با خیالی آسوده سفر خود را سپری می کنید، از طرفی هنگامی که با تور سفر می کنید، تور لیدر از ابتدای سفر همراه شماست و با تمامی مسائل مربوط به مقصد آشنایی کامل دارد و می تواند شما را راهنمایی کند. 

در صورتی که شما به تمامی امور مسلط هستید و می توانید از پس خود برآیید سفر انفرادی گزینه ی خوبی است، به این خاطر که می توانید با توجه به زمان خود، برای سفرتان برنامه ریزی کنید و هر فعالیتی که مایل بودید انجام دهید. 

● آب و هوای تایلند در فصل های مختلف سال

یکی از مواردی که پیش از سفر تور تایلند از مشهد  باید در نظر گرفت، آب و هوای این کشور می باشد. آب و هوای تایلند به سه دسته تابستان، زمستان و فصل بارندگی تقسیم می شود. هر چند که زیبایی های این کشور باعث شده تا سفر تور تایلند از مشهد در تمام فصول متقاضی داشته باشد اما از نوامبر تا آپریل را بهترین زمان برای سفر به این کشور می توان در نظر گرفت.

اکتبر- نوامبر- دسامبر

در اکتبر کم کم از شدت گرما و رطوبت هوا و میزان بارش ها کاسته می شود و هوا رو به خنک شدن می رود. در ماه نوامبر از شدت رطوبت و بارندگی کاسته می شود و هوای دلپذیری در این کشور حاکم است. در دسامبر نیز شرایط آب و هوایی خوب و مطلوبی را در این کشور شاهد هستید.

ژانویه- فوریه- مارچ 

در ژانویه هوا در بهترین حالت خود قرار می گیرد و خبری از بارندگی نیست و تعداد گردشگران به اوج خود می رسد. در فوریه بارش خاصی اتفاق نمی افتد، با شروع ماه مارچ هوا کم کم رو به گرم شدن می رود. 

آپریل- می-ژوئن

در ماه آپریل هوا رو به گرم شدن می رود و باران های موسمی نیز شروع می شود، از این ماه حجم گردشگران تایلند کم می شود. در ماه می شدت بارندگی کم و دمای هوا نسبتا زیاد می شود. در ژوئن، کشور تایلند گرم ترین آب و هوا را دارد. 

جولای- آگوست- سپتامبر

گرمای هوا در جولای و آگوست همچنان ادامه دارد  و از شدت بارش ها نیز کم می شود. همزمان با شروع ماه سپتامبر میران بارش و رطوبت در تایلند زیاد می شود. 

● آب و هوای تایلند در نوروز

در ایام نوروز تایلند آب و هوای خاصی دارد، به این صورت که هوا رطوبت کمی دارد و باران کمی نیز می بارد. در ایام نوروز آب و هوای تایلند به سمت گرم شدن می رود و به 25 درجه سانتی گراد می رسد. رطوبت و بارش باران کم در نوروز، هوای تایلند را ایده آل می کند و افراد بیشتری قصد رزرو تور تایلند از مشهد و سفر به این کشور را می کنند.

هوای مطلوب و همچنین تعطیلات باعث بیشتر شدن تعداد مسافران تور تایلند از مشهد در ایام نوروز می شود، در نتیجه هزینه سفر به تایلند در این زمان، بیشتر از مواقع دیگر است.

تور ارزان تایلند از مشهد

بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟

نوامبر تا فوریه با توجه به استقبال گردشگران و بالا بودن تعداد تقاضا برای رزرو تور تایلند از مشهد، بهترین زمان برای سفر به تایلند می باشد. در این زمان آب و هوای کشور تایلند در بهترین و مطلوب ترین حالت خود قرار دارد و جشنواره های زیادی نیز در حال برگزاری هستند. در این بازه زمانی همه چیز عالی به نظر می رسد به جز قیمت ها!
در نظر داشته باشید با توجه به اینکه این زمان ایام پیک و پر طرفدار سفر تور تایلند از مشهد به شمار می رود، هزینه بیشتری را باید صرف اقامت و پرواز کنید. 
  

 تور تایلند نوروز 1403 با سفرهامون

اگر به فکر یک سفر نوروزی متفاوت و خاص هستید، تور تایلند نوروز 1403 با سفرهامون را به شما پیشنهاد می کنیم. تور نوروزی تایلند متفاوت ترین و خاطره انگیز ترین سفری است که هر گردشگر می تواند تجربه کند زیرا تمام آنچه که دنبالش هستید را در این کشور رویایی می توانید پیدا کنید. 
زندگی شبانه در بانکوک، تجربه انجام فعالیت های آبی در پوکت و سامویی، گشت و گذار در بازار های متفاوت، معبد فانوم رانگ (Phanom Rung)،راه آهن برمه تایلند خط آهن مرگ (Thai-Burma Railway Death Railway)،پارک ملی مو کو چانگ (Mu Ko Chang National Park)،جزیره ریلی، جزیره ی کو فی فی (Ko Phi Phi)، (Railay)،قصر بزرگ (Grand Palace)،پارک تاریخی آیوتایا (Ayuthaya Historical Park)، و … تنها گوشه ای از مواردی است که در سفر تور نوروزی تایلند، در انتظار شماست.
تورهای تایلند نوروز 1403 با تنوع بالا در تعداد مقاصد و تعداد روز اقامت اجرا می شود از این رو دست شما برای انتخاب باز است.
  

 تور تایلند چند روزه؟

همانطور که اشاره کردیم تایلند یکی از باصفا ترین مقاصد گردشگری دنیا است که شهرهای زیادی دارد، در میان تمام شهر های تایلند، پاتایا، بانکوک، پوکت و سامویی جاذبه های دیدنی و گردشگری زیاد و فراوانی دارند که هر کدام می تواند به عنوان یک تور جداگانه در نظر گرفته شود.  
معمولا بیشتر پکیج های تایلند به مدت 7 شب و 8 روز اجرا می شود و اغلب به مقصد یک شهر تایلند برگزار می شود، این پکیج تقاضای بیشتری میان مسافران تور تایلند از مشهد دارد؛ اما این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید تورهای ترکیبی با تعداد روز اقامت بیشتر نیز رزرو و خریداری کنید.
 

 تور تایلند 15 روزه

تور تایلند 15 روزه برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که می خواهند با آرامش خاطر از تمام جاهای دیدنی تایلند بازدید کنند و در سواحل مشغول استراحت شوند. تورهای 15 روزه تایلند معمولا ترکیبی برگزار می شود و دارای هزینه ی بالاتری نسبت به سایر پکیج های تور تایلند از مشهد است.
تور اقساطی تایلند از مشهد

تور تایلند 10 روزه

تور تایلند 10 روزه انتخاب گردشگرانی است که می خواهند سفری آرام و بی نقص را تجربه کنند و از جاذبه های متنوع شهرهای توریستی این کشور با خیالی راحت دیدن کنند و تفریحات متنوع تایلند نهایت لذت را ببرند. حتما یکبار هم که شده به سفر به سرزمین لبخند ها را تجربه کنید، نهایت لذت را از سفر خود ببرید و با کوله باری از خاطرات خوش و فراموش نشدنی به شهر خود بازگردید.
 

● تور 7 روزه تایلند

بیشتر تورهای تایلند 7 روزه اجرا می شوند و بیشترین تقاضا را در بین مسافران تور تایلند از مشهد دارند. تورهای 7 روزه تایلند بیشتر به مقصد یک شهر تایلند یعنی بانکوک، پاتایا، پوکت و یا سامویی برگزار می شوند. در تور 7 روزه تایلند شما می توانید از جاذبه های شهر مقصد بازدید کنید، در مراکز خرید آن به گشت و گذار بپردازید و در سواحل زیبا و شنی آن استراحت و وقت گذرانی کنید.

● هزینه تور تایلند چقدر است؟

از آنجایی که تور تایلند یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تورهای آسیایی است بطوریکه همواره مورد توجه و استقبال گردشگران قرار می گیرد، با توجه به جذابیت های بسیار این کشور، افراد زیادی از سراسر جهان به دنبال تور تایلند و سفر به تایلند هستند، اما قبل از هر چیزی سوال “هزینه تور تایلند چقدر است؟” ممکن است ذهن ها را به خود مشغول کند.
قیمت تور تایلند بسته به فاکتورهایی مانند ایرلاین و درجه پرواز، درجه هتل، تعداد مقاصد، زمان سفر و تعداد روزهای سفر متغیر است و می تواند تغییر کند. تور تایلند از مشهد و مبادی دیگر کشور شامل خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، هتل، گشت شهری، خدمات ویزا و لیدر فارسی زبان است. 
 
 

● رزرو تورهای تایلند ارزان قیمت از سفرهامون

آژانس خدمات مسافرتی گردشگری سفرهامون پکیج های متنوع تور تایلند از مشهد را با شرایط ویژه برای مشتریان و مسافران عزیز خود فراهم کرده است که بتوانند با توجه به سلیقه و بودجه خود دست به انتخاب بزنند. 
با در نظر گرفتن چندین نکته می توانید ارزان ترین تور تایلند از مشهد را رزرو کنید؛ به طور مثال 1.سفر در 6 ماه ابتدایی سال که بارندگی و رطوبت هوا بیشتر است کمی دشوار می باشد و تقاضا برای سفر کم است. 2. از پرواز هایی با ایرلاین های معمولی و کلاس اکونومیک استفاده کنید. 3. به جای هتل های 4 ستاره و 5 ستاره لوکس، اقامت در هتل های متوسط و 3 ستاره را در نظر بگیرید. 4. به دنبال تور لحظه آخری باشید. 
با رعایت این موارد می توانید مقدار قابل توجهی از هزینه سفر خود را کم کنید و بتوانید تور ارزان قیمت تایلند را تهیه کنید.  برای مشاوره جهت رزرو تور تایلند از مشهد و یا تهران می توانید از طریق شماره 05137292000 با ما تماس بگیرید، کارشناسان سفرهامون همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.
تور لحظه آخری تایلند

هزینه تور تایلند زمستان 1402

کشور تایلند در زمستان شرایط آب و هوایی مناسب دارد و در واقع بهترین زمان برای سفر به این کشور است. این زمان فصل اوج گردشگری تایلند است البته با توجه به بالا رفتن تعداد متقاضیان، هزینه تور نیز افزایش می یابد. در تور زمستانی تایلند فعالیت هایی مثل بازدید از نهنگ ها، شرکت در سال نوی چینی ها و جشن کریسمس و سال نو میلادی را تجربه می کنید و می توانید با کوله باری از خاطرات خوش به کشور باز گردید.

 

● تور ارزان تایلند لحظه آخری

برخی ممکن است تصور کنند که تورهای ارزان همان تور های لحظه آخری هستند اما این تصور اشتباه است؛ تورهای ارزان لزوما لحظه آخری نیستند. تور لحظه آخری بهترین فرصت برای کم کردن و ارزان تر شدن هزینه ی سفر است. تورهای لحظه آخری هیچ امکانات و خدمات کمتری نسبت به تورهای عادی ندارند و علت ارزان بودن آن نزدیک شدن به زمان اجرای تور و وجود ظرفیت خالی است.
در واقع تور لحظه آخری همان تور معمولی با قیمت ارزان تر است. اگر انعطاف پذیر هستید و می توانید به سرعت چمدانتان را ببندید و خود را برای سفر آماده کنید، تور لحظه آخری می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
 

● تور اقساطی تایلند از مشهد

تورهای تایلند همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران مشهدی بوده است، از این رو در تمامی ایام سال قابل اجرا می باشد. آژانس سفرهامون برای رفاه و رضایت مسافران خود شرایط پرداختی ویژه را در نظر گرفته تا بتوانند با رزرو تور اقساطی تایلند از مشهد هزینه های سفر خود را مدیریت و به این کشور سفر کنند. شما می توانید هر زمان که مایل بودید با شرایط پرداخت اقساطی با آسودگی خاطر به تایلند زیبا سفر کنید. برای اطلاع از شرایط اقساطی با ما تماس بگیرید. 
 

● ایرلاین های تور تایلند از مشهد

سفر با تور تایلند از مبدا مشهد تنها با ایرلاین های سلام ایر، امارات و قطر ایرویز انجام می شود. این ایرلاین ها پس از توقفی 3 تا 4 ساعته در فرودگاه پایتخت کشور خود، راهی تایلند می شوند.
رزرو بهترین قیمت تور تایلند از مشهد

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/04/13

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”