تور دبی از مشهد

شروع قیمت از

          13,010,000

                          تومان

شروع قیمت از

13,010,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور دبی از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور دبی از مشهد با پرواز فلای دبی

4 روز

مهرماه

fly

13,010,000 تومان

تور 7 شب دبی از مشهد هتل 4 ستاره

8 روز

مهرماه

iran air tour

16,840,000 تومان

تور دبی از مشهد با پرواز فلای دبی
مهرماه
4 روز
فلای دبی
تور 7 شب دبی از مشهد هتل 4 ستاره
مهرماه
8 روز
ایران ایر تور

لیست قیمت تور دبی بر اساس هتل

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور دبی هتل 3 ستاره Orchid

4 روز

مهرماه

fly

13,150,000 تومان

تور دبی هتل 4 ستاره Rose Rayhaan By Rotana

4 روز

مهرماه

fly

15,540,000 تومان

تور دبی هتل 3 ستاره Sun And Sands

8 روز

مهرماه

iran air tour

16,240,000 تومان

تور دبی هتل 4 ستاره Two Season

8 روز

مهرماه

iran air tour

21,700,000 تومان

تور دبی هتل 3 ستاره Orchid
مهرماه
4 روز
فلای دبی
تور دبی هتل 4 ستاره Rose Rayhaan By Rotana
مهرماه
4 روز
فلای دبی
تور دبی هتل 3 ستاره Sun And Sands
مهرماه
8 روز
ایران ایر تور
تور دبی هتل 4 ستاره Two Season
مهرماه
8 روز
ایران ایر تور

جدول محتوا

تور دبی از مشهد | تجربه سفر به پایتخت گردشگری خاورمیانه با سفرهامون

چرا سفر به امارات و چرا رزرو تور دبی از مشهد؟ اگر مشهد زندگی می کنید و قصد سفر به دبی را دارید آن هم با شرایط خاص و ویژه، این مطلب سفرهامون مخصوص شماست. ما در آژانس مسافرتی سفرهامون امکان برگزاری و رزرو تور دبی از مشهد همچنین تور دبی از تهران و تور دبی از شیراز را با شرایط اقساطی و ویژه برای مسافران خود فراهم آورده ایم. برای برنامه ریزی سفر به دبی مطمئنا شما نیاز به آگاهی از شرایط و اطلاعاتی مرتبط با این مقصد توریستی پرطرفدار در جهان خواهید داشت. با ما همراه باشید

شهر دبی، بزرگترین شهر امارات متحده عربی و جز مدرن ترین شهرهای جهان است که همچون نگینی در حوزه خلیج فارس می درخشد. دبیِ زیبا و مدرن یکی از توریستی ترین شهر های دنیا است که کمتر کسی فکرش را می کرد که این شهر بیابانی و بسیار گرم امروزه این جایگاه را در سطح جهان به دست بیاورد. 

معروف ترین و لوکس ترین شهرِ امارات مملو از برج های لوکس سر به فلک کشیده، سواحل زیبا و بنادر قدیمی و تفریحات متنوع و جذاب است که سالانه گردشگران فراوانی را مجذوب خود می کند.

تور دبی از مشهد سفرهامون

سفر به دبی

هنگام سفر تور دبی از مشهد خواهید دید کمتر کسی است که شناختی از دبی نداشته باشد. زمانی که صحبت از دبی به میان می آید؛ ذهنمان به سمت آسمان خراش ها و هتل های لوکس این شهر می رود. 

مجموعه ای از جزایر به شکل نخل، بزرگترین باغ گل جهان، مجموعه ای از فروشگاه ها و رستوران های مدرن و لوکس در کنار هتل های مجلل تنها گوشه ای از جنبه های جادویی این شهر است که در سفر به دبی انتظار شما را می کشد.

فاصله نسبتا کم دبی تا ایران، لوکس بودن، مدرنیته در کنار سنت، فراوانی و تنوع در تفریحات و جاهای دیدنی و … از مهم ترین دلایل انتخاب دبی برای سفر توسط ایرانی ها می باشد، شهری که امروزه عنوان پایتخت گردشگری خاور میانه را از آن خود کرده است. این ویژگی های جذاب باعث شده تا علاوه بر مردم ایران، افراد زیادی نیز از سرتا سر جهان سفر به دبی را برای تجربه ی یک سفر لاکچری انتخاب کنند. 

تفریحات و دیدنی های دبی به گونه ای طراحی شده که پیر و جوان را راضی میکند و همین از جمله دلایل محبوبیت این شهر میان مسافران و گردشگران تور دبی از مشهد شده است.  

 

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی برای هرکس با توجه به شرایطش تعیین می شود. ممکن است بهترین زمان برای شما وقتی باشد که هوای شهر خنک باشد، از آنجایی که دبی به طور کامل در مناطق بیابانی قرار گرفته بهترین زمان برای سفر به آن فصل زمستان می باشد و البته این را هم در نظر داشته باشید که این زمان گرانترین فصل سفر به دبی نیز می باشد.  

آژانس سفرهامون دارای سابقه ی طولانی در برگزاری تورهای دبی می باشد، از این رو شما می توانید با این مجموعه تماس بگیرید تا به شما در تصمیم گیری و انتخاب زمان درست خرید تور دبی از مشهد با توجه به شرایطتان کمک کنند. 

 

آب و هوای دبی در طول سال

دبی از جمله شهر هایی است که پایین خط استوا و به طور کامل در مناطق بیابانی و گرمسیری قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید با خیالی راحت به گشت و گذار در دبی بپردازید لازم است که پیش از آنکه چمدان هایتان را ببنیدید آب و هوای این شهر را چک کنید. 

ژانویه- فوریه- مارچ

این زمان جز محبوب ترین و بهترین ماه های سفر به دبی است. در این زمان دبی خنک ترین آب و هوا را دارد و احتمال بارش باران در این شهر زیاد است. 

آپریل- می- ژوئن

از آپریل کم کم هوا گرم می شود و در می به مقدار قابل توجهی از افزایش دما می رسد. در ژوئن نیز هوا بسیار گرم و مرطوب است و توصیه می شود که اگر طاقت گرما را ندارید از رزرو تور دبی از مشهد و سفر به دبی در این زمان خودداری کنید. 

جولای- آگوست- سپتامبر

در جولای و آگوست گرمای هوای دبی به اوج خود می رسد و طافت فرسا می شود. اما با آغاز سپتامبر کم کم از شدت گرما کاسته می شود. به صورت کلی توصیه می شود از سفر به دبی در این ماه ها خودداری کنید مگر اینکه تحمل گرما را داشته باشید یا بتوانید در فضاهای سربسته بمانید.

اکتبر- نوامبر- دسامبر

با شروع فصل زمستان کم کم هوا رو به سردی می رود و از شدت رطوبت و گرمی هوا کاسته می شود. دلپذیر شدن هوا با شروع این فصل، کم کم تعداد مسافران و گردشگران تور دبی از مشهد را افزایش می دهد. 

برج العرب در تور دبی از مشهد

 سفر به دبی با تور

سفر به دبی همراه با تور یکی از گزینه های عالی برای سفر به این شهر جذاب می باشد چرا که در همراهی با تور شما فقط باید چمدانتان را ببندید وآماده شوید، بقیه برنامه ریزی ها برعهده تور است. 

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت سفر تور دبی از مشهد مخصوصا برای سفر اولی ها همراهی تور لیدر با شماست، کسی که همه چیز را به شما نشان می دهد. تور لیدر به تمامی مسائل آشنایی و تسلط کافی دارد و در مواردی مانند پرداخت هزینه ها، معرفی مکان ها و … شما را راهنمایی می کند.

کم شدن استرس و کاهش اتلاف وقت و همینطور امنیت سفر از دیگر مزیت های سفر تور دبی از مشهد است. 

 

خرید تور دبی از مشهد

علاوه بر تور دبی از تهران، این تور از مبدا مشهد نیز برگزار می شود و طرفداران زیادی دارد؛ در تور دبی از مشهد دیگر دغدغه رفتن به تهران را نخواهید داشت از این رو با آسودگی خاطر و به صورت مستقیم بدون اتلاف وقت و هزینه می توانید به دبی سفر کنید. 

برای اطلاع از تورهای موجود دبی از مشهد به بالای همین صفحه بروید یا با شماره 02191099482 تماس حاصل بفرمایید، کارشناسان خبره و مجرب آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.  

 

ارزانترین تور دبی

اگر تمایل دارید که سفری ارزان به دبی داشته باشید باید قید سفر به این شهر را در ایام خنک سال بزنید و تور دبی در این بازه را فراموش کنید؛ گرمای هوا را تحمل کنید و در تابستان مهمان این شهر لوکس باشید.

یکی دیگر از روش های ارزان و اقتصادی کردن سفر تور دبی از مشهد، انتخاب و اقامت در هتل های 3 ستاره است، اگر می خواهید بودجه سفر خود را مدیریت کنید و ارزان سفر کنید، سراغ هتل هایی با درجه متوسط و ارزان بروید.

ما در سفرهامون قیمت های متنوعی را برای تورهای دبی فراهم کرده ایم با ما تماس بگیرید تا کارشناسان تور شما را کاملا در جریان جزئیات و قیمت تور دبی از مشهد قرار دهند و در انتخاب بهترین گزینه شما را راهنمایی کنند.

قیمت تور اقساطی دبی از مشهد

تور های اقساطی باعث شده اند که مسافران بتوانند بدون دغدغه مالی به سفر خود بروند. تور هایی که با فراهم کردن شرایط مالی مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خبر خوب این است که سفرهامون این امکان را فراهم کرده تا مسافران بتوانند تور های دبی از مشهد خود را با باز پرداخت های قسطی خریداری و رزرو کنند و بدون هیچ گونه فشار مالی به این شهر سفر کنند.

اگر تمایل دارید سفری مقرون به صرفه یا سفری با امکان مدیریت هزینه ها داشته باشید تور اقساطی انتخابی عالی است. برای آگاهی و اطلاع از قیمت و شرایط تور های اقساطی دبی از مشهد با کارشناسان تورهای خارجی سفرهامون در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

تور دبی از مشهد ارزان- سفرهامون

 تور لحظه آخری دبی از مشهد

تورهای لحظه آخری از آن دسته از تورهایی هستند که تا لحظات آخر نزدیک به اجرا ظرفیت شان پر نشده باشد، در این زمان آژانس برگزار کننده تورهای خود را با پایین ترین قیمت ها به مسافران ارائه می دهند تا از ضرر احتمالی جلوگیری کند.
لازم به ذکر است که امارات از جمله کشور هایی است که برای ورود به آن باید ویزا داشته باشید پس نیاز است بدانید لازمه شرکت در تورهای لحظه آخری دبی، داشتن ویزای توریستی امارات می باشد. 

 تور دبی 5 شب سفرهامون

تور های دبی به دلیل تقاضای بالا در تعداد روزهای مختلف برگزار می شود. یکی از این پکیج ها تور 5 شب و 6 روز دبی است که با خدمات متنوع ارائه می شود. 
به خاطر داشته باشید که به دلیل هزینه ی بالا اقامت در دبی، هر چه تعداد روزهای اقامت شما بیشتر باشد هزینه ی تور شما نیز بیشتر می شود، از این رو می توان نتیجه گرفت که تورهای 5 شب و 6 روز در رده تور های ارزان قیمت نیستند.  

 تور دبی 7 شب از مشهد ارزان

همانطور که گفته شد هر چه تعداد روزهای اقامت تور دبی از مشهد بیشتر باشد قیمت تور دبی نیز افزایش می یابد. تور دبی 7 شب از مشهد ارزان نیست اما راهکارهایی وجود دارد که با تغییر در هر یک از فاکتورهای تعیین قیمت تور، می توان تا جایی که ممکن است هزینه تور دبی را کمتر کرد. 

1. تاریخ سفر خود را به بازه ی زمانی تابستان تا اوایل پاییز موکول کنید، در این زمان معمولا همه چیز شامل تخفیف هستند و ایرلاین ها و هتل ها نیز آفر های استثنایی در اختیار مسافر می گذارند.

2. اقامت در هتل های لوکس را فراموش کنید، تمام هتل های دبی با کیفیت و از استانداردهای لازم برخوردار هستند، پس لزومی ندارد نگران کیفیت محل اقامت خود باشید و حتما هتل های لوکس را انتخاب کنید.

3. از پروازهای معمولی با کلاس اکونومیک استفاده کنید.

4. با استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر تردد و گشت و گذار کنید. 

 تور دبی از مشهد قسطی

تورهای دبی قسطی یکی از محبوب ترین تورهای قسطی است. تورهای قسطی همانند دیگر تور ها هستند و خدمات یکسانی را به شما ارائه می دهند. خوشبختانه شما می توانید انواع تور دبی از مشهد را به صورت قسطی و با کمترین میزان فشار مالی از آژانس سفرهامون تهیه کنید و بدون دغدغه مالی راهی دبی شوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. 
تور های اقساطی دبی از مشهد سفرهامون

 بهترین تور دبی نوروز 1403

تور های نوروزی دبی یک فرصت عالی برای گشت و گذار و تفریح در دبی است. زمانی که هم آب و هوای دبی بسیار مطلوب و خوب است و هم تعداد روزهای تعطیل بیشتری در اختیار دارید. 

در تعطیلات نوروز تقاضا برای سفر تور دبی از مشهد زیاد است به همین دلیل باید انتظار بالا رفتن هزینه های سفر را داشته باشیم، پس توصیه می شود اگر قصد سفر به دبی را در ایام نوروز 1403 دارید، از همین حالا اقدامات لازم را برای رزرو و خرید آن انجام دهید.

در سفرهامون همه چیز برای یک سفر خاص و ساختن تعطیلات نوروزی به یاد ماندنی برای شما فراهم است فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

 

 تور دبی هتل 5 ستاره Uall

شهر دبی را همه با هتل های لوکس و فوق لاکچری اش می شناسند. اگر به دنبال سفری لاکچری و اقامتی لوکس در دبی هستید، می توانید هتل های 5 ستاره یوآل را انتخاب کنید. 

هتل هایی که از نظر امکانات رفاهی، لوکس بودن، تنوع بیشتر در غذاها و نوشیدنی ها و در دسترس بودن تمامی امکانات به صورت شبانه روزی با سایر هتل ها تفاوت دارند.   

لحظات خاص و شگفت انگیز تور دبی از مشهد را با سفرهامون تجربه کنید و نهایت لذت را از سفر خود به این شهر زیبا ببرید.

 

 قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز هتل 5 ستاره

شما در تور دبی 7 شب و 8 روز در هتل 5 ستاره ای در دبی اقامت داردید و خدمات متنوعی دریافت خواهید کرد، ترانسفر فرودگاهی، هتل، بیمه و بلیط پرواز رفت و برگشت خدماتی است که در تمامی تور های ارائه می شود. 

تور دبی 7 شب و 8 روز آن هم روی هتل 5 ستاره ارزان نیست، زیرا هزینه های اقامت در دبی سنگین است و بالطبع هرچه تعداد روزهای اقامتتان بالا برود، قیمت تور شما نیز افزایش می یابد.

اگر روزهای پرگردشگر و پیک را برای سفر به دبی در نظر بگیرید بدون شک با بالاترین نرخ ها مواجه می شوید اما اگر زمان سفرتان را به فصل های گرم موکول کنید، همین تعداد اقامت و همین درجه هتل را با قیمت ارزانتر نسبت به ایام های سیزن می توانید تهیه کنید. 

در فصول گرم ممکن است که شامل تخفیف های خوب از طرف ایرلاین ها و همچنین هتل ها شوید که در نهایت باعث به صرفه تر شدن نرخ تور شما می شود. 

تور دبی 7 شب و 8 روز مزیتی که دارد این است که فرصت و زمان کافی برای بازدید از دیدنی های شهر دارید و بزرگترین عیب آن نیز قیمت بالای این تور است.  

 

 تور دبی از مشهد سفرهامون شامل چه خدماتی است؟

کلیه مسافرین تور دبی از مشهد آژانس مسافرتی سفرهامون تمامی خدمات زیر را دریافت می کنند؛ خدمات تور شامل:
1. رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت
2. رزرو هتل های عالی
3. خدمات اخذ ویزای امارات
4. ترانسفر استقبال و بدرقه فرودگاهی
6. بیمه مسافرتی

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی