جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور سریلانکا از مشهد

شروع قیمت از

          30,000,000

                          تومان + 420 دلار

شروع قیمت از

30,000,000 تومان + 420 دلار

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور سریلانکا از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 7 شب کلمبو + کندی + کالوتارا از مشهد

8 روز

تیر ماه

airplane

56,690,000 تومان

تور لوکس سریلانکا از مشهد هتل 5 ستاره

9 روز

تیرماه _ مردادماه

fly

30,000,000 تومان + 580 دلار

تور کلمبو + بنتوتا + کندی از مشهد

9 روز

مرداد ماه

fly

30,000,000 تومان + 420 دلار

تور 7 شب کلمبو + کندی + کالوتارا از مشهد
تیر ماه
8 روز
هوایی
تور لوکس سریلانکا از مشهد هتل 5 ستاره
تیرماه _ مردادماه
9 روز
فلای دبی
تور کلمبو + بنتوتا + کندی از مشهد
مرداد ماه
9 روز
فلای دبی

جدول محتوا

تور سریلانکا از مشهد

تور سریلانکا از مشهد | ارزان ترین و بهترین پکیج های تور سریلانکا از مشهد-سفرهامون

سریلانکا جزیره ای بزرگ و استوایی در میان آب های اقیانوس هند است که ویژگی های استثنایی و خاص آن هر ساله هزاران هزار گردشگر را به این منطقه می کشاند تا با تور سریلانکا همراه شوند و در سواحل آرام آن آفتاب بگیرند و استراحت کنند.این امر تا جایی پیش رفته که باعث شده علاوه بر تورهای سریلانکا از تهران این تور از مشهد نیز برگزار شود و متقاضیان عزیز مشهدی نیز به راحتی بتوانند با تور سریلانکا از مشهد به این جزیره رویایی سفر کنند. 

بهترین قیمت تور سریلانکا از مشهد- سفرهامون

● چرا در بین روش های سفر به سریلانکا رزرو تور را انتخاب کنیم؟

سریلانکا به دلایلی همچون داشتن حیات وحش بی نظیر، تجربیات غذایی خوشمزه و سواحل آرام، نظر گردشگران سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است. جزیره ای بی نهایت زیبا که با قدم زدن در آن، انگار در قطعه ای از بهشت قدم می زنید. در یک نگرش کلی می توان گفت سریلانکا از نظر تنوع فرهنگی و همچنین طبیعت، جزیره ای استثنایی و بی نظیر است. این امر موجب شده تا حس و حال خوبی به مسافران این جزیره منتقل شود و سفری خاطره انگیز داشته باشند؛ اما آیا بهترین روش برای سفر به سریلانکا خرید تور است؟ چرا باید با تور به این کشور سفر کنیم؟

در میان روش های سفر به سریلانکا، رزرو تور سریلانکا مخصوصا برای سفر اولی ها مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

تور سریلانکا تمام آنچه که شما از سفر می خواهید مانند به صرفه شدن هزینه های سفر، دریافت خدمات جانبی مانند گشت های شهری، امنیت سفر را برای شما فراهم می کند. از طرفی تور با همراهی یک لیدر و با یک برنامه مشخص و از پیش تعیین شده صورت می گیرد و شما دیگر دغدغه و نگرانی برای مسائل سفر خود مانند حمل و نقل، اقامت، تغذیه، گشت، گم شدن در مسیرها و … نخواهید داشت. 

 

● بهترین زمان سفر به سریلانکا چه زمانی است؟

سریلانکا کشوری با طبیعتی غنی است که در تمام طول سال زیباست و می توان هر زمان به آن سفر کرد اما از ماه دسامبر تا ماه آپریل (آذر ماه تا اردیبهشت ماه) را می توان بهترین زمان برای سفر به این کشور و رزرو تور سریلانکا از مشهد در نظر گرفت. بازه زمانی که می توانید تفریحات هیجان انگیز، بازدید از حیات وحش بی مثال، آب و هوای عالی و دریایی زیبا را در آن تجربه کنید. 

شما می توانید با توجه به هدف خود از سفر، بهترین زمان را برای سفر به سریلانکا انتخاب کنید. اگر معیار برای شما قیمت تور سریلانکا است برنامه ریزی خود را طوری انجام دهید که در نیمه اول سال به سریلانکا سفر کنید.

 

● هزینه سفر به سریلانکا زمستان 1402 

از آنجایی که فصل زمستان به خصوص ماه ژانویه فصل اوج سفر به سریلانکا می باشد و خیابان ها و شهرهای این کشور به دلیل برگزاری فستیوال های متنوع و آب و هوای خوب مملو از گردشگر است، می توان گفت که هزینه سفر به سریلانکا در زمستان 1402 گرانتر از سایر فصل ها است. اما آژانس مسافرتی سفرهامون تورهای متنوع سریلانکا را برگزار خواهد کرد. کافی است با شماره 05137292000 تماس بگیرید و از همکاران تورهای خارجی ما مشاوره بگیرید. 
 

● قیمت تور سریلانکا از مشهد اقساطی

سفر به روش اقساطی گزینه ای محبوب میان مسافران است که به جای پرداخت کل هزینه سفر، مقداری از آن را می پردازند و مابقی را طی اقساط (با ارائه چک) تسویه می کنند. خوشبختانه آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون تورهای سریلانکا از مشهد را با کمترین قیمت و بهترین شرایط اقساط برای شما فراهم کرده است تا هم بتوانید تور خود را خریداری کنید و هم در مقصد خوش بگذرانید و به برنامه ریزی خود برسید و لذت سفر برای شما دو چندان شود.
برای کسب اطلاع بیشتر در مورد قیمت تور سریلانکا از مشهد اقساطی و آفرهای تور سریلانکا با همکاران ما در آژانس مسافرتی سفرهامون تماس حاصل نمایید. 
 
تور سریلانکا از مشهد اقساطی با سفرهامون

● بازدید از جاهای دیدنی سری لانکا در تور مسافرتی سریلانکا از مشهد

سریلانکا یکی از مقاصد جذاب و شگفت انگیز در جنوب آسیا است. تجربه ی غذاهای متنوع و خوشمزه تا معابد چشم نواز و آرام بودایی، خیابان های پرجنب و جوش و شگفت انگیز، مناظر و طبیعت بکر و تماشایی همه و همه چیزهایی هستند که در تور مسافرتی سریلانکا از مشهد در انتظار شماست. سریلانکا برای گردشگران علاقه مند به تمدن و فرهنگ جنوب آسیایی، عاشقان ساحل و آب تنی و فعالیت های آبی، یا کسانی که به دنبال مکانی آرام هستند یک مقصد و گزینه ایده آل است. 

شهر تاریخی پولونارووا؛ معبد بودایی گانگارامایا، زیباترین و مهم ترین معبد سریلانکا؛ بازار شناور بر آب پتا در کلمبو؛ قلعه هیجان انگیز سیگیریا در میان جنگل هایی سرسبز؛ ساحل آرام بنتوتا؛ جزیره سینامون؛ باغ وحش دهیوالا؛ قلعه ادم و ساحل مونت لاوینا تنها تعداد انگشت شماری از جاهای دیدنی فراوانِ این کشور است که در انتظار شماست و بازدید از آن ها به هنگام سفر تور سریلانکا از مشهد خالی از لطف نیست.

 

● شرایط اخذ ویزای سریلانکا 

گردشگران ایرانی برای رفتن به سریلانکا نیاز به اخذ ویزا و مراجعه به سفارت این کشور ندارند و کلیه ویزاهای تور سریلانکا به صورت فرودگاهی (در فرودگاه کلمبو) صادر می شود. هزینه ی این ویزا که در حال حاضر 60 دلار می باشد در فرودگاه از مسافر دریافت می شود و شخص مجاز است با استفاده از آن 30 روز در این کشور به صورت توریستی اقامت داشته باشد. در صورتی که تمایل داشته باشید بیش از 30 روز در سریلانکا بمانید باید درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین به سایت کنسول گری این کشور ارائه بدهید و تا پس از بررسی به درخواست شما رسیدگی کنند.
 

● خرید اینترنتی تور سریلانکا از مشهد

سایت سفرهامون تورهای متنوع سریلانکا از مبدا مشهد، همچنین تور سریلانکا از تهران را در سایت خود فراهم کرده است، برای مشاهده به راحتی می توانید به بخش تور سریلانکا از مشهد وب سایت سفرهامون بروید و پس از انتخاب و مشاوره با همکاران مجرب ما، با خیالی آسوده اقدام به خرید تور سریلانکای خود کنید. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا تورهای مختلف را باهم از نظر قیمت و امکانات مشاهده و مقایسه کنید و براساس نیاز ها و تمایلات خود تصمیم بگیرید. در سایت سفرهامون می توانید در کمترین زمان ممکن تمامی تورهای موجود سریلانکا را بررسی کنید و و بهترین گزینه ی مناسب با شرایط خود را برگزینید. 
همچنین می توانید با شماره تماس 05137292000 متعلق به آژانس مسافرتی سفرهامون تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره تلفنی اقدامات لازم برای رزرو و خرید اینترنتی تور سریلانکا از مشهد را انجام دهید.
آفرهای ویژه تور های سریلانکا از مشهد با سفرهامون

تور لحظه آخری سریلانکا 

تور لحظه آخری گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال راهی برای کاهش قیمت تور خود هستند. از آنجایی که برای سفر به سریلانکا نیازی به رفتن به سفارتخانه و انجام امور اداری برای دریافت ویزا نیست و ویزای این کشور را به صورت فرودگاهی می توانید دریافت کنید، به راحتی می توانید تور های آفری و لحظه آخری سریلانکا را رزرو و خریداری کنید.
برای اینکه بتوانید در تور های لحظه آخری سریلانکا شرکت کنید و از آفرهای استثنایی این نوع تور استفاده کنید، باید چمدان خود را از قبل بسته و آماده حرکت باشید. 
به خاطر داشته باشید که تور های لحظه آخری سریلانکا هیچ تفاوتی از نظر کیفیت امکانات و خدمات با تور های معمولی ندارد فقط به دلیل اینکه تا لحظه اجرا ظرفیت آنها تکمیل نشده است، با قیمت نسبتا پایین تری ارائه می شوند.
 

● تور سریلانکا نوروز 1403 با سفرهامون 

تور سریلانکا از جمله تورهای مهم و پرطرفدار جنوب شرق آسیا است که در تمامی ایام سال متقاضی دارد اما تورهای نوروز سریلانکا را می توان جز پر مخاطب ترین تورها دانست. 
آژانس سفرهامون تورهای متنوع و خاصی را به مقصد سریلانکا در نوروز 1403 برگزار می کند که یک زمان عالی برای بازدید و گشت زنی در این کشور زیبا می باشد و تجربه سفری فوق العاده برای شما به یادگار خواهد گذاشت.
 

 بهترین هتل های سریلانکا در تور سریلانکا از مشهد

سریلانکا هتل های ساحلی و لوکس زیادی دارد، برای انتخاب هتل مناسب در تور سریلانکا از مشهد تنها کافیست انتظار خود را از محل اقامت موردنظرتان بدانید. شما به راحتی می توانید با بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت هتل، بودجه و سلیقه ی خود، هتل مد نظر را پیدا کنید. 
هتل ریو، هتل گرنبل کلمبو، هتل توپاز، هتل سینامون سیتادل کندی از جمله هتل های خوب سریلانکا می باشند.
طبیعت گردی در تور سریلانکا از مشهد

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/04/13

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”