تور قشم از تهران

شروع قیمت از

          1,270,000

                          تومان

شروع قیمت از

1,270,000 تومان

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور قشم از تهران

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 4 روزه قشم از تهران پرواز قشم ایر

4 روز

مهرماه

gheshm-air-logo-site

5,850,000 تومان

تور 3 شب هتل پرشین گلف درگهان قشم

4 روز

مهرماه

sepehran

4,500,000 تومان

تور قشم از تهران با قطار 4 تخته

4 روز

مهرماه

train icon

2,000,000 تومان

تور قشم از تهران با قطار 6 تخته هتل 3 ستاره

4 روز

مهرماه

train icon

1,270,000 تومان

تور 4 روزه قشم از تهران پرواز قشم ایر
مهرماه
4 روز
قشم ایر
تور 3 شب هتل پرشین گلف درگهان قشم
مهرماه
4 روز
سپهران
تور قشم از تهران با قطار 4 تخته
مهرماه
4 روز
قطار
تور قشم از تهران با قطار 6 تخته هتل 3 ستاره
مهرماه
4 روز
قطار

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور قشم از تهران بر اساس هتل

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور قشم هتل 3 ستاره دیانا پلاس

4 روز

مهرماه

gheshm-air-logo-site

5,850,000 تومان

تور قشم هتل 4 ستاره ساحل طلایی

4 روز

مهرماه

gheshm-air-logo-site

6,900,000 تومان

تور قشم هتل 4 ستاره آتامان

4 روز

مهرماه

gheshm-air-logo-site

6,770,000 تومان

تور قشم هتل 4 ستاره آوینا

4 روز

مهرماه

gheshm-air-logo-site

8,820,000 تومان

تور قشم هتل 3 ستاره دیانا پلاس
مهرماه
4 روز
قشم ایر
تور قشم هتل 4 ستاره ساحل طلایی
مهرماه
4 روز
قشم ایر
تور قشم هتل 4 ستاره آتامان
مهرماه
4 روز
قشم ایر
تور قشم هتل 4 ستاره آوینا
مهرماه
4 روز
قشم ایر

جدول محتوا

تور قشم از تهران | سفر به قشم تجربه ی بی نظیر جنوب گردی

جزیره قشم، یکی از جزایر خلیج فارس و بزرگترین جزیره ایران و خاور میانه است که در تنگه هرمز قرار گرفته و به عنوان بخشی از استان هرمزگان شناخته می شود. 

قشم با طبیعت بکر و مناظر زیبا، همواره یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری بوده و توجه علاقمندان به سفر را به خود جلب کرده است. اگر شما هم در جستجوی یک تجربه بیادماندنی در قشم هستید، تور قشم از تهران با سفرهامون می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

در ادامه مطالب به بررسی انواع تورهای ارائه شده توسط سفرهامون، از جمله تور سه روز قشم از تهران، تورهای اقتصادی، تورهای زمینی و هوایی می‌پردازیم. همچنین، با ارائه پکیج های تور قشم با امکانات و خدمات ویژه، به شما کمک خواهیم کرد تا سفری راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید. ا

اگر قصد دارید با خانواده و عزیزان خود به این جزیره زیبا سفر کنید پیشنهادات ویژه‌ای برای ارائه به شما داریم. همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتر این تورها و مزایای آن‌ها آشنا شوید.

تور قشم از تهران با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

● تور قشم از تهران؛ سفری توام با آرامش

در حال حاضر تور قشم یکی از پرطرفدارترین تور های گردشگری داخلی ایران به حساب می آید و از آن دسته تور هایی است که مسافران ایرانی علاقه زیادی به آن نشان می دهند.  

تور قشم از تهران با تنوع بالا و به صورت های مختلف هوایی و زمینی از مبدا تهران برگزار می شود که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد و می توانید هرکدام را مطابق با سلیقه و هدفتان از سفر به قشم انتخاب کنید. 

پکیج های تور قشم شامل بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل دلخواه و گاها تور های گشت جزیره می باشد. البته تور های گشت جزیره را در خود قشم نیز می توانید پیدا و خریداری کنید.

سفرهامون با توجه به نیاز های مسافران پکیج های مختلف و با تنوع بالا تور قشم را تهیه کرده است که از جمله آن ها می توان به تور های لاکچری و گران با اقامت در بهترین هتل ها و تور های اقتصادی و اکونومی با قیمت های به صرفه و مناسب اشاره کرد. کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما با ارائه مشاوره های تخصصی به شما در انتخاب بهترین تور مطابق با نیاز هایتان کمک کنند. 

● قیمت قشم از تهران

یکی از موارد مهمی که هنگام سفر ذهن مسافران را به خود مشغول می کند، هزینه های سفر و قیمت تور است. 

از آنجایی که قشم نسبت به کیش مقصد لوکسی به حساب نمی آید قیمت خدمات و امکانات مناسب تر است و در کنار آن تفریحات و خرید نیز در این جزیره هزینه ی مناسبی دارند. 

به طور کلی می توان گفت پکیج های تور قشم معمولا قیمت منطقی و مناسبی دارند اما باز هم همه چیز به انتخاب های شما بستگی دارد که با چه میزان هزینه ای بخواهید سفر خود را آغاز کنید. 

روی هم رفته نوع و درجه هتل، نوع سفر (زمینی یا هوایی)، زمان و فصل سفر و مدت زمان اقامت در قیمت تور قشم از تهران تاثیر مهم دارند. با بالا و پایین کردن هریک از این موارد می توانید قیمت تور قشم را دستخوش تغییر کنید.

 

● تور قشم از تهران با هواپیما

اگر به دنبال سرعت و راحتی بیشتر هستید و تحمل طولانی در مسیر بودن را ندارید، بهترین گزینه برای شما تور قشم از تهران با هواپیما می باشد. سفرهامون با همکاری با بهترین ایرلاین های داخلی و ارائه پروازهای مستقیم و سریع به قشم، این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به قشم برسید. 

تور قشم از تهران با هواپیما شامل خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت پرواز، ترانسفر فرودگاهی و اقامت در هتل‌ دلخواه می‌باشد. با انتخاب این تور، شما سفری راحت و بی‌دغدغه خواهید داشت.

 

● تور قشم از تهران زمینی؛ ارزان اما طاقت فرسا

تور قشم از تهران زمینی یکی دیگر از گزینه‌های رسیدن به جزیره قشم است. اگر شما از علاقه‌مندان به سفرهای زمینی هستید، این تور می‌تواند مناسب شما باشد. اما اگر نمی خواهید زمان طولانی در مسیر باشید و به دنبال راحتی و آسایش بیشتری هستید سفر زمینی اصلا گزینه ی خوبی برای شما نیست.
در تور قشم از تهران زمینی ابتدا شما از مبدا تهران به بندرعباس را با قطار طی می کنید و سپس از بندر شهید حقانی در بندرعباس با شناور و کشتی مسیر دریایی به قشم را سپری می کنید.
سفرهامون با ارائه خدمات ویژه در این تور، از جمله ترانسفر با قطار های راحت و مجهز و اقامت در هتل‌های مناسب سفری آرام و بدون دغدغه را برای شما فراهم می‌کند. با انتخاب تور زمینی، شما می‌توانید از مناظر زیبای طول مسیر لذت ببرید و خاطره ای متفاوت از سفر به قشم برایتان به ارمغان خواهد آمد. 
ارائه بهترین خدمات در تور قشم از تهران رزرو از سفرهامون

● تور لحظه آخری قشم از تهران با هواپیما

با توجه به اینکه قشم فاصله ی زیادی از تهران دارد مسافران تهرانی ترجیح می دهند برای راحتی بیشتر از هواپیما برای سفر به قشم استفاده کنند و در مدت زمان کمتری به جزیره برسند. 
هزینه ی تور هوایی قشم از تهران به مراتب بیشتر از تور زمینی قشم از تهران می باشد، اگر شما به دنبال تور هوایی قشم ارزان قیمت هستید با رزرو تور لحظه آخری قشم از تهران با هواپیما و یا انتخاب روز های جمعه و ابتدایی هفته برای مسیر رفت به قشم می توانید تور قشم هوایی ارزان تهیه کنید.
 

● تور قشم از تهران لحظه آخری 

یکی از راهکار های مناسب و پرطرفدار برای تهیه تور قشم ارزان قیمت، خرید تور قشم از تهران لحظه آخری است. تور لحظه آخری توری است که به موعد اجرا نزدیک است ولی هنوز ظرفیت خالی دارد از این رو آژانس برگزار کننده برای تکمیل کردن ظرفیت و ترغیب مسافران برای خرید، تخفیف های خوبی روی تور قشم لحاظ می کند.
اگر از آن دسته مسافرانی هستید که محدودیت زمانی ندارید و به سرعت می توانید چمدان ببندید و راهی سفر شوید، تور قشم از تهران لحظه آخری گزینه ای ایده آل برای شما می باشد.
با استفاده از تور های لحظه آخری شما می توانید از خدمات و امکانات خوب با قیمت خیلی کمتر استفاده کنید. برای رزرو این تور فقط کافیست گوش به زنگ باشید! 
 

● تور قشم از تهران ارزان

اگر به دنبال یک سفری ارزان و اقتصادی هستید، آژانس سفرهامون پکیج های متنوعی را برای شما فراهم کرده است. با انتخاب تورهای اقتصادی و ارزان سفرهامون، شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب به این جزیره سفر کنید. 

شما می توانید با تغییر برخی از فاکتور های مهم تاثیر گذار در قیمت تور، تور قشم از تهران ارزان پیدا کنید. برای مثال می توانید از اقامت در هتل های لوکس جزیره صرفه نظر کرده و هتل های معمولی تر را انتخاب کنید و یا به جای سفر هوایی، تور قشم با قطار را رزرو کنید.

رزرو تور ارزان قشم اغلب در نیمه ی اول سال که هوا گرم و حجم تقاضا برای سفر به قشم کم است، ممکن می باشد. اما این را هم در نظر داشته باشید که با توجه به گرمای هوا امکان تردد در روز تقریبا غیر ممکن می باشد.

 

● تور سه روزه قشم از تهران

تور سه روز قشم از تهران فرصتی مناسب و عالی برای گشت زنی و کشف زیبایی‌های این جزیره شگفت انگیز است. در این تور شما فرصت کافی در اختیار دارید تا از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مانند تنگه چاهکوه، دره ستارگان، و قلعه پرتغالی‌ها بازدید کنید. همچنین، شما می‌توانید از بازارهای محلی بازدید کنید و از خرید صنایع دستی و محصولات محلی بهره ببرید و یا در پاساژ های متنوع آن وقت گذرانی کنید. با انتخاب این تور، شما نه تنها نهایت لذت را از سفر خود می برید، بلکه فرصتی برای شناخت فرهنگ مردم و تاریخ قشم نیز در اختیار خواهید داشت. 

رزرو تلفنی و آنلاین تور قشم از تهران با پشتیبانی

● رزرو آنلاین تور قشم از تهران

یکی از مزایای بزرگ انتخاب آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون برای سفر به قشم، امکان رزرو آنلاین تور قشم از تهران است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سفرهامون، بخش تورهای داخلی تور قشم به راحتی پکیج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات را در اختیارتان بگذارند و به شما در تصمیم گیری و رزرو تور دلخواه کمک کنند. 
امکان رزرو تلفنی و آنلاین تور سفرهامون به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، به راحتی و با یک تماس، برنامه‌ریزی سفر خود را انجام و تور مدنظرتان را رزرو کنید. همچنین، با رزرو تلفنی و آنلاین، شما می‌توانید از تخفیفات ویژه، پیشنهادات خاص و پشتیبانی 24 ساعته و نامحدود سفرهامون بهره‌مند شوید.
 

● تور قشم از تهران هتل 5 ستاره

در قشم به واسطه ی پرگردشگر بودن آن هتل ها، هتل آپارتمان ها، سوئیت ها و اقامتگاه های بومگردی زیادی با قیمت ها و کیفیت های متنوع ساخته شده است و گزینه های مختلفی را پیش روی شما می گذارد.
اکثر هتل های جزیره تقریبا از وضعیت خوبی برخوردار هستند اما اگر به دنبال لاکچری سفر کردن و راحتی و رفاه بیشتری هستید پیشنهاد ما به شما تور قشم از تهران هتل 5 ستاره است. این هتل ها امکانات بی نظیری را به مهمانان خود عرضه می کنند و با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی تجربه سفر و اقامتی فراموش نشدنی را به مهمانان خود هدیه می دهند.   
 
 

سفر به قشم با تور قشم از سفرهامون، فرصتی منحصر به فرد برای دیدن زیبایی‌های قشم را به شما هدیه می‌دهد. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و لحظاتی شگفت‌انگیز را در قشم تجربه کنید!

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی