جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور مشهد زمینی

شروع قیمت از

          3,500,000

                          تومان

شروع قیمت از

3,500,000 تومان

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور مشهد زمینی

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا هتل پارسه

4 روز

تیر ماه

train icon

4,700,000 تومان

تور مشهد با قطار 6 تخته مرداد 1403 هتل سراج

4 روز

مرداد ماه

train icon

3,500,000 تومان

تور مشهد با قطار 4 تخته هتل درویشی

4 روز

تیر ماه

train icon

8,300,000 تومان

تور مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا هتل پارسه
تیر ماه
4 روز
قطار
تور مشهد با قطار 6 تخته مرداد 1403 هتل سراج
مرداد ماه
4 روز
قطار
تور مشهد با قطار 4 تخته هتل درویشی
تیر ماه
4 روز
قطار

لیست قیمت تور مشهد زمینی بر اساس مبدا

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور مشهد از زنجان هتل سراج

5 روز

تیر ماه

train icon

4,900,000 تومان

تور مشهد از تبریز هتل درویشی

5 روز

تیر ماه

train icon

10,950,000 تومان

تور مشهد از اصفهان هتل هاترا

4 روز

تیر ماه

train icon

5,000,000 تومان

تور مشهد از شیراز هتل رونا

5 روز

تیر ماه

train icon

5,700,000 تومان

تور مشهد از زنجان هتل سراج
تیر ماه
5 روز
قطار
تور مشهد از تبریز هتل درویشی
تیر ماه
5 روز
قطار
تور مشهد از اصفهان هتل هاترا
تیر ماه
4 روز
قطار
تور مشهد از شیراز هتل رونا
تیر ماه
5 روز
قطار

جدول محتوا

تور مشهد زمینی | مشهد الرضا، قلب ایران

مشهد یکی از کلانشهر های ایران که به برکت وجود حرم امام رضا (ع) به یکی از مقاصد پر گردشگر داخلی تبدیل شده و به پایتخت معنوی ایران مشهور است. مشهد پس از تهران پهناور ترین شهر ایران نیز به شمار می رود. 

زمانی که سخن از مشهد به میان می آید اولین تصور و اولین چیزی که در ذهن ها نقش می بندد حرم حضرت رضا (ع) است اما گفتنی است که این شهر پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری دیگر نیز است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

جاذبه هایی چون آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، آرامگاه نادری، موزه آستان قدس رضوی، پارک جنگلی وکیل آباد، مجموعه تفریحی چالیدره و … . همچنین خرید سوغات از بازار های به نام و مطرح مشهد مانند الماس شرق، بازار بزرگ رضا، پروما، زیست خاور و … از برنامه های زائران مشهد می باشد.

به طور کلی تور مشهد حال و هوایی متفاوت با سایر تور ها دارد و شما می توانید یک سفر زیارتی و همچنین تفریحی را با آن تجربه کنید و لحظاتی خوش را با خانواده و یا دوستان خود سپری کنید. 

رزرو تور مشهد زمینی از سفرهامون

تور مشهد زمینی ارزان قیمت

تور مشهد زمینی یکی از روش های سفر به این شهر است. تور های زمینی نسبت به تور های هوایی هزینه ی کمتری دارند و در زمره ی تور های اقتصادی قرار می گیرند.
قیمت تور مشهد زمینی به عوامل مختلفی مثل نوع وسیله نقلیه ( قطار یا اتوبوس)، تعداد شب اقامت، محل اقامت (هتل، هتل آپارتمان و …) و تعداد وعده های غذایی بستگی دارد. 
گاهی تور های ارزان قیمت از نظر کیفیتی می تواند بسیار بد و ناراضی کننده باشد به خصوص زمانی که در ایام شلوغی قیمت ارزان ارائه می شود باید حتما از خدمات آن اطمینان حاصل کنید زیرا ممکن است تعطیلاتتان خراب شود و خاطره ای بد از سفر برایتان به جا بماند. 
همچنین بعضی تور های ارزان قیمت، پایین ترین خدمات و امکانات مانند هتل های دور از حرم و ناشناخته تر و قطار های متوسط تر را ارائه می دهند، از این رو هزینه ی پایین تر دریافت می کنند. 

اما همیشه هم تور های ارزان قیمت نشان از بی کیفیت بودن خدمات و امکانات هتل نیست. گاهی اوقات چارتر کننده یک قطار، چارتر کننده هتل در مشهد نیز می باشد و می تواند توری بهینه از نظر کیفیت و قیمت برای مسافر فراهم کند و یک تور زمینی مشهد ارزان قیمت را ارائه دهد.
یا در شرایطی که مشهد با کمبود مسافر مواجه است رقابت بین هتل ها و قطار ها بالا می رود و برای جذب مسافر هزینه خدمات خود را کاهش می دهند. 
برای پیدا کردن تور زمینی ارزان قیمت مشهد می توانید راهکار های زیر را نیز امتحان کنید:
1. در ایام شلوغی و پیک مشهد به دنبال تور ارزان نباشید، اگر محدودیت مالی دارید بهتر است سفر تور مشهد زمینی خود را به زمان های خلوت مشهد مانند: مهرماه، دی ماه، اواخر اسفند ماه، اواخر فروردین، اواخر اردیبهشت و خرداد (در صورت مصادف نشدن با ایام خاص مانند مناسبت ها) موکول کنید.
2. در تور هایی با امکانات کمتر شرکت کنید.
3. اگر محدودیت زمانی ندارید و می توانید به سرعت تصمیم بگیرید و آماده شوید، در تور های لحظه آخری شرکت کنید. 
4. به دنبال آفر های ویژه تور مشهد که غالبا در زمان های خاص و کم مسافر موجود هستند، باشید.

 انواع تور های زمینی مشهد

از جمله تور های اقتصادی به شمار می روند، انواع تور های زمینی مشهد شامل تور مشهد با قطار یا تور مشهد با اتوبوس هستند.
قطار ها با درجات مختلف به صورت کوپه ای 4 تخته و 6 تخته یا اتوبوسی با اسامی فدک، سیمرغ، پردیس، نور الرضا، زندگی، نور و غزال و … و اتوبوس ها نیز به صورت معمولی و یا VIP روزانه در ساعات مختلف از مبادی مختلف به مقصد مشهد در حال حرکت هستند تا مسافران را به مشهد برسانند. 
در این میان سفر به مشهد با قطار جز پر طرفدار ترین نوع سفر زمینی به مشهد از نظر ایرانیان است.
تور مشهد با اتوبوس نیز ارزان ترین تور زمینی مشهد به حساب می آید. 
   

 تور مشهد با قطار، هواپیما یا اتوبوس؟

تور های مشهد به دو صورت تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی همه روزه از شهر های مختلفی که فرودگاه یا ایستگاه راه آهن دارند، قابل اجرا است. مسیر منتهی به مشهد چه هوایی چه زمینی همیشه پر ترافیک است.  
مشهد همواره جز مقاصد پر طرفدار برای مسافران بوده است. در این بین ممکن است همیشه سوال تور مشهد با قطار، هواپیما یا اتوبوس؟ قبل از سفر ذهن هر مسافر را به خود مشغول کند.
به طور کلی نمی توان مشخص کرد که تور مشهد با چه وسیله ی نقلیه ای خوب است و هر کس با توجه به شرایطی که دارد می تواند آن را تعیین کند. 
اگر از مبادی و شهر های دور عازم مشهد هستید، محدودیت مالی ندارید و به دنبال راحتی و آسودگی هستید بهترین روش خرید تور هوایی مشهد است تا سریع تر و با کمترین میزان خستگی بتوانید به این شهر برسید. 
اگر مسافت کمی را تا مشهد دارید یا محدودیت بودجه دارید تور مشهد زمینی با قطار یا اتوبوس انتخاب خوبی برای سفر به مشهد است. 
تور زمینی ارزان مشهد

 نرخ تور مشهد هوایی

تور هوایی مشهد نسبت به تور مشهد زمینی گران تر است و هزینه هایتان را سنگین تر می کند. اما اگر زمان محدودی در اختیار دارید، علاقه ای به پیموندن مسافت طولانی ندارید، به فکر راحتی بیشتر هستید و همچنین محدودیت مالی ندارید، تور هوایی مشهد انتخاب خوبی است. 
نرخ تور مشهد هوایی به چند فاکتور مهم بستگی دارد؛ سفر در ایام پر مسافر و شلوغ مشهد مانند ایام های مناسبتی و تعطیلات نوروز، نرخ تور مشهد هوایی را تحت تاثیر قرار می دهد. 

عامل دیگر کیفیت و موقعیت محل اقامت شما در مشهد است، مشهد به دلیل پر مسافر بودن هتل های زیاد و متعددی دارد، هتل های اطراف و نزدیک به حرم یا هتل هایی با کیفیت و خدمات لوکس، قیمت بالاتری نسبت به هتل های دیگر دارند. 
نوع ایرلاین نیز تاثیر زیادی در نرخ تور هوایی مشهد دارد، ایرلاین های زیادی به مشهد پرواز دارند در این میان ایرلاین های ماهان، معراج و ایران ایر پرواز های بهتری دارند و خیالتان از بابت کیفیت راحت خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که نسبت به ایرلاین های دیگر، نرخ بالاتری دارند. 
ساعت پرواز نیز تاثیر زیاد در نرخ تور دارد، با توجه به زمان تحویل اتاق به مسافر که ساعت 14 و زمان تحویل گرفتن اتاق از مسافر که ساعت 12 می باشد، معمولا ساعت 9 تا 12 برای پرواز به مشهد و ساعت 14 تا 18 برای برگشت از مشهد بهترین زمان ها می باشند. پرواز های این زمان های اعلام شده معمولا نرخ بالاتری دارند. 
با تغییر در هر یک از پارامتر های تاثیر گذار در نرخ تور هوایی مشهد می توان قیمت را افزایش یا کاهش داد.
آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون تور های مشهد مختلفی را به شما پیشنهاد می کند که کیفیت و شرایط متنوعی دارند. برای اطلاع از قیمت و جزئیات هر یک می توانید با شماره درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید. 

قیمت تور مشهد زمینی

همانطور که می دانید مشهد یکی از پرطرفدار ترین شهر های ایران از نظر مسافران می باشد که تور های مختلفی برای آن در تمام ایام سال برگزار می شود. ایت تور ها به صورت زمینی و هوایی قابل اجرا هستند که تور زمینی هزینه پایین تری نسبت به تور هوایی دارد. 
برای تور مشهد قیمت ثابتی نمی توان تعیین کرد و این نرخ بسته به عوامل مختلفی از قبیل موارد زیر می باشد:
محلی که در آن اقامت می کنید و زمانی که برای سفر به مشهد انتخاب می کنید تاثیر زیادی در قیمت تور مشهد زمینی دارد. در زمان های پیک و پر مسافر مشهد که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد می شود، طبیعتا قیمت تور مشهد افزایش می یابد. 
همچنین اقامتگاه هایی که به حرم نزدیک تر هستند و دسترسی راحت تری به حرم دارند و یا امکانات و خدمات رفاهی عالی تر در اختیار مسافران می گذارند، هزینه ی بیشتری از مسافر دریافت می کنند که همین امر موجب افزایش نرخ تور مشهد می شود. 
 

 رزرو تور مشهد با هواپیما بصورت آنلاین

برای رزرو تور مشهد با هواپیما نیازی به حضور فیزیکی و مراجعه به آژانس نیست. شما می توانید در هر جایی که هستید و بدون اتلاف وقت فقط با داشتن اینترنت، به بخش تور های مشهد وب سایت سفرهامون مراجعه کنید و پکیج های متنوع تور مشهد درج شده در وب سایت را مشاهده کنید و پس از بررسی، تصمیم گیری و خرید کنید. 
همچنین اگر دچار تردید در تصمیم گیری شدید می توانید با ما در سفرهامون تماس بگیرید و با مشاوران تور های داخلی ما مشورت کنید و پس از توافق بر سر قیمت، شرایط و جزئیات، تور مشهد خود را رزرو و خرید خود را انجام دهید. 

 تور مشهد زمینی از تهران و سایر شهر ها

تور مشهد زمینی علاوه بر تهران از سایر شهر های دارای ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری نیز برگزار می شود. 
با قطار و یا اتوبوس به راحتی می توانید از مبدا تهران به مشهد سفر کنید اما تور مشهد زمینی با قطار تنها از شهر هایی که خطوط ریلی و حرکت قطار به مشهد داشته باشند، برگزار می شود. 
در صورت عدم وجود ایستگاه راه آهن در شهر شما، ما می توانیم نزدیک ترین ایستگاه راه آهن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از این طریق در تور مشهد شرکت و به این شهر سفر کنید. 

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”