جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور مشهد هوایی

شروع قیمت از

          5,650,000

                          تومان

شروع قیمت از

5,650,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور مشهد هوایی

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
عکس های هتل
تور مشهد از تهران هتل 5 ستاره قصر طلایی

4 روز

تیر ماه

airplane

11,500,000 تومان

عکس های هتل
تور مشهد از تهران هتل 4 ستاره رونا

4 روز

تیر ماه

airplane

6,500,000 تومان

عکس های هتل
تور مشهد از تهران هتل 3 ستاره سارینا

4 روز

تیر ماه

airplane

5,650,000 تومان

عکس های هتل
تور مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا هتل الماس 1

4 روز

تیر ماه

airplane

13,300,000 تومان

تور مشهد از تهران هتل 5 ستاره قصر طلایی
تیر ماه
4 روز
تور مشهد از تهران هتل 4 ستاره رونا
تیر ماه
4 روز
تور مشهد از تهران هتل 3 ستاره سارینا
تیر ماه
4 روز
تور مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا هتل الماس 1
تیر ماه
4 روز

جدول محتوا

تور مشهد هوایی | سفر به مشهد الرضا بهشت ایران زمین

چرا تور مشهد هوایی و چرا مشهد؟ وقتی حرف از مشهد می‌شود، فکر همگی ما به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) می رود و آرزو می‌کنیم که ای کاش لحظاتی را در آن مکان مقدس به سر ببریم. این شهر عاشقان بسیار دارد و هرساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را پذیراست. اگر شما هم به این شهر سفر کرده اید و یا هم اکنون قصد رزرو تور هوایی مشهد را دارید این مطلب برای شماست بنابراین از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تور مشهد هوایی- رزرو تور مشهد از تهران

مشهد، به عنوان قطب گردشگری مذهبی ایران، همواره خیابان‌هایی پر جنب و جوش و پر از مسافران داخلی و خارجی دارد، آنهم نه فقط در ایام تعطیلات بلکه در تمامی فصل‌های سال. بطوریکه در طی سال گردشگران داخلی زیادی متقاضی رزرو تور مشهد از تهران، تور مشهد از اصفهان، شیراز، تبریز، بندرعباس و دیگر مبادی کشور هستند.

همین دلیل سبب می شود که، برای سفر به این شهر مقدس، اطلاعات لازم و راهنمای جامعی را مطالعه کرده و با برنامه‌ریزی دقیق، بلیط هواپیما و یا تور مشهد هوایی را خریداری کنید تا سفری مطمئن و دلچسب به بهشت ایران را تجربه کنید.

شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا(ع) همچنین موقعیت گردشگری و تفریحی جذاب، ازجمله محبوب ترین مقاصد سفر در بین گردشگران ایرانی و دیگر کشورهای جهان مخصوصا کشورهای همسایه بشمار میرود. بطوری که هر ساله شهر مشهد پذیرای حدودا 30 میلیون گردشگر ایرانی و خارجی در این شهر است.

مشهد کجاست؟

مشهد، واقع در شمال شرقی کشور و به عنوان مرکز استان خراسان رضوی همچنین دومین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود. این شهر جایگاهی ویژه در پذیرایی از مسافران با هر سطح بودجه‌ای دارد. مشهد با 351 کیلومتر مربع وسعت از شمال با شهرستان کلات، از شمال غربی با درگز، از غرب با چناران و نیشابور، و از شرق با سرخس و تربت جام همسایه است. این شهر، در دل رشته‌کوه‌های بینالود و هزارمسجد واقع شده و حدودا 3 میلیون جمعیت دارد.

آب و هوای مشهد و بهترین فصل سفر به این شهر بزرگ

آب و هوای مشهد به دلیل موقعیت جغرافیای خاص، یک تجربه متغیر را برای گردشگران ارائه می‌دهد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی متمایل به سرد و خشک است که در تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب ظاهر می‌شود. دما در تابستان به حدود ۴۳ درجه و در زمستان به منفی ۲۰ درجه می‌رسد. اما بهترین زمان برای سفر به مشهد اواخر بهار و اوایل پاییز است، زیرا در این دوره آب و هوای معتدلی حاکم است و شهر خلوت تر به نظر می‌آید.

 

سفر به مشهد هوایی

توصیه میکنیم اگر هزینه برایتان اهمیت ویژه دارد از سفر در تابستان، به دلیل شلوغی بیش از حد و افزایش قیمت‌ها، خودداری کنید. در مقابل، پاییز و زمستان با خلوتی و هزینه‌های کمتر، امکان تجربه‌ی یک سفر آرام و مقرون به صرفه را برایتان فراهم می‌کند. البته، باید با سرمای خشک مشهد در این فصل کنار بیایید و یا محاسبه دقیقی برای کشف روزهای گرمتر آن در زمستان داشته باشید. به این نکته همچنین توجه کنید که در ایام تعطیلات، به ویژه در ایام مذهبی و نوروز، شهر و حرم امام رضا(ع) بسیار شلوغ هستند.

بطور کلی، با توجه به آب و هوا و هزینه های سفر به مشهد در ایام مختلف سال، اینطور بگوییم که زمان طلایی برای سفر و رزرو تور هوایی مشهد، اواخر بهار و اوایل پاییز است.

تور مشهد هوایی هتل نزدیک حرم

ورود سالانه نزدیک به سی میلیون گردشگر و زائر به مشهد، موجب ایجاد تدابیر جدیدی در زمینه اقامت و استقرار این مسافران شده است. مراکز اقامتی مشهد، از هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها گرفته تا مهمانسراها و زائرسراهای سازمانی و خانه‌ها، با تنوع بسیار، گزینه‌های مختلفی را برای اقامت تور هوایی مشهد فراهم می‌آورند. هتل‌های نزدیک به حرم، به دلیل موقعیت مکانی خاص، جزء محبوب‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

تور مشهد با هواپیما هتل 5 ستاره

به هنگام رزرو تور هوایی مشهد دقت کنید که هتل‌های پنج‌ستاره مشهد، ازجمله هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی، همچنین هتل مجلل درویشی که در موقعیت‌های بسیار نزدیک به ورودی‌های حرم واقع شده‌اند، برخورداری از امکانات لوکس و خدمات عالی را نیز ارائه می‌دهند.

بزرگترین هتل‌های مشهد از امکانات گوناگونی برخوردار هستند که شامل مجموعه‌های آبی، خدمات تخصصی اسپا، مهد کودک برای نگهداری از کودکان، سالن‌های ورزشی و … می‌شوند. اکثر هتل‌ها همچنین خدمات ترانسفر استقبال و ترانسفر رفت و برگشت به حرم را نیز ارائه می‌دهند. این امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل‌های مشهد، تجربه راحتی و لذت‌بخشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

تور مشهد هوایی هتل 4 ستاره

هتل‌های چهارستاره نیز از جمله هتل‌های جواهر شرق مشهد، الغدیر و الماس 1 همچنین هتل کیانا، عماد و تارا گزینه‌های خوبی برای اقامت با خدمات متوسط به مسافران هستند.

 

تور مشهد هوایی هتل نزدیک حرم

تور مشهد هوایی هتل 3 ستاره و 2ستاره

در اطراف حرم، هتل‌های 3ستاره و 2ستاره با امکانات بسیار خوب اقامتی و رفاهی وجود دارند. این هتل‌ها عبارتند از هتل المپیا، جواهری، هتل آریا، هتل مرمر، هتل کوثر، هتل اطلس، هتل آریو، هتل هرند، هتل پارسه، هتل فجر مشهد وغیره.

هتل‌های دو ستاره و 3 ستاره در مشهد، با ارائه امکانات متنوع و خدمات رفاهی، گزینه‌های مناسبی برای اقامت گردشگرانی محسوب می‌شود که به دنبال هزینه کمتر و سفر تور ارزان مشهد هوایی هستند. این هتل‌ها با توجه به نوع ستاره خود و هزینه اقامت، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.

تور مشهد ارزان هوایی

تور مشهد هوایی ارزان، فرصتی عالی برای گردشگرانی است که می‌خواهند به شهر مقدس مشهد سفر کنند و در عین حال از اقتصادی‌ترین گزینه‌های هوایی نیز بهره‌مند باشند. این تورها با ارائه بلیط‌های هواپیما با قیمت مناسب و خدمات متنوع اقامتی، به مسافران این امکان را می‌دهند که به راحتی و با هزینه کمتر به مقصد مشهد سفر کنند.

در تور مشهد هوایی ارزان مسافران می‌توانند بر اساس نیازها و ترجیحات خود، برنامه‌های گردشی مناسبی را انتخاب کنند. به این ترتیب، تور مشهد ارزان هوایی یک فرصت مناسب برای تجربه سفری اقتصادی و خاص به شهر مقدس مشهد را برای این دسته از مسافران فراهم می‌سازد.

قیمت تور مشهد از تهران هوایی

قیمت تور مشهد از تهران هوایی یکی از مهمترین ارکان مورد توجه گردشگرانی است که تصمیم‌ دارند از مبدا تهران به مشهد سفر کنند. تورهای هوایی از تهران به مشهد با ارائه دادن گزینه‌های متنوع اقامتی و خدمات مختلف، به مسافران این امکان را می‌دهند که با قیمت‌های متناسب با بودجه خود به این مقصد سفر کنند. قیمت تور مشهد از تهران هوایی به وسیله ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری با توجه به اجزای مختلفی چون بلیط هواپیما، اقامت در هتل‌ها، ترانسفر فرودگاهی و سایر خدمات ممکن است متغیر باشد.

مسافران سفرهامون می توانند به کمک برنامه‌ریزی دقیق و مقایسه قیمت‌ها در سایت سفرهامون تصمیم مناسبی برای سفر خود به این شهر مقدس بگیرند و از تجربه‌ای خاص و ارزشمند بهره‌مند شوند.

تورهای مشهد از مبادی مختلف در حال برگزاری است که به چند مورد از مهم ترین آنها در ادامه اشاره کرده ایم.

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اهواز

تور مشهد از بندرعباس

و …

از دیگر ارکان مهم که در میزان هزینه های تور هوایی مشهد تاثیرگذار است می توان به مدت اقامت در مشهد اشاره کرد. بیایید در ادامه چند مورد را مثال بزنیم.

 

تور هوایی مشهد با سفرهامون

تور مشهد ۳شب هوایی

تور مشهد ۳شب هوایی ازجمله تورهای ارزان مشهد به دلیل مدت زمان اقامت پایین تر در این شهر مذهبی نسبت به دیگر تورهاست. درنتیجه برای افرادی که محدودیت زمان اقامت داشته و می خواهند با وجود سفر هوایی به مشهد کمتر هزینه کنند، تور مشهد ۳شب هوایی بهترین گزینه است. این تور با ارائه بلیط هواپیما و اقامت در هتل‌های مرتبط با سه شب اقامت، امکان یک تجربه گردشگری دلچسب را به مسافران ارائه می‌دهد. 

تور مشهد 4 شب و5 روز

گردشگران با انتخاب تور مشهد 4 شب و 5 روز، می توانند به راحتی به زیارت حرم امام رضا(ع) و سیاحت در این شهر بزرگ و مذهبی کشور بپردازند. اگر تور مشهد ۳شب هوایی نمی تواند کفاف ترجیهات شما را برآورده کند و به دنبال مدت زمان مناسب تری برای اقامت با هزینه های در حد معقول و متوسط هستید ما به شما تور مشهد 4 شب و 5 روز با هواپیما را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید لحظاتی خاص و بیادماندنی را در این شهر مقدس به یاد بسپارید.

تور مشهد 6 شب و7 روز

تور مشهد 6 شب و 7 روز یک برنامه گردشگری استثنایی است که به گردشگران فرصت لازم را می‌دهد تا از زیارت و سیاحت در شهر مشهد، تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشند. این تور با ارائه خدماتی چون بلیط هواپیما مشهد رفت و برگشت، اقامت در هتل‌های لوکس و یا متوسط مشهد، ترانسفرهای راحت و برنامه‌های گردشی متنوع، گردش در بسیاری از جاذبه‌ها و مکان های دیدنی و فرهنگی مشهد را فراهم می‌کند.

اقامت در مدت زمان 7 روزه در مشهد به گردشگران این امکان را می‌دهد تا به طور کامل به فرهنگ، تاریخ و معنویت این شهر متبرک نزدیک شوند. بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع)، گشت و گذار در بازارها و مساجد تاریخی، و شرکت در مراسمات مذهبی، تجربه‌هایی خاص و ارزشمند را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

همچنین، تور مشهد 6 شب و 7 روز به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا با آرامش و آسودگی خیال از تمامی نقاط دیدنی این شهر توریستی و مذهبی کشورمان بهره‌مند شوند و خاطراتی خوش و دلچسب از سفر به مشهد را در ذهنشان ثبت کنند.

تور مشهد هوایی نوروز 1403

یکی از مهم ترین زمان های سفر به مشهد در طول سال ایام نوروز هست. در این ایام تقاضا برای خرید و رزرو تور مشهد هوایی افزایش می یابد و در نتیجه هر ساله ما شاهد حضور تعداد بالای گردشگران داخلی و خارجی در مشهد در این ایام هستیم. و اما نوروز 1403 و سفر به مشهد حال و هوای خاص دیگری به همراه دارد و دلیل این حال و هوای خاص هیچ نیست جز ماه مبارک رمضان.

اقامت در این شهر در زمان نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، همراه است با نوروزی متفاوت و یک تجربه معنوی و فرهنگی پر از لحظات شاداب و مهیجکه انتظار گردشگران علاقه مند به سفر مشهد را می کشد. تور مشهد هوایی نوروز 1403 فرصتی مناسب برای گردشگرانی ست که به دنبال یک سفر معنوی و ارتقاء روحی خود هستند، تا سال جدید را با شادی و انرژی مثبت آغاز کنند.

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”