جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور وان از تهران

شروع قیمت از

          8,250,000

                          تومان

شروع قیمت از

8,250,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور وان از تهران

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور وان ریلی از تهران هتل Van Life

4 روز

مرداد ماه

train icon

8,250,000 تومان

تور وان زمینی هتل 5 ستاره Conforium

4 روز

مرداد ماه

train icon

14,370,000 تومان

تور وان ریلی از تهران هتل Van Life
مرداد ماه
4 روز
قطار
تور وان زمینی هتل 5 ستاره Conforium
مرداد ماه
4 روز
قطار

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور وان بر اساس هتل

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور وان هتل 4 ستاره هالدی

4 روز

مرداد ماه

Bus Icon

8,840,000 تومان

تور وان 3 شب هتل 5 ستاره کانفریوم

4 روز

مرداد ماه

Bus Icon

12,320,000 تومان

تور وان زمینی هتل 5 ستاره الیت ورلد

4 روز

مرداد ماه

Bus Icon

12,220,000 تومان

تور وان هتل 4 ستاره هالدی
مرداد ماه
4 روز
اتوبوسی
تور وان 3 شب هتل 5 ستاره کانفریوم
مرداد ماه
4 روز
اتوبوسی
تور وان زمینی هتل 5 ستاره الیت ورلد
مرداد ماه
4 روز
اتوبوسی

جدول محتوا

تور وان از تهران | بهترین قیمت تور های وان از تهران با سفرهامون

تور وان ترکیه با سفرهامون؛ با هر توان مالی سفر کنید!

وان شهر مرزی و زیبای نزدیک به ایران و یکی از شرقی ترین شهر های ترکیه می باشد. این شهر با تاریخچه ای بسیار کهن است که بالغ بر 3000 سال قدمت دارد و آثار تاریخی ارزشمندی را در خود جای داده است. نکته قابل توجهی که وان را تا این اندازه مشهور کرده، تاریخی بودن و زیبایی بی حد آن می باشد.

به بازار گردی و خرید علاقه دارید؟ شهر وان عالی است. اصلی ترین علت سفر به وان خرید است، هر آنچه که بخواهید را می توانید با قیمت های مناسب تهیه کنید. وجود بازار های مرزی با کالا های متنوع همراه با قیمت های باور نکردنی و اغلب برند های معروفی که در این شهر نمایندگی دارند، فرصت خریدی خوب را برای مسافران فراهم کرده است. 

علاوه بر خرید، طبیعت بکر و رویایی این شهر نیز می تواند برای طبیعت دوستان جذاب باشد، شهر وان در دل طبیعت قرار گرفته و جاذبه های طبیعی متنوعی دارد؛ کوه های مرتفع، دشت های تماشایی، دریاچه ی وان و آب و هوای خوب از دیگر دلایل جذابی است که مسافران را به این شهر می کشاند.

شهرت وان به دلیل صبحانه های معروف و گربه های آن نیز است؛ گربه های پشمالوی سفید با چشمانی زرد و آبی. 

قیمت تور وان از تهران ارزان و لحظه آخری با آفر های جذاب

● تور وان از تهران

تور های وان به دلیل عدم نیاز به اخذ ویزا، قیمت ارزان و مناسب، فاصله بسیار کم تا مرز ایران و دسترسی آسان بسیار محبوب، پرطرفدار و پر متقاضی هستند.
وان مردمانی مذهبی و بسیار مهمان نواز دارد. در صورتی که تمایل به گذراندن یک سفر خارجی کوتاه مدت دارید، وان بهترین گزینه است. 
راه های زیادی برای سفر به شهر کوچک و زیبای وان وجود دارد؛ رزرو تور وان از تهران یکی از روش هایی است که می توانید به این شهر سفر کنید. 
تور های وان با امکانات و قیمت های متنوع توسط آژانس های مسافرتی گردشگری ارائه می شود و این امکان را برای گردشگران فراهم می کند تا بتوانند یک تور خوب متناسب با خواسته های خود تهیه کنند. 
معمولا در پکیج های تور وان از تهران خدماتی مانند 1. بلیط رفت و برگشت 2. ترانسفر و 3. اقامت در هتل در نظر گرفته شده است.
با انتخاب تور وان از تهران می توانید یک سفر خارجی ارزان همراه با گشت و گذار و خرید با قیمت های قابل قبول را تجربه کنید. پس در اولین فرصتی که پیش رو دارید، بار و بندیلتان را ببندید و خود را برای یک سفر چند روزه کوتاه آماده کنید. 
 

قیمت تور وان از تهران هوایی

اینکه از چه راهی و چگونه به وان سفر کنید بستگی به اولویت های شما دارد. عده ای برای راحتی بیشتر و کاهش مسافت روش هوایی را انتخاب می کنند. 
اخیرا با توجه به تقاضای زیاد برای سفر به وان، تور وان از تهران هوایی به صورت محدود برگزار می شود و هزینه ی کمی گران تر دارد. هر چند قیمت تور وان از تهران هوایی کمی گران است اما با توجه به دیگر مقاصد خارجی قیمتی اقتصادی دارد. 
تنوع قیمتی تور های وان یکی از دلایل محبوبیت آن است. قیمت تور وان از تهران هوایی با توجه به انتخاب های شما و خدماتی که دریافت می کنید متغیر است. عواملی مانند: 1. نوع هتل و خدمات 2. مدت زمان اقامت 3. خدمات تور (بیمه- ترانسفر- گشت های شهری) 4. فصل و زمان سفر از مهم ترین دلایل موثر در تعیین نرخ تور می باشد. 
زمان سفر در قیمت تور وان تاثیر گذار است؛ تقاضا برای سفر به وان در زمستان به کمترین حد و در بهار و تابستان به بیشترین حد خود می رسد. همچنین اگر خدمات بیشتری بخواهید مانند گشت های شهری متنوع و وعده های غذایی، قیمت تور وان از تهران هوایی شما افزایش می یابد. 
 

● تور وان از تهران نوروز 1403

یکی از مقاصد متفاوت و خوب برای گذراندن تعطیلات نوروزی سفر به شهر وان می باشد. با نزدیک تر شدن به پایان زمستان، تقاضا برای شرکت در تور های وان زیاد می شود و قیمت تور های وان نیز کم کم رو به افزایش می رود. 
با خرید تور وان از تهران نوروز 1403 در آب و هوای دلچسب و بهاری این شهر، می توانید نهایت استفاده را از تعطیلات خود کنید و لذت ببرید.  
 

● تور اقساطی وان از تهران

وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت ارزهای خارجی مانند لیر و دلار در سال های اخیر باعث شده تا سفر به ترکیه و شهر های آن کمی سخت تر از گذشته شود. 
با این اوصاف سفرهامون تصمیم گرفته تا با ارائه خدمات اقساطی اسباب سفری بدون دغدغه را برای هموطنان فراهم کند. شما می توانید با استفاده از خدمات اقساطی، تور اقساطی وان از تهران را تهیه کنید و به این شهر سفر کنید و هزینه ی آن را به شکل قسطی پس از سفر، پرداخت کنید. 
تور وان ار تهران نوروز 1403

● تور ارزان وان ترکیه از تهران

تور وان ارزان ترین تور در میان تور های خارجی برای ایرانیان می باشد و شما به راحتی حتی با بودجه کم نیز قادر به سفر به این شهر هستید. 
در تور ارزان وان ترکیه از تهران خدمات متناسب با مبلغی که پرداخته اید به شما ارائه می شود. دغدغه و هدف از سفر در کنار بودجه مهم است، با این حال اگر باز هم تمایل دارید که ارزان تر سفر کنید، راهکار هایی به این منظور وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم؛
1. اگر درجه هتل برایتان اهمیتی ندارد و یا زمان زیادی را در هتل سپری نمی کنید، هتلی با امکانات کمتر انتخاب کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری از هتل های 2 یا 3 ستاره وان امکانات و کیفیت ضعیفی دارند و اگر تور شما با این قبیل هتل ها بسته شود، قطعا کیفیت پایینی خواهد داشت. 
2.  اگر می توانید تور های لحظه آخری تهیه کنید. با تهیه تور لحظه آخری می توانید با کیفیت خوب و قیمت پایین به این شهر سفر کنید.
3. به جای تور هوایی وان، در تور زمینی وان شرکت کنید.  
4. سفر خود را به ایام تعطیل و روز های پایانی هفته موکول نکنید. 
5. مدت زمان کمتری را برای اقامت در نظر بگیرید.
6. تور خود را به ایام لو سیزن و غیر پیک وان مانند زمستان موکول کنید. ارزان ترین زمان برای سفر به وان فصل زمستان است، در این زمان تور ارزان وان را تهیه کنید و هزینه ی بیشتری را صرف خورد و خوراک و خرید و تفریح تان کنید. اگر ترجیحتان تور ارزان وان از تهران می باشد، تور وان زمستان فرصت خوبی است.
با رعایت موارد بالا می توانید ارزان ترین تور وان را تهیه کنید. گفتنی است که از تور ارزان وان نباید انتظار خدمات و امکاناتی لوکس داشته باشید. 

 

● بهترین تور وان از تهران

برای انتخاب یک تور خوب، ارزان بودن را معیاری برای انتخاب آن در نظر نگیرید، بلکه باید کیفیت خدمات و شرایط آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا بتوانید بهترین تور وان از تهران را خریداری کنید.
انتخاب تور هوایی وان، اقامت در هتل های لوکس این شهر، اقامت به مدت 5 شب و 6 روز یا بیشتر، انتخاب تور هایی با گشت های متنوعِ طبیعت گردی، بازار گردی و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی و … باعث می شود تا شما بتوانید بهترین تور وان از تهران را تجربه کنید.
این تور ها اگرچه که قیمت بالایی دارند اما در مقابل امکانات عالی تری نیز را به شما ارائه می دهند. 

 

● از تهران تا وان چند ساعت راه است؟

مدت زمانی که از تهران تا وان در راه هستید به روش سفر انتخابی شما بستگی دارد. 
تور زمینی وان از تهران: از تهران تا وان 1093 کیلومتر فاصله است که طی کردن آن بدون در نظر گرفتن معطلی های احتمالی تقریبا 11 تا 13 ساعت زمان می برد. در زمان های پیک 4 تا 5 ساعت نیز ممکن است هنگام عبور از مرز برای کنترل مدارک شناسایی معطل شوید. 
تور هوایی وان از تهران: مدت هاست که به دلیل تقاضای زیاد مسافران، امکان سفر هوایی وان نیز فراهم شده، پس اگر امکان سفر زمینی را ندارید می توانید به صورت هوایی نیز به این شهر سفر کنید و با طی مدت زمانی 90 دقیقه از تهران به وان برسید. 
 

● تور وان ترکیه از تهران با هواپیما

به دلیل تقاضای زیاد مسافران، تور وان ترکیه از تهران با هواپیما نیز به راه افتاده است و امکان سفر هوایی بین این دو شهر فراهم شده است. 
وان چون شهر کوچکی محسوب می شود، پرواز های بین المللی اش به اندازه ی شهر های بزرگ نیست و پرواز های این مسیر به صورت محدود برگزار می شود. در حال حاضر پرواز های این مسیر فقط در دو روز دوشنبه و جمعه برگزار می شود اما خبر ها حاکی از آن است که با افزایش تقاضا، امکان افزایش پرواز های این مسیر وجود دارد. 
در تور هوایی وان از تهران شما حدود 1 ساعت و 30 دقیقه در مسیر خواهید بود. 
تور هوایی وان از تهران

● تور دریاچه وان از تهران

وان علاوه بر بازار ها و مراکز خرید متنوع جاذبه های طبیعی متنوع نیز دارد که معروف ترین آن ها دریاچه وان است که مورد بازدید مسافران قرار می گیرد. دریاچه ی وان بزرگترین دریاچه خاورمیانه پس از دریاچه ی ارومیه است که بر اهمیت این شهر افزوده است و بسیار مناسب آبتنی و قایق سواری می باشد. اگر اهل شنا و تفریحات آبی هستید، تور دریاچه وان از تهران می تواند انتخاب مناسبی باشد.
همچنین می توانید از دیگر مناظر زیبا و جذاب و جاذبه های تاریخی در اطراف این دریاچه مانند جزیره آکدامار نیز بازدید کنید. 
 

● قیمت تور وان ترکیه از تهران

تور های وان از تهران با تنوع زیاد در امکانات و قیمت اجرا می شود که دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته است. تعداد شب های اقامت، شیوه سفر (زمینی یا هوایی)، محل اقامت (هتل، هتل آپارتمان، هاستل و…)، وعده های غذایی و برنامه های تفریحی و گشت از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت تور وان ترکیه از تهران هستند. 
قیمت تور های وان به واسطه ی نزدیکی با مرز ایران بسیار مقرون به صرفه و کم است. به دلیل استقبال خوب از تور های وان، این تور ها سالانه به شکل های متنوع برگزار می شود. 
 

● تور گروهی وان از تهران

آگاه نبودن به زبان ترکی و آشنایی نداشتن با مکان های وان ممکن است برای شما مشکلاتی را ایجاد کند که با شرکت در تور گروهی وان از تهران می توانید تا حد زیادی از آن جلوگیری کنید.
در تور های گروهی شما فقط هزینه ها را می پردازید و بقیه تصمیمات و برنامه ریزی ها بر عهده ی برگزار کننده تور است. در تور های گروهی مقاصد مشخص شده و از قبل برنامه های لازم چیده شده و در زمانی خاص اجرا می شود. 
هزینه کمتر نسبت به تور های انفرادی، گشت و گذار راحت در شهر با وجود راهنما، دوست یابی و کسب تجربه های ناب در کنار همسفران، راحتی و امنیت سفر از مزیت های تور گروهی وان از تهران می باشد.
وجود تور لیدر نیز یکی از امتیازات مهم تور های گروهی وان می باشد.
 

● تور لحظه آخری وان از تهران

یکی از راه هایی که باعث کاهش قیمت تور ها می شود، ارائه تور های لحظه آخری است. 
زمانی که ظرفیت تور تا لحظات آخر پر نشود، آژانس برگزار کننده با کاهش قیمت ها، می کوشد تا برای جلوگیری از ضرر های احتمالی ظرفیت های باقیمانده را پر کند.
با توجه به عدم نیاز به ویزا برای ورود به ترکیه و نزدیکی وان به مرز های ایران، رزرو تور لحظه آخری وان از تهران آسان است. پیدا کردن تور های لحظه آخری در ایام مناسبتی و پیک سخت و حتی غیر ممکن می شود. 
تور های لحظه آخری وان هیچ تفاوتی با تور های استاندارد وان ندارند. ممکن است این تور با هتل 5 ستاره لوکس بسته شده باشد و یا یک هتل 3 ستاره و معمولی. تور های لحظه آخری، تور هایی با تخفیفات عالی و ویژه هستند. 
برای اینکه بتوانید از تور های وان لحظه آخری موجود مطلع شوید، از طریق شماره 05137292000 با ما در تماس باشید.
تور وان از تهران لحظه آخری

● تور وان 4 شب

وان ترکیه به دلیل فاصله کم تا ایران، ارزان بودن و فراوانی و تنوع نمایندگی برند های مختلف مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است. 
شما می توانید در تور وان 4 شب از معروف ترین و بهترین مراکز خرید و فروشگاه های موجود در این شهر خرید کنید و از جاذبه های دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. 
از آنجایی که وان شهر کوچکی است، تور وان 4 شب گزینه ی مناسبی است. در این مدت زمان شما فرصت کافی برای دیدن جاذبه های گردشگری و گشت و گذار در مراکز خرید دارید و می توانید با آرامش به تفریحات خود بپردازید.  

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”