جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور وان از مشهد

شروع قیمت از

          10,470,000

                          تومان

شروع قیمت از

10,470,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور وان از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 4 شب وان از مشهد ریلی هتل 4 ستاره مونتانا

5 روز

مرداد ماه

train icon

10,470,000 تومان

تور 4 شب وان از مشهد ریلی هتل 4 ستاره مونتانا
مرداد ماه
5 روز
قطار

جدول محتوا

تور وان از مشهد | تجربه سفر خارجی به وان با بهترین قیمت

سفر به مقصد خارق العاده ی پنهان در شرق ترکیه

وان ترکیه کجاست؟ آیا وان ارزش سفر کردن دارد؟ وان بزرگترین و جذاب ترین شهر در شرق کشور ترکیه است که هزینه های سفر به آن، نسبت به دیگر مقاصد خارجی بسیار پایین و مناسب است و زیبایی های زیادی را در خود جای داده است و به همین منظور می توان گفت بله وان واقعا ارزش بازدید دارد.

شهر وان به دلیل زیبایی مناظر اطرافش به “مروارید شرق” شهرت دارد؛ شهری کوچک که چیزی برای همه دارد. به همین منظور ضرب المثلی ارمنی که به این معناست ” وان در این دنیا، بهشت در آخرت است” را برای آن به کار می برند. 

طیف وسیعی از تجربه ها و جاذبه ها در وان انتظار گردشگران را می کشد. این شهر به دلیل وجود قلعه های باستانی، مناظر طبیعی چشم نواز، میراث فرهنگی غنی و غذا ها و خوراکی های لذیذش معروف است. از پرسه در میان خرابه های باستانی که نشان از تاریخ پر فراز و نشیب این شهر دارد تا پیاده روی در طبیعت و وقت گذرانی در ساحل دریاچه وان، وان چیزی های خوبی برای ارائه به همه دارد. 

از آنجایی که خیلی از شهر ها با توجه به فرهنگ غذایی و آشپزی محلی و مخصوص به خود شهرت یافته اند، وان نیز با فرهنگ صبحانه خود متمایز شده است. همچنین گربه های این شهر دلیل دیگر شهرت آن هستند؛ گربه های وان نژادی از گربه های بومی این شهر و نماد فرهنگی این شهر هستند که به دلیل رنگ سفید و چشم های رنگی متفات مورد توجه هستند. 

تمامی موارد دلایل خوب و موجهی برای ترغیب شما برای سفر به وان هستند. وان ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. پس تعلل نکنید و برای یک سفر هیجان انگیز به این شهر زیبا آماده شوید.

تور وان از مشهد هوایی

● تور وان از مشهد 

اگر برای اولین بار قصد تجربه ی یک سفر خارجی دارید و به دنیال یک تور با قیمت مناسب و ارزان هستید، بدون شک تور وان بهترین گزینه است. تور وان از مشهد سفر و فرصتی ایده آل برای تماشای ترکیب سنت و مدرنیته می باشد. شهری با مردمان خونگرم و مهمان نواز و مملو از آداب رسوم دیرینه.

وان به لطف مناطق و مناظر طبیعی خیره کننده،  آثار باستانی و تاریخی کهن و بازار های متنوع و پرجنب و جوش مقصد برجسته ای سفر شما خواهد بود. چه به تاریخ، گشت و گذار و یا صرفا خرید علاقه مند باشید، در وان چیزهای زیادی برای انجام وجود دارد، انگار به دنیایی شگفت انگیز و کاملا متفاوت قدم می گذارید.

همه چیز در وان الهام بخش سفر شما هستند تا برای تور وان از مشهد خود برنامه ریزی کنید و موارد جدید تجربه کنید؛ سفر مبارکتان! 

برای رزرو تور وان از مشهد می توانید روی سفرهامون حساب کنید و با ما همراه شوید تا لبخند کنج لبتان خانه کند. 

قیمت تور وان از مشهد هوایی

این شما هستید که انتخاب می کنید چه چگونه و از چه راهی به وان سفر کنید. تور وان از مشهد با تنوع زیاد در امکانات و قیمت عرضه می شود که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. 
در حالت کلی قیمت تور وان از مشهد بر اساس عواملی مانند 1. نوع  وسیله نقلیه 2. تعداد روز های اقامت 3. محل اقامت 4. وعده های غذایی 5. برنامه ی سفر تعیین می شود.
تور وان هوایی هوایی از مشهد، امکانات سریع و راحت تری را برای رسیدن به مقصد برای شما فراهم می کند علاوه بر آن باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شما نیز می باشد. اما مشکل اینجاست که تعداد تور های هوایی وان بسیار کم است و فعلا پرواز مستقیمی از مبدا مشهد به وان وجود ندارد.
 

● تور وان از مشهد نوروز 1403

وان گزینه ای مناسب برای مسافرانی است که به دنبال ماجراجویی هستند.  
تور وان از مشهد نوروز 1403 یک راه عالی و ایده آل برای تجربه فرهنگ و تاریخ غنی و پر جنب و جوش آن است. تجربه و ماجراجویی فراموش نشدنی که نباید آن را از دست داد. 
همچنین اگر مشتاق یک بازار خوب هستید، این شهر بازارهایی مملو از مغازه و غرفه های کوچک دارد که می توانید هدایا و سوغاتی های بی نظیری را پیدا کنید. در تور وان از مشهد نوروز 1403 از قلعه وان، جزیره آکدامار، قلعه هوشاپ، موزه وان و … بازدید و تجربه ای عالی کسب خواهید کرد، تجربه ای فراموش نشدنی که نباید آن را از دست داد. 
   

● قیمت تور وان ترکیه از مشهد هوایی

در میان روش های سفر، سریع ترین و به صرفه ترین راه برای رسیدن به مقصد، سفر های هوایی است. در تور هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن شما از مبدا به مقصد خود خواهید رسید.
قیمت تور وان ترکیه از مشهد هوایی به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان اقامت، محل اقامت و زمان سفر بستگی دارد. 
متاسفانه فعلا پرواز مستقیمی از مبدا مشهد به وان وجود ندارد و تور های این مسیر فعلا به صورت زمینی برگزار می شود. با این حال اگر باز هم انتخابتان تور هوایی وان است، می توانید به تهران سفر کنید و در تور وان از تهران هوایی شرکت کنید.
پکیج های مختلف و راهنمای کامل تور وان از مشهد با سفرهامون

تور اقساطی وان از مشهد

تور وان از مشهد یکی از مقاصدی است که همواره مورد استقبال اهالی مشهد است و هر ساله تعداد زیادی مسافر از مشهد به صورت زمینی و هوایی راهی وان در ترکیه می شوند.
یکی از بهترین راه ها برای تجربه ی سفری بدون دغدغه، رزرو تور اقساطی وان از مشهد است، با رزرو این تور می توانید بدون دغدغه مالی به وان سفر کنید و بدون هیچ گونه محدودیت هزینه ی بیشتری را صرف خورد و خوراک، خرید و انجام تفریحات کنید 

با شرایط ویژه اقساطی که سفرهامون در نظر گرفته است شما می توانید در هر فصلی از شرایط پرداخت اقساطی تور های وان استفاده و با راحتی و آسودگی خاطر سفر کنید. 

● تور ارزان وان از مشهد

یکی از دلایل محبوبیت تور های وان ارزان بودن آن است، هر چند که تور وان در مقایسه با سایر تور های خارجی قیمت نسبتا پایین تری دارد اما در برخی از ایام که تقاضا بیشتری برای سفر به این شهر وجود دارد، قیمت تور وان از مشهد افزایش می یابد. 
بااین حال باز هم جای نگرانی نیست زیرا عوامل مختلفی وجود دارد که باعث کاهش قیمت تور وان می شود و شما می توانید تور ارزان وان از مشهد را تهیه کنید. در ادامه به این موارد اشاره می کنیم:
1. سفر خود را به ایام کم مسافر مانند تابستان یا زمستان موکول کنید.
2. تور وان زمینی را جایگزین تور وان هوایی کنید.
3. قید سفر در ایام خاص و مناسبتی را بزنید.
4. اقامت در هتل های لوکس را فراموش کنید.
5. تعداد روز های کمتری را برای اقامت در نظر بگیرید.
با رعایت هر یک از موارد بالا می توانید تا حد قابل توجهی قیمت تور وان از مشهد را کاهش دهید. 
 

● تور وان از مشهد با هواپیما

تور وان از مشهد با هواپیما بهترین انتخاب برای افراد کم حوصله است. زیرا در کمترین و سریع ترین زمان، به راحتی و بدون هیچگونه معطلی می توانند به مقصد خود برسند.
متاسفانه پرواز مستقیمی در مسیر مشهد وان وجود ندارد و شما باید از مشهد به تبریز را به صورت هوایی طی کنید و پس از آن به صورت زمینی راهی وان شوید و یا می توانید در تور وان از مشهد زمینی شرکت کنید. سفر زمینی به وان تا حد زیادی هزینه ی سفر شما را کاهش می دهد.
شهر وان در تور زمینی وان از مشهد هر چند مسیر ورودی جذابی ندارد، اما باید گفت دلسرد نشوید زیرا پس از ورود به شهر با حجم وسیعی از مراکز خرید و بازار ها و جاهای دیدنی رو به رو می شوید که شما را حسابی سرحال می کند. 
تور وان از مشهد نوروز 1403

تور دریاچه وان از مشهد

دریاچه ی وان آیا ارزش دیدن دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان بدون تردید گفت بله، دریاچه وان مجموعه آبی شگفت انگیزی است که در سراسر استان وان قرار گرفته و زیبایی طبیعی خیره کننده و اهمیت تاریخی زیادی دارد. 

این دریاچه سالهاست که دانشمندان زیادی را مجذوب شگفتی های خود کرده است. دریاچه ای بزرگ و باستانی بدون خروجی آب! در تور دریاچه وان از مشهد شما فرصت آبتنی و شنا در آب های زلال این دریاچه خواهید داشت.

● تور گروهی وان از مشهد

در تور گروهی وان از مشهد شما با تمام مسافرانی که در این تور شرکت کرده اند همراه خواهید شد. یعنی شما با  دیگر مسافران و گردشگران در یک وسیله ی نقلیه خواهید بود و طبق برنامه ای خاص و از قبل تعیین شده پیش خواهید رفت. 
در تور گروهی راهنما یا تور لیدر در تمام طول سفر همراه شما خواهد بود و شما می توانید به راحتی از تمام جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید. 
تور گروهی وان از مشهد می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد زیرا شما در آن با همسفران زیادی آشنا می شوید، نگرانی و دغدغه بابت آشنا نبودن و ارتباط برقرار کردن با خارجی ها نخواهید داشت. 
 

● هزینه تور وان از مشهد

به دلیل برگزاری تور های وان به صورت زمینی هزینه تور وان از مشهد نسبت به سایر مقاصد ترکیه وخارجی کم تر است. حتی در ایام پیک و پر مسافر نیز تور وان می تواند ارزانترین تور خارجی شما باشد.
علاوه بر اینکه هزینه ی تور وان از مشهد به خودی خود کم است، راه های دیگری نیز برای کاهش آن وجود دارد، که همین امر باعث محبوبیت تور وان در میان گردشگران شده است.
شرکت در تور های لحظه آخری، سفر در ایام لو سیزن وان مانند زمستان، اقامت در هتل های 3 ستاره و درجه متوسط، جایگزین کردن تور زمینی وان به جای تور هوایی و … از عواملی هستند که با رعایت آن ها می توانید هزینه ی تور خود را کاهش دهید.
 

● تور وان گزینه ای ارزان در بین تور های خارجی

تور وان ترکیه نسبت به دیگر تور های خارجی هزینه ی مقرون به صرفه و ارزان تری دارد. با توجه به این که ارزش پول ترکیه چندان تفاوتی با پول ایران ندارد و ورود به این کشور ویزا نمی خواهد می توان نتیجه گرفت که تور های ترکیه به خصوص تور وان گزینه ای مناسب و نسبتا ارزان برای مسافران ایرانی است. 
مسافران ایرانی به راحتی می توانند به صورت زمینی و هوایی خود را به وان برسانند و از این شهر زیبا دیدن کنند.

شما می توانید انواع تور های وان را در وب سایت سفرهامون مشاهده و مقایسه و پکیج مدنظر خود را رزرو و خریداری کنید. همچنین از همین طریق نیز می توانید از پیشنهادات ویژه ما باخبر شوید.

تیم مشاوره سفرهامون به صورت 24 ساعته پاسخگو و پشتیبان شما خواهند بود.

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/03

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”