جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

پکیج تور های کشتی کروز نوروز2024 نوروز 1403

کشتی کروز

کابین Interior

800 یورو + 25.000.000ت

کابین Ocean View

900 یورو  + 25.000.000ت

 Balcony

تکمیل ظرفیت

 Suite

تکمیل ظرفیت

کشتی کروز

کابین Interior

800 یورو  + 25.000.000ت

کابین Ocean View

800 یورو + 25.000.000ت

Balcony

تکمیل ظرفیت

Suite

تکمیل ظرفیت

 

کشتی کروز

کابین Interior

تکمیل ظرفیت

کابین Ocean View

تکمیل ظرفیت

Balcony

تکمیل ظرفیت

Suite

تکمیل ظرفیت

 

تورهای پیشنهادی

تور کشتی کروز

جدول محتوا

تور کشتی کروز virtuosa

تور کشتی کروز opera

تور کشتی کروز | تجربه ای متفاوت در سفر نوروزی تور کشتی کروز سفرهامون

سفر دریایی اون هم با کشتی های کروز؟ احتمالا بارها نام کشتی های کروز را شنیده باشید اما ممکن است هیچ اطلاعات دقیقی راجع این نوع کشتی نداشته باشید و برایتان جالب باشد که بدانید دلیل این حجم از مجبوبیت کشتی های کروز چیست.

 کروزها یک نوع از کشتی مسافربری هستند که برای سفرهای تفریحی از آن ها استفاده می شود؛ به کشتی های کروز لقب های “شهری روی آب” یا “هتل های شناور” نیز داده اند، چرا که تمام امکانات رفاهی و اقامتی را دارا است و شما در طول اقامت در این کشتی هیچ گونه کمبودی احساس نخواهید کرد.

علاوه بر کابین مسافران، رستوران، سالن های سینما و تئاتر، استخرهای روباز و سر بسته، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، سالن زیبایی سالن رقص، بیمارستان، فروشگاه های خوراکی لباس و سوغات و … از جمله امکانات فوق العاده و منحصر به فرد داخل کشتی های کروز می باشند که این کشتی ها را تا این حد محبوب کرده است.

 سفر با کشتی های کروز یکی از متفاوت ترین، خاص ترین و به یاد ماندنی ترین سفرهایی است که عاشقان دریا با ویو کشتی کروز در طول عمر خود می توانند تجربه کنند. 

تور نوروزی کشتی کروز سفرهامون

● کشتی کروز چیست؟

کشتی های گردشی- تفریحی کروز ( Cruise Ship ) یکی از انواع کشتی های مسافرتی و بزرگ اند که به صورت لوکس با هدف سفری مجلل و فوق لاکچری با هدف سفرهای تفریحی برای مسافران طراحی می شود و چند سالی است که سفر با این نوع کشتی رواج یافته است. کشتی های کروز به دلیل امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران خود می گذارند توانسته اند توجه بسیار از مردم دنیا را به خود جلب کنند.
 
در کشتی های کروز همه امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد؛ از کابین هایی با رفاه بالا برای مسافران گرفته تا بیمارستان و اینترنت استارلینک، پس جای نگرانی نیست و با خیالی راحت می توانید خود را برای همراهی با آن آماده کنید. اولین کشتی کروز در سال 1822 میلادی با نام P&O (پنینسولار و اورینتال) فعالیت خود را در مسیر انگلستان و شبه جزیره ایبری شروع کرد.
 
این کشتی همچنان نیز با همین نام به عنوان یکی از قدیمی ترین کشتی های کروز دنیا در حال ارائه خدمت به مسافران است. یکی دیگر از قدیمی ترین های کروز، کشتی تایتانیک است که نامش را بارها شنیده اید، کشتی کروزی که در زمان خود مجلل ترین کشتی تلقی می شده است.
 

● سفر با کشتی کروز چگونه است؟ 

کشتی های کروز انواع مختلفی دارند که در مسیرهای مختلف و با تعداد روزهای اقامت متفاوت و هم چنین ارائه امکانات متنوع فعالیت می کنند. کشتی های کروز به هتل های 5 ستاره شناور بر روی آب معروف هستند به این دلیل که شما در طول سفر خود با این کشتی هیچ گونه کمبودی احساس نخواهید کرد زیرا همه چیز در دسترس شما می باشد. 

در سفر تور کشتی کروز خدمات رفاهی، برنامه ریزی و زمان بندی دقیق و تفریحات مهیجی که در کمتر توری می توانید ببینید، به شما ارائه می شود. تور های کشتی کروز تجربه ای خاص و متفاوت از سفر را برای شما به همراه دارد. برای اطلاع از شرایط و جزئیات تورهای کشتی کروز با ما در سفرهامون 05137292000 تماس بگیرید. 

 

● سفر دریایی با کشتی کروز 

از کشتی های کروز نه تنها برای گردشگری در سواحل و اقیانوس بلکه برای جابه جایی میان دو مقصد نیز استفاده می شود. سفر دریایی با کشتی های کروز می تواند هیجان انگیز ترین سفر دریایی باشد؛ بسیاری از افرادی که به سفرهای دریایی علاقه مند هستند، کشتی های کروز را به دلیل امکانات رفاهی بالایی که دارند، انتخاب می کنند زیرا همه چیز در آن برای راحتی و آسایش مسافران تدارک دیده شده است. 

هنگام سفر با کشتی کروز علاوه بر اینکه شما در طول اقامت در کشتی می توانید از تمام امکانات آن بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید، با توجه به مدت زمان سفر، بازدید از چند شهر ساحلی نیز در لیست برنامه های شما قرار می گیرد. 

تور ارزان کشتی کروز

قیمت کشتی کروز چقدر است؟

قیمت کشتی های کروز با توجه به مسیرهای که در طول سفر خود طی می کند، نوع کابین ها، اندازه و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. هزینه ی سفر با امکانات موجود در کشتی کم نیست و با توجه به کیفیت بالای خدماتی که ارائه می شود، هزینه ی نسبتا بالایی از مسافر دریافت می شود. از این رو می توان نتیجه گرفت که تور کشتی کروز تور ارزانی نیست و جز تورهای لوکس محسوب می شود.
برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر تورهای کشتی کروز موجود و قیمت آن با ما تماس بگیرید.

کشتی کروز سفر سه ساله

3 سال زندگی در کشتی کروز؟ بله همینطور است. گران ترین و طولانی ترین تور دنیا که قرار بود سه سال زمان ببرد و سراسر جهان را بچرخد، این کشتی از بندر گالاتاپورت استانبول سفر خود را آغاز میکرد و اینطور برنامه ریزی شده بود که تعدادی از مسافران خود را در بارسلون و میامی سوار کند. کشتی MV LARA خدمات 24 ساعته ارائه می داد تا تمامی مسافران از آن بهره مند شوند و یک تجربه ی فراموش نشدنی و لذت بخش را برای گردشگران خود برجای بگذارد. 

کشتی کروز ام وی لارا که قرار بوده در اول نوامبر سال 2023 سفر خود را شروع کند و از شهرهای مختلف دنیا بازدید کند اما شرکت برگزار کننده مدتی قبل خبر از لغو حرکت کشتی خود داده است.
 

● بهترین تور کشتی کروز دبی

برای رفتن به یک سفر همه چیز تمام دریایی، تور کشتی کروز دبی بهترین انتخاب می باشد. اقامت در یک کشتی تفریحی لوکس که حس آرامش همزمان با لذت از ویو دریا و بازدید از کشورهای جذاب حوزه خلیج فارس را برای شما به ارمغان می آورد.

کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین تفریحات دبی است. لذت بیدار شدن در میان اقیانوس و خوش گذرانی بر روی عرشه و سرخوش از تفریحات متنوع و هیجان انگیز داخل کشتی، نمونه ای از جذابیت های تور کشتی کروز دبی است که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

● تور کشتی کروز سفرهامون 

تور های کشتی کروز سفرهامون که در حال حاضر در کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می شود به مدت 7 شب و 8 روز به طول می انجامد و در ایام نوروز اجرا می شود. این مدت از جاهای دیدنی دبی، عمان، مسقط، ابوظبی، خضب، بنی یاس و دوحه بازدید می شود و خاطرات وصف ناپذیری برای مسافران می سازد. جذابیت های زیاد کشتی های کروز به شما این انگیزه را می دهد تا برای شرکت در تور های نوروزی کشتی کروز برنامه ریزی کنید. 
منتظر چه چیزی هستید؟ اگر علاقه مند به سفرهای دریایی و یا لوکس هستید همین حالا برای این سفر لوکس و متفاوت برنامه ریزی کنید و با ما تماس بگیرید. 
تور کشتی کروز لاکچری

تور کشتی کروز 7 شب و 8 روز

تور 7 شب و 8 روز کشتی کروز یکی از پرطرفدارترین تورهای کروز است که شما در این 8 روز در مجلل ترین و مجهز ترین کشتی کروز های دنیا همراه با کامل ترین خدمات اقامت خواهید داشت و لذت سفر با کشتی کروز را تجربه خواهید کرد.
7 شب و 8 روز اقامت در کابین های کشتی همراه با خدمات صبحانه، ناهار و شام؛ امکانات متنوع تفریحی و سرگرم کننده؛ خدمات اخذ ویزا از خدمات معمول تورهای کشتی کروز می باشد. 
در تور 7 شب و 8 روز کشتی کروز سفرهامون شما علاوه بر اقامت در کشتی و استفاده از امکانات و خدمات داخل کشتی، از برخی شهرهای کشورهای امارات، قطر و عمان نیز بازدید خواهید داشت و بعد از یک سفر خاطره انگیز کشتی را ترک می کنید. 

● تور کشتی کروز خلیج فارس MSC

MSC کروز در واقع یکی خط کشتی رانی است که از سال 1987 تاکنون فعالیت دارد و یکی از بهترین کشتی های کروز حوزه خلیج فارس شناخته می شود. اوایل ام اس سی کروز ها فقط مسافران را به کشورهای اروپایی می بردند اما اکنون شاهد فعالیت این کشتی در خلیج فارس به منظور تفریح و گردش نیز هستیم.
با تور کشتی کروز شرکت MSC کروز ایتالیا شما در بهترین فصل به سواحل زیبای کشور های جنوب خلیج فارس سفر می کنید و با خدمات لوکسی که طی سفر به شما ارائه می دهد، یک تجربه ی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد. امکانات منحصر به فرد و مدرن و همچنین قیمت مقرون به صرفه از عواملی است که باعث محبوبیت این کشتی شده است. 
توجه داشته باشید که لازمه شرکت در این تور داشتن ویزای ویژه مولتی کروز شیپ است و با ویزاهای عادی کشور امارات نمی توانید با آن سفر کنید، برای دریافت این نوع ویزا لازم است که حتما 3-4 هفته قبل از تاریخ حرکت اقدام کنید و کارهای خود را به روزهای پایانی موکول نکنید. 
برای کارهای مربوط به اخذ ویزا می توانید روی آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون حساب کنید، کافیست از طریق شماره تلفن 05137292000 با ما در ارتباط باشید.
 

● تور کشتی کروز نوروز 1403

تور های کشتی کروز این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و به جرات می توان گفت منحصر به فرد ترین سفری است که می توانید تجربه کنید. سفرهامون اینبار برای شما تور های نوروزی کشتی کروز را فراهم کرده تا بتوانید در تعطیلات نوروز 1403 هیجان سفر بر روی آب در هتلی شناور و همه چیز تمام را تجربه کنید.
اگر به دنبال یک برنامه جذاب و فراموش نشدنی برای نوروز 1403 خود هستید توصیه می شود حتما تور کشتی کروز را رزرو کنید. فرقی نمی کند کدام تور کروز را انتخاب کنید، زیرا در هر صورت همه ی این تورها با برنامه ها و خدمات جذاب شما را هیجان زده خواهد کرد.
تیم مشاوره سفرهامون همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد و راهنمایی های لازم را در رابطه با تور کشتی های کروز را به شما می کند. برای مشاوره و رزرو تورهای کشتی کروز نوروزی از طریق شماره تلفن 05137292000 با ما در ارتباط باشید.
 

هزینه سفر با کشتی کروز دور دنیا

سفر به دور دنیا با کشتی کروز برای کسانی که همواره به دنبال تجربه ای جدید هستند مثل تحقق یک رویا و یا آرزو است. شما در تور دور دنیا کشتی کروز می توانید از برخی سواحل کشورهای مختلف در نقاط متفاوت جهان دیدن کنید.
هزینه ی سفر با کشتی کروز دور دنیا به نوع کابینی که شما برای اقامت انتخاب می کنید و همچنین نوع خدماتی که دریافت می کنید متفاوت است. با توجه به نوع کشتی و خدمات و امکاناتی که ارائه داده می شود می توان گفت تور کشتی کروز دور دنیا تور ارزانی نیست و جز تور های فوق لوکس به شمار می رود.
 

● تور لحظه آخری کشتی کروز 

از آنجایی که گردشگران ایرانی برای شرکت در این تور باید ویزای کروز شیپ داشته باشند، می توان نتیجه گرفت که تور کشتی کروز لحظه آخری تقریبا معنایی ندارد و شما باید از حداقل 3 تا 4 هفته قبل اقدامات لازم برای رزرو تور کشتی کروز و همچنین اخذ ویزای آن را به عمل بیاورید. 
اصلا جای نگرانی نیست، می توانید روی سفرهامون حساب کنید؛ همکاران ما در سفرهامون تمامی اقدامات لازم برای اخذ ویزا را برای شما انجام خواهند داد. 
تور نوروزی کشتی کروز

سوالات متداول

بله لازمه حضور در کشتی داشتن ویزای مولتی کروز شیپ است. 

امارات، عمان، قطر، بحرین

هزینه ی کشتی کروز با توجه به مسیری که طی می کند و نوع کابین مسافر متفاوت است. برای اطلاع بیشتر با شماره 05137292000 تماس بگیرید. 

برا اساس انتخاب شما خدمات مختلفی ارائه می شود که شامل: خدمات FULL BOARD (صبحانه، ناهار و شام)، خدمات ALL و UALL می باشد.

معمولا بر اساس پکیج انتخابی شما متفاوت می باشد. اما در حالت کلی گشت و گذار در تمام قسمت های کشتی آزاد است اما ممکن است در ازای گرفتن خدمات در برخی از قسمت نیاز به پرداخت هزینه باشد مانند استخر، اسپا، رستوران، کلاب و …

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”