جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تور کیش از مشهد

شروع قیمت از

          5,050,000

                          تومان

شروع قیمت از

5,050,000 تومان

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور کیش از مشهد

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور اقتصادی کیش از مشهد هتل هلیا

4 روز

تیرماه _ مردادماه

airplane

5,050,000 تومان

تور لوکس کیش از مشهد هتل 5 ستاره مارینا پارک

4 روز

تیرماه _ مردادماه

airplane

11,800,000 تومان

تور اقتصادی کیش از مشهد هتل هلیا
تیرماه _ مردادماه
4 روز
هوایی
تور لوکس کیش از مشهد هتل 5 ستاره مارینا پارک
تیرماه _ مردادماه
4 روز
هوایی

مشاوره و رزرو تور

05137292000

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

لیست قیمت تور کیش از مشهد بر اساس هتل

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور کیش از مشهد هتل 3 ستاره تعطیلات

4 روز

تیرماه _ مردادماه

airplane

5,450,000 تومان

تور کیش از مشهد هتل 4 ستاره پارمیدا

4 روز

تیرماه _ مردادماه

airplane

5,150,000 تومان

تور کیش از مشهد هتل 5 ستاره پانوراما

4 روز

تیرماه _ مردادماه

airplane

6,350,000 تومان

تور کیش از مشهد هتل 3 ستاره تعطیلات
تیرماه _ مردادماه
4 روز
هوایی
تور کیش از مشهد هتل 4 ستاره پارمیدا
تیرماه _ مردادماه
4 روز
هوایی
تور کیش از مشهد هتل 5 ستاره پانوراما کیش
تیرماه _ مردادماه
4 روز
هوایی

جدول محتوا

تور کیش از مشهد

آشنایی با مروارید خلیج فارس

چرا تور کیش از مشهد؟ همانطور که می دانید کیش یک جزیره تفریحی در جنوب کشورمان ایران در میان آب های خلیج فارس است که سالانه گردشگران زیادی را برای گشت و گذار به سمت خود می کشاند. این جزیره یکی از هیجان انگیز ترین و شیک ترین مقاصد گردشگری داخلی است. بافت شهری مدرن، هتل های نوساز و لوکس، مراکز خرید شیک، دریایی شفاف و تمیز از نمونه جذابیت های کیش است که حس خوبی را به مسافر منتقل می کند.

تور کیش ارزان قیمت

● سفر به کیش

کیش یکی از مناطق توریستی و محبوب ایران است. سفر به جزیره کیش یک گزینه ی مناسب برای جایگزین کردن سفرهای خارجی با هزینه ای پایین است. بهترین راه سفر به کیش شرکت در تورهای کیش است، تورهای کیش هر کدام امکانات و خدمات مختلفی دارند که با ایرلاین های متفاوت و همچنین اقامت در هتل های مختلف برگزار می شود. 
نه تنها تور کیش از تهران بلکه از مبادی دیگر کشور همچون مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، بندرعباس و غیره نیز قابل رزرو است. تور کیش را رزرو کنید و به این جزیره رویایی و مدرن سفر کنید تا از قدم زدن کنار ساحل، انجام تفریحات مهیج و گشت زنی در مراکز خرید لوکس کیش لذت ببرید. 
 

● بهترین تورهای کیش از مشهد

سوال و دغدغه ای که ممکن است برای همه مسافران کیش قبل از سفر پیش آید این است که چگونه بهترین تور کیش از مشهد را تهیه کنیم؟ برای این کار می توانید با همکاران ما در سفرهامون تماس بگیرید و با مشخص کردن میزان بودجه و هم چنین علاقه خود، از جزئیات تورهای کیش آگاه شوید و به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید. 

● رزرو تور کیش هتل 5 ستاره از سفرهامون

هتل های 5 ستاره کیش بدون شک در لیست باکیفیت ترین و بهترین هتل های ایران هستند و تجربه ی سفر و اقامتی خاص به شما می دهند. سفرهامون پکیج های متنوع تور کیش از مبدا مشهد را مهیا کرده است، رزرو تور کیش هتل 5 ستاره از سفرهامون این امکان را به شما می دهد که سفری لوکس را تجربه کنید. 
 

● تور کیش هتل مارینا پرواز ماهان

هتل مارینا، هتل همه چیز تمامِ ساحلی در منطقه پرطرفدار جزیره کیش است که شما با رزرو آن همزمان در هتل، پارک و ساحل اقامت دارید و خدماتی همچون ماساژ، اسپا، پلاژ اختصاصی و … به شما ارائه می شود. تور کیش هتل مارینا یکی از گران قیمت ترین تورهای کیش است، همچنین شما می توانید تور خود را با پرواز ایرلاین ماهان، بهترین ایرلاین داخلی، اجرا کنید و سفر خود را لوکس و به یاد ماندنی تجربه کنید.
تور کیش با قیمت عالی از تهران و شهرستان

تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان

هنگام سفر به جزیره کیش مسافران ترجیح می دهند تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. اگر مایلید سفری لاکچری را تجربه کنید از هتل مجلل داریوش غافل نشوید؛ هتلی خوش آوازه با معماری جذاب و خدمات لوکس که در رده ی هتل های لوکس و درجه 1 قرار گرفته است. تور کیش هتل داریوش با پرواز از ایرلاین معروف و شناخته شده ی ماهان را رزرو کنید و یک سفر به یاد ماندنی را در کنار عزیزانتان بسازید. 
  

آفر تور کیش از مشهد 

معمولا در زمان هایی مثل فصل تابستان که مسافران کمتری به جزیره کیش سفر می کنند ایرلاین ها و هتل ها خدماتشان را با نرخی کمتر از حالت عادی ارائه می دهند و یا سعی می کنند با پیشنهاد تخفیف های ویژه مسافران را برای سفر به جزیره کیش ترغیب کنند، در این زمان امکان ارائه آفر تورهای کیش از مشهد و یا سایر مبداها وجود دارد و می توانید ارزان تر به این شهر سفر کنید. 

برای اطلاع از تور کیش و آفر تور کیش از مشهد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

 

● تور کیش از مشهد 5 روزه اقساط

جزیره کیش یکی از شهرهای مدرن و شیک در ایران است که هزینه ها در این جزیره بالاست. هر چه تعداد روز اقامت شما بیشتر باشد هزینه های سفر شما بیشتر می شود، برای مدیریت هزینه ها و با خاطر آسوده سفر کردن می توانید تور های اقساطی کیش از مشهد را رزرو و تهیه کنید. 
خوشبختانه در آژانس سفرهامون امکان خرید اقساطی تمام تورهای داخلی و خارجی وجود دارد و امکان سفری راحت و بدون دغدغه مالی برای شما فراهم شده تا بتوانید خوش بگذرانید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

● قیمت تور ارزان کیش

قیمت تور ارزان کیش به چند فاکتور بستگی دارد یکی از عوامل زمان و فصل سفر است. مثلا در زمان های کم طرفدار و کم مسافر کیش مثل اواخر بهار و تابستان تور کیش را با خدمات عالی و قیمت ارزان می توانید تهیه کنید. 
انتخاب روز های بعد از تعطیلات، تعداد روز های کم تر برای اقامت و انتخاب هتل های درجه پایین تر از عوامل دیگر برای ارزان تر شدن تور کیش کمی باشد.
بهترین قیمت تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد با صبحانه و ناهار

هیچ یک از هتل های کیش وعده ی شام را سرو نمی کنند. بعضی از هتل های 5 ستاره کیش مانند هتل ترنج، هتل مارینا و هتل پارمیس وعده ی ناهار را نیز در کنار صبحانه ارائه می دهند. شما می توانید تور کیش از مشهد با صبحانه و ناهار را در این هتل ها رزرو کنید.  
   

● تور سه روزه کیش از مشهد

تور سه روزه کیش از مشهد فرصت مناسب برای کسانی است که می خواهند در مدت زمان محدودی که دارند به این جزیره سفر کنند. با توجه به تعداد روز های پایین اقامت در تور سه روزه کیش، سفری با قیمت متوسط و مناسب خواهند داشت. 

 

● تور کیش ارزان دقیقه 90 

تور های دقیقه نودی که با نام تور های لحظه آخری نیز شناخته می شوند، تور هایی هستند که ظرفیت شان تا لحظه ی اجرا تکمیل نشده است. تور های دقیقه 90 یکی از راه های رزرو تور ارزان ولی در عین حال با کیفیت است. قیمت پایین این نوع تور ها هیچ ربطی به کیفیت ندارد و هیچ تفاوتی با تور های عادی ندارند، در این مواقع آژانس برگزار کننده تور های خود را با قیمت پایین تر عرضه می کند و به فروش می رساند.

 

● تور کیش از مشهد 7 روزه

در تور کیش از مشهد 7 روزه شما فرصت زیادی برای گشت و گذار کامل در جزیره در اختیار خواهید داشت. با خیال راحت می توانید در هوای پاک جزیره در کنار دریای نیلگون قدم بزنید، تفریحات آبی و غیر آبی مهیج را تجربه کنید، خرید های خود را از مراکز خرید متنوع و زیاد این شهر انجام دهید.

تور کیش هتل 5 ستاره از مشهد

● تفاوت تور کیش از مشهد لحظه آخری با تور معمولی

عده ی زیادی از افراد ممکن است هنگام سفر به کیش تصمیم به تهیه تور های لحظه آخری بگیرند، به این خاطر که تور های لحظه آخری کیش از مشهد قیمت های به صرفه تر و پایین تری دارند اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در این نوع تور حق انتخاب محدود تری دارید.

در تور های معمولی کیش از مشهد دست شما برای انتخاب باز است و به راحتی می توانید نوع هتل، پرواز، تاریخ سفر و … را مشخص کنید.

تور ارزان کیش 3 شب و 4 روزه 

اغلب مسافران تور 3 شب و 4 روزه  کیش را تهیه می کنند. هر چند که 4 روز زمان مناسبی برای ماندن در کیش نیست اما اغلب مسافرانی که زمان محدودی دارند و نمی توانند مدت زیاد در جزیره اقامت داشته باشند، تور 3 شب و 4 روزه کیش را رزرو می کنند تا بتوانند از اکثر جاهای دیدنی بازدید کنند و برخی تفریحات را نیز تجربه کنند. 

کشتی یونانی، شهر قدیمی و تاریخی زیر زمینی، پارک دلفین ها و ساحل دلفریب مرجان از جمله مکان هایی است که در تور کیش 3 شب و 4 روز می توانید ببینید.معمولا در تور ارزان کیش 3 شب و 4 روزه از هتل های 3 ستاره اقتصادی استفاده می شود. 

● تور کیش تخفیف خورده از مشهد 

در زمان هایی که حجم مسافران کیش کم است و افرادی خیلی کمی قصد عزیمت به این شهر را می کنند، هتل ها و ایرلاین ها خدمات خود را با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند تا مسافران را ترغیب به سفر به جزیره ی زیبا کیش کنند. 
تور کیش تخفیف خورده از مشهد را معمولا در تابستان می توانید پیدا و رزرو کنید. برای استفاده از این تور باید آمادگی کامل برای سفر را داشته باشید.

ارزانترین تور کیش با سفرهامون

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/04/18

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”