تور استانبول از شیراز

شروع قیمت از

          25,690,000

                          تومان

شروع قیمت از

25,690,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور استانبول از شیراز

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور استانبول هتل فیده شهریور ماه

روز

شهریور ماه

airplane

25,690,000 تومان

تور استانبول هتل 3 ستاره مونوپل

روز

شهریور ماه

airplane

25,690,000 تومان

تور استانبول هتل 4 ستاره یورو پلازا

روز

شهریور ماه

airplane

28,460,000 تومان

تور استانبول هتل 4 ستاره وایت مونارچ

روز

شهریور ماه

airplane

28,920,000 تومان

تور استانبول هتل 5 ستاره مرکور بومونتی

روز

شهریور ماه

airplane

34,470,000 تومان

تور استانبول هتل 5 ستاره الیت ورلد

روز

شهریور ماه

airplane

42,880,000 تومان

تور استانبول هتل فیده مرداد ماه
شهریور
7 روز
هوایی
تور استانبول هتل 3 ستاره مونوپل
شهریور
7 روز
هوایی
تور استانبول هتل 4 ستاره یورو پلازا
شهریور
7 روز
هوایی
تور استانبول هتل 4 ستاره وایت مونارچ
شهریور
7 روز
هوایی
تور استانبول هتل 5 ستاره مرکور بومونتی
شهریور
7 روز
هوایی
تور استانبول هتل 5 ستاره الیت ورلد
شهریور
7 روز
هوایی

جدول محتوا

تور استانبول از شیراز | استانبول بهترین گزینه برای سفر

شهر زیبا و پر جنب و جوش استانبول قلب تپنده ی کشور ترکیه است که یکی از بزرگترین مقاصد توریستی و گردشگری محسوب می شود و جذابیت های زیاد برای گردشگران با سلیقه های متفاوت دارد. عدم نیاز به اخذ ویزا برای ایرانیان، فرهنگ نزدیک به ایران، موقعیت و نزدیکی نسبت به ایران از دلایلی است که به شما این انگیزه را می دهد تا برای تعطیلات سفر به استانبول را برنامه ریزی کنید. 

در این شهر زیبا که در گذشته ها پایتخت سه امپراطوری بزرگ رم، امپراطوری بزرگ عثمانی و امپراطوری بیزانس بوده می توان به سادگی گذر و رد پای تاریخ را با بازدید از اماکن تاریخی مثل مساجدی از قبیل مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد، کاخ هایی مانند کاخ توپکاپی، موزه ها و بازار های قدیمی حس کرد. تاریخی زنده که در تار و پود زندگی روزمره تنیده شده است. 

استانبول مقصد توریستی با جاذبه های فراوان و دیدنی است که در تمامی ایام سال جذابیت های خاص خود را دارد. توصیه می شود حین سفر به این شهر برنامه ریزی برای بازدید از اماکن دیدنی و مراکز خرید داشته باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از زمان سفر خود داشته باشید. 

برای رزرو تور های استانبول از مبدا شیراز یا هر شهر دیگر می توانید روی سفرهامون حساب کنید. 

تور استانبول از شیراز

● تور استانبول از شیراز

چرا تور استانبول از شیراز را خریداری کنیم؟ استانبول یکی از زیبا ترین شهر های جهان که با جذابیت های خاصش هر ساله مسافران زیادی را از اقصی نقاط دنیا مجذوب خود می کند. در حال حاضر علاوه بر تور استانبول از تهران، تور استانبول از مشهد، تور استانبول از اصفهان و تور استانبول از شیراز نیز برگزار می شود.

تور استانبول از شیراز فرصتی ایده آل برای مردم شیراز است که بتوانند خیلی راحت و به طور مستقیم و بدون نیاز به سفر به تهران هر زمان که مایل بودند به این شهر سفر کنند. زیرا خوشبختانه روزانه حداقل 1 پرواز وجود دارد که شما را از مبدا شیراز به استانبول برساند.

از آنجایی که شیراز یک شهر بزرگ و مهم ایران است و تقاضا برای سفر به استانبول در این شهر زیاد می باشد، تور های استانبول زیادی از مبدا شیراز در ایام مختلف سال برگزار می شود. 

در تور استانبول از شیراز می توانید در خیابان زیبای استقلال پیاده روی و گشت زنی کنید و از کافه ها و رستوران های جذاب آن استفاده کنید، در فضای دلنشین خیابان بغداد لوکس ترین خیابان شهر گشت و گذار کنید، برج گالاتا قدیمی ترین برج آسانسور دار جهان را ببینید، غذا ها و شیرینی های مخصوص ترکی را امتحان کنید و از مراکز خرید معروف و متنوع این شهر بازدید و خرید کنید.

● تور استانبول از شیراز نوروز 1403

استانبول مملو از مکان های باشکوه و دیدنی برای بازدید است و سفر نوروزی به استانبول هر آنچه که شما از یک سفر تمام عیار انتظار دارید را برای شما برآورده خواهد کرد، علاوه بر اینها تمام آن چیزی که گردشگران و مسافران با سلایق مختلف به دنبال آن هستند را به صورت یکجا در این شهر می یابید.
هنر و فرهنگ متنوع و جذاب، سواحل زیبا، شهر زنده و پرجنب و جوش و مراکز خرید متنوع، همه و همه دست به دست هم داده اند تا جذابیت این شهر را دو چندان کنند.
تور استانبول از شیراز نوروز بدون شک یکی از پر طرفدارترین تور های نوروز خارجی است زیرا در این زمان به دلیل تعطیلات فرصت بیشتر برای گشت و گذار دارید و همچنین آب و هوا بسیار عالی و مطلوب است.
تور استانبول از شیراز نوروز 1403 نیز برگزار می شود اما به دلیل محدود بودن تعداد پرواز های شیراز نسبت به تهران فقط در ساعاتی خاص می توانید پرواز پیدا کنید.
همچنین به دلیل استقبال بالا از تور های نوروزی استانبول و محدودیت در ظرفیت تور ها توصیه می شود هر چه سریعتر رزرو تور استانبول از شیراز خود را انجام دهید، قاعدتا هر چه به ایام نوروز و پایانی سال نزدیک شویم احتمال پیدا کردن تور مناسب یا توری که ظرفیت داشته باشد کمتر است. 
قیمت تور نوروزی استانبول با توجه به نوع هتل، مدت زمان اقامت و کیفیت پرواز متغیر است. از آنجایی که اغلب مسافران تمایل دارند در این ایام به استانبول سفر کنند و تقاضا برای رزرو تور بالا می رود، قیمت تور نوروز استانبول نسبت به ایام دیگر ممکن است تا 2 برابر افزایش یابد. 
برای اطلاع از جزئیات و آخرین قیمت تور های استانبول می توانید با شماره 02166174215 تماس بگیرید. 
 

● تاثیر ماه رمضان در تور نوروز 1403 استانبول

مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان باعث تعطیلی تفریحات و رستوران های این شهر نمی شود هرچند که شهروندان این شهر به ماه رمضان اعتقاد داشته باشند. در ایام ماه رمضان نیز کلاب ها، کشتی ها، کنسرت ها، رستوران ها و مراکز تفریحی طبق دیگر ایام سال فعال هستند.
مزیت دیگر تور نوروزی استانبول در این ایام، استفاده از تخفیفاتی است که بازار های استانبول در ایام ماه رمضان روی کالا های خود می گذارند. گفتنی است که این تخفیفات نسبت به ایام کریسمس و بلک فرایدی چندان زیاد نیست اما در هر صورت زمان خوبی برای خرید به شمار می رود. 
پس با خیال راحت تور استانبول نوروز 1403 خود را رزرو و خریداری کنید. 
تور استانبول از شیراز نوروز 1403

● تور استانبول از شیراز لحظه آخری

یکی از انتخاب های هوشمندانه ای که در زمان سفر برای کاهش هزینه های خود می توانید داشته باشید، رزرو و شرکت تور های لحظه آخری است. در تور استانبول از شیراز لحظه آخری آژانس های برگزار کننده به دلیل عدم تکمیل ظرفیت، تور را با تخفیف های استثنایی در اختیار مسافران قرار می دهند تا مسافران را ترغیب به رزرو و شرکت در تور کنند. در واقع با تور لحظه آخری شما می توانید در یک تور با خدمات و امکانات خوب اما با قیمت مناسب شرکت کنید. 
تور های لحظه آخری استانبول از شیراز بیشتر در ایام غیر پیک مانند مهر ماه، ایام بعد از تعطیلات مانند زمان بعد از تعطیلات نوروز و … در دسترس است. 
از آنجایی که برای سفر به ترکیه و استانبول نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارید به راحتی می توانید در تور های لحظه آخری استانبول حضور یابید. 
برای اطلاع از جزئیات و قیمت تور های لحظه آخری با ما در سفرهامون در تماس باشید. 

ارزانترین تور استانبول از شیراز

برای تجربه یک سفر ارزان با تور استانبول می توانید از آفر های ویژه تور استانبول استفاده کنید. آفر های تور استانبول در برخی از ایام غیر پیک که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، اجرا می شود. در این زمان ها به دلیل کاهش تعداد مسافران، هتل ها و شرکت های هواپیمایی خدمات خود را با تخفیفات وسوسه انگیز و فوق العاده در اختیار مسافران قرار می دهند که بهترین زمان برای سفر به استانبول با قیمت خوب و نسبتا ارزان است. 

برخی از آژانس ها تور هایی را با عنوان ارزان ترین تور استانبول از شیراز عنوان می کنند، توجه داشته باشید که تور های ارزان شامل بی کیفیت ترین و ارزان ترین خدمات مانند پرواز های معمولی یا پرواز هایی که با تاخیر های طولانی و یا اقامت در هتل های متوسط و 3 ستاره می باشند.
توصیه می شود قبل از رزرو و خرید تور استانبول خود حتما خدمات تور ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا منجر به تلخ شدن سفرتان نشود.

 

● تور استانبول از شیراز قسطی

تور های اقساطی اخیرا جز محبوب ترین نوع تور ها در بین مسافران می باشد. خبر خوش این است که آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون امکان خرید تور های قسطی داخلی و خارجی را برای مسافران خود فراهم کرده است. 
تور های اقساطی به مسافران و گردشگران کمک می کند تا بدون نگرانی برای پوشش هزینه های سفر، با خیالی راحت سفر کنند و نهایت لذت را از سفر خود ببرند. شما برای سفر با امکان پرداخت قسطی می توانید مقداری از مبلغ تور خود را بپردازید و مابقی را طی اقساط پرداخت کنید، فقط کافیست که دارای چک صیادی باشید. 
برای خرید تور های اقساطی هیچ محدودیتی در انتخاب تور داخلی یا تور خارجی پیش روی شما نیست و به راحتی می توانید هر یک از تور های ارائه شده توسط سفرهامون که مایل بودید را خریداری کنید. 
با رزرو تور استانبول از شیراز قسطی آسوده خاطر به این شهر سفر کنید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و یا دوستان خود رقم بزنید. برای اطلاع شرایط پرداخت تور های قسطی با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. 
ارزانترین تور استانبول از شیراز

● تور استانبول 7 شب و 8 روز از شیراز

در میان تور های استانبول تور های 7 شب و 8 روز بین مسافران و گردشگران ایرانی پرطرفدار تر و پر متقاضی تر است. این تور بیشتر انتخاب کسانی است که تمایل دارند مدت زمان بیشتری برای لذت و گشت و گذار در استانبول در اختیار داشته باشند و این شهر باشکوه را کشف کنند.

تنوع جاذبه های دیدنی و اماکن توریستی گردشگری استانبول به حدی زیاد است که حتی ممکن است در پایان روز هشتم نیز احساس کنید نیاز دارید چند روز بیشتر در این شهر بمانید. تور 8 روزه استانبول اهداف گردشگری شما در سفر به این شهر را محقق می سازد.

تور 7 شب و 8 روز استانبول از شیراز مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند در سفر خود از اغلب جاهای دیدنی و مهم این شهر دیدن کنند، در مراکز خرید گشت بزنند و خرید انجام دهند، در شهر پرسه بزنند و استانبول گردی کنند. در تور 7 شب و 8 روز فرصت کاری برای انجام این کار ها خواهید داشت. از طرفی قیمت تور استانبول 7 شب و 8 روز در مقایسه با تور های دیگر استانبول به صرفه تر به نظر می رسد. 

تور 7 شب و 8 روز استانبول از شهر های مختلف ایران برگزار می شود و نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی بابت جابه جایی داخل ایران و سفر به تهران نیست. حالا که قرار است یک هفته در استانبول اقامت داشته باشید و فرصت کافی دارید بهتر است بازدید از اماکنی مثل کاخ توپکاپی، دولما باغچه، برج گالاتا و تنگه بسفر را حتما در برنامه ی سفر خود قرار دهید.  

اگر برای رزرو و خرید تور استانبول 7 شب و 8 روز از شیراز دچار تردید هستید و نیاز مشاوره دارید، می توانید با تیم مشاوران سفرهامون تماس بگیرید. 

● تور استانبول 4 شب و 5 روز از شیراز

از آنجا که تور استانبول محبوبیت خاصی میان گردشگران و مسافران ایرانی دارد، این تور به صورت متنوع از مبادی مختلف ایران به استانبول برگزار می شود. تور استانبول از شیراز نیز به دلیل زیاد بودن تقاضا اجرا می شود. تور استانبول 4 شب و 5 روز از شیراز یکی از پکیج های قابل ارائه و اجرا است. 
5 روز برای گردش در شهری مانند استانبول که هر گوشه اش چیزی برای گفتن دارد بسیار کم است و شما فرصت محدود تری برای بازدید از این شهر دارید. اما بهرحال اگر زمان و بودجه محدود تری دارید می توانید تور 5 روزه استانبول را رزرو کنید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید. 
همانطور که می دانید استانبول سرشار از مکان های جذاب برای بازدید است پس سعی کنید حتما قبل از سفر برنامه ریزی دقیقی برای بازدید از مکان های مهم این شهر داشته باشید. 
هر چند که در این مدت فرصت کوتاهتری دارید اما جای نگرانی نیست زیرا شما با برنامه ریزی دقیق و انتخاب هوشمندانه می توانید اصلی ترین مکان های استانبول را ببینید و بهترین خاطرات را با کمترین هزینه برای خود رقم بزنید. 
 

 تور استانبول از شیراز هتل 5 ستاره میدان تقسیم

با توجه به اینکه گردشگران زیادی سالانه راهی استانبول می شوند، هتل های زیادی در این شهر بزرگ ساخته شده است. از هتل های معمولی گرفته تا هتل های 5 ستاره لوکس، در نظر داشته باشید که دستتان برای انتخاب باز است. 
در این میان هتل های میدان تقسیم به دلیل موقعیت و دسترسی که دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. 
در صورتی که به دنبال یک تور همه چیز تمام و یک سفر لذت بخش هستید تور استانبول از شیراز هتل 5 ستاره میدان تقسیم یک از بهترین پیشنهادات است که تمام انتظارات شما را از یک سفر عالی و به یاد ماندنی برآورده می کند. 
در این تور بهترین هتل ها با دسترسی فوق العاده و عالی ترین امکانات و خدمات ارائه شده تا شما بتوانید یک سفر ایده آل را تجربه کنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.
از جزئیات بیشتر تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقسیم از طریق تماس با مشاوران تور های خارجی سفرهامون مطلع شوید. 
تور استانبول از شیراز ارزان

 قیمت تور هتل های 4 ستاره استانبول

هتل های 4 ستاره برای کسانی مناسب است که می خواهند اقامتی خوب با قیمتی منطقی داشته باشند. هتل های 4 ستاره شهر استانبول امکانات و خدماتی نسبتا کامل و مشابه با هتل های 5 ستاره این شهر ارائه می دهند اما به نسبت هزینه ی پایین تر و معقول تری دریافت می کنند. 
هتل های 4 ستاره را در نقاط مختلف استانبول می توانید پیدا کنید.
برای کسانی که می خواهند به استانبول سفر کنند قیمت تور هتل های 4 ستاره استانبول اهمیت زیادی دارد. این نرخ بسته به موقعیت هتل و امکانات و خدماتی که ارائه می دهد متغیر است. 
هتل های 4 ستاره استانبول امکانات مختلفی نظیر: استخر سرپوشیده، اسپا، اینترنت رایگان، غذاهای باکیفیت و … را ممکن است ارائه دهند. هر چه این خدمات و امکانات رفاهی بیشتر باشد، قیمت تور بالاتر می رود.
همچنین هتل های مرکز شهر، نسبت به هتل های اطراف شهر یا حاشیه شهر قیمت بالاتری دارند که باعث افزایش قیمت تور می شود. 
 

 تور ارزان قیمت استانبول از شیراز

اخیرا تبلیغات زیادی درباره تور های ارزان قیمت استانبول به چشم می خورد، توجه داشته باشید که در این تور ها برای کاهش هزینه ها از هتل های سه ستاره و پرواز های شبانه یا صبح زود استفاده می شود. 
اگر به دنبال تور ارزان قیمت استانبول از شیراز هستید راه های دیگری وجود دارد که با تغییر در هریک می توانید قیمت تور را کاهش دهید.
شرکت در تور های کوتاه مدت استانبول، سفر در ایام لو سیزن و کم مسافر، استفاده از پرواز های کلاس اکونومیک، شرکت در تور های لحظه آخری و استفاده از آفر های ویژه تور های استانبول از راهکار های موثر در کاهش قیمت تور استانبول از شیراز است. 

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی