تور بانکوک + پاتایا

شروع قیمت از

          36,000,000

                          تومان

شروع قیمت از

36,000,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور بانکوک + پاتایا

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور بانکوک + پاتایا پرواز سلام ایر

8 روز

شهریور ماه

سلام-ایر

36,500,000 تومان

تور 8 روزه بانکوک + پاتایا مرداد 1403

8 روز

شهریور ماه

mahan-air

36,000,000 تومان

تور لوکس بانکوک + پاتایا هتل 5 ستاره

روز

شهریور ماه

سلام-ایر

47,100,000 تومان

تور بانکوک + پاتایا پرواز سلام ایر
8 روز
سلام ایر
36,500,000 تومان
تور 8 روزه بانکوک + پاتایا مرداد 1403
8 روز
ماهان ایر
36,000,000 تومان
تور لوکس بانکوک + پاتایا هتل 5 ستاره
8 روز
سلام ایر
47,100,000 تومان

جدول محتوا

تور بانکوک پاتایا - بهترین تور ترکیبی تایلند

کشور تایلند به واسطه ی تنوع در دیدنی ها و داشتن جاذبه های گردشگری فوق العاده و متنوع سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در هنگام سفر به این کشور محال است خستگی احساس کنید و یا جاذبه های برایتان تکراری شود و شما هرآنچه که برای یک سفر متفاوت و سراسر هیجان نیاز دارید را در تور های تایلند تجربه خواهید کرد.

تور ترکیبی دو شهر بانکوک و پاتایا یکی از تور های پرطرفدار و قابل رزرو تایلند است. از خرید در بازار های شناور بانکوک تا انجام فعالیت های آبی و ساحلی پاتایا از جمله کار هایی است که می توانید در تور بانکوک پاتایا تجربه کنید. این دو شهر هریک به تنهایی نیز جاذبه ها و دیدنی های بسیار دارند که به شما کمک می کند لحظات متفاوتی را تجربه کنید. بدون شک بازدید از این حجم از جاذبه های گردشگری مستلزم برنامه ریزی دقیق می باشد. 

بانکوک:  

شهر بانکوک پایتخت و مهم ترین شهر کشور تایلند می باشد که به سبب داشتن میراث و فرهنگ غنی، شبهای زنده و پویا و زیبایی ها و طبیعت بکر به یکی از پرطرفدارترین شهرهای دنیا از نظر گردشگران تبدیل شده است. شهری که در عین پیشرفت، فرهنگ و اصالت و سنت خود را حفظ کرده است. 

پاتایا:

پاتایا یک شهر ساحلی، پرطرفدار، پرجنب و جوش و سرگرم کننده است که در بخش جنوبی تایلند قرار گرفته است که به جز سواحل بی نظیر، تفریحات و سرگرمی های زیاد دیگری نیز دارد که به بازدید کننده خود ارائه می دهد. 

مراکز خرید متعدد، پارک های جذاب تفریحی، ورزش های ساحلی و آبی، موزه ها و معابد حیرت انگیز، کلاب ها و غذاهای سنتی و اصیل تایلندی، پاتایا را به یکی از بزرگترین شهرهای تفریحی جهان در جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است. 

رزرو تور بانکوک + پاتایا در سفرهامون با بهترین قیمت

● تور بانکوک پاتایا

یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه های سفر به تایلند، تور بانکوک پاتایا است. زیرا هر دو از شهرهای مهم تایلند به شمار می روند که فعالیت های تفریحی زیادی برای تمام گردشگران با سنین مختلف دارند و تمام آن چیزی که گردشگران و مسافران با سلایق مختلف به دنبال آن هستند را به صورت یکجا در این شهرها می یابند. 

با وجود اینکه هر یک از این دو شهر جاذبه های تفریحی گردشگری زیادی دارند اما متمایز از یکدیگر می باشند به همین دلیل نباید این دو تور را با یکدیگر مقایسه کرد.

در حال حاضر تور بانکوک پاتایا از تهران و تور بانکوک پاتایا از مشهد قابل اجرا است. شما می توانید جهت شرکت در تور بانکوک پاتایا خود را به یکی از این دو شهر رسانده و سپس راهی تایلند شوید. 

تور ترکیبی بانکوک پاتایا به مسافران و گردشگران تور تایلند این امکان را می دهد تا با یک سفر، از تفریحات این دو شهر در کنار هم لذت ببرند و با کوله باری از خاطرات هیجان انگیز و فراموش نشدنی به دیار خود باز گردند.  

 

● قیمت تور بانکوک پاتایا

بررسی هزینه ی سفر یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از سفر ذهن مسافران را به خود درگیر می کند. قیمت تور بانکوک پاتایا نیز همانند دیگر تور های خارجی مقدار معینی ندارد و بسته به عوامل مختلفی تعیین می شود. 
قیمت تور بانکوک پاتایا شامل هزینه ی خدماتی است که به شما ارائه می شود که شامل اخذ ویزای توریستی تایلند، بلیط رفت و برگشت پرواز، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر و گاها سیم کارت می باشد. 
قیمت تور در فصول مختلف سال متفاوت است. برای مثال بهار و تابستان که تایلند هوای گرم تری دارند مسافران کمتری این کشور را برای سفر انتخاب می کنند. در نتیجه شما می توانید در این فصل ها تور بانکوک پاتایا را با قیمت پایین تر از حد معمول تهیه کنید.

علاوه بر شرایط جوی و آب و هوایی شرایط دیگر مانند مناسبت ها و رویداد های مختلف نیز در تعیین قیمت تور بانکوک پاتایا نقش دارند. قیمت در ایام خاص و نمایشگاهی متغیر است و افزایش می یابد.

نوع و درجه ی هتل نیز یکی از موارد مهم دیگری است که در قیمت تور تاثیر مستقیم می گذارد. بدون شک هرچه هتل شما درجه ی بیشتری داشته باشد و خدمات بهتری ارائه دهد، قیمت تور افزایش می یابد.  

برای اطلاع از قیمت تور های تایلند می توانید به بخش تور های آسیایی تور تایلند وب سایت سفرهامون مراجعه کنید و یا با کارشناسان تور ما در ارتباط باشید.  

● تور بانکوک پاتایا ارزان

برای تهیه تور بانکوک پاتایا ارزان راهکار های مختلفی را می توانید امتحان کنید. برای مثال: زمان های کم مسافر مانند بهار و تابستان را برای سفر به این کشور باید انتخاب کنید.
هتل نیز بخش زیادی از هزینه های تور تایلند را در بر می گیرد. اقامت در هتل های 5 ستاره و یوآل را فراموش کنید.
انتخاب ایرلاین های ایرانی نیز تا حد زیادی از هزینه های سفر شما کم می کند.
تور بانکوک پاتایا لحظه آخری ارزان از تهران

● تور بانکوک پاتایا لحظه آخری

تور های لحظه آخری جز دسته ی تور های ارزان محسوب می شود. زیرا در صورت وجود ظرفیت خالی با نزدیک شدن به زمان اجرا تور، آژانس برگزار کننده برای ترغیب و جذب مسافر و جلوگیری از ضرر، قیمت تور بانکوک پاتایا را کاهش می دهد. از این رو شما می توانید تور بانکوک پاتایا را با قیمت ارزانتری از حد معمول تهیه کنید.
با این وجود بسیاری از مسافرانی که به دنبال به صرفه سفر کردن هستند، تور بانکوک پاتایا لحظه آخری را خریداری می کنند.
کم بودن قیمت تور لحظه آخری بانکوک پاتایا نشان از بی کیفیت بودن آن نیست و تفاوتی با تور های معمولی ندارد. فقط چارتر کننده برای پر کردن ظرفیت تور در لحظات پایانی دست به کاهش قیمت تور می زند تا مسافران را ترغیب به خرید کند.
توجه داشته باشید که پیدا کردن تور لحظه آخری در زمان های پر مسافر امری تقریبا غیر ممکن است زیرا در این ایام با توجه به زیاد بودن تقاضا ظرفیت تور ها به سرعت تکمیل می شود.
 

 شرایط تور بانکوک پاتایا 

یکی از شرایط مهم برای شرکت در تور بانکوک پاتایا اخذ ویزای توریستی تایلند می باشد. شما به راحتی می توانید با ارائه مدارکی نظیر: پاسپورت با 7 ماه اعتبار، کپی کارت ملی و شناسنامه، عکس و تمکن مالی به ازای هر نفر به کارشناسان تور ما، جهت اخذ ویزا اقدام کنید. 

پس از صدور ویزا می توانید پول تمکن مالی را از حساب خود خارج کنید. بعد از گذشت 5 الی 6 روز کاری ویزای شما صادر می شود. 

جای نگرانی نیست، می توانید تمام کارهای خود را به ما بسپارید؛ آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون صفر تا صد خدمات مربوط به اخذ ویزا را ارائه می دهد. 

 

● بهترین زمان شرکت در تور بانکوک پاتایا

بهترین زمان برای شرکت در تور بانکوک پاتایا از نظر شرایط جوی و آب و هوایی را می توان از اواسط پاییز (آبان ماه) تا اواخر زمستان در نظر گرفت. در این زمان آب و هوا در بهترین حالت خود قرار دارد اما ممکن است به دلیل بالا بودن حجم در خواست گردشگران برای سفر به این کشور با افزایش قیمت های تور تایلند بانکوک پاتایا روبرو شوید. 
در بازه ی زمانی تیر ماه تا آبان ماه مقدار بارندگی در این کشور کم و گرمای هوا بیشتر می شود که ممکن است کمی آزار دهنده باشد. از طرفی در این بازه چون طرفداران کمتری دارد می توانید تور بانکوک پاتایا را با قیمت ارزانتری تهیه کنید. 
تور ترکیبی بانکوک پاتایا با مناسب ترین نرخ

 هتل در تور بانکوک پاتایا

انتخاب هتل یکی از فاکتور های مهم سفر است. خوشبختانه بانکوک و پاتایا به واسطه ی توریستی بودن هتل های خوب زیادی دارند. هزینه ی اقامت در هر هتل به نوع هتل، میزان تجملات و لوکس بودن آن بستگی دارد. 
بدون شک رزرو هتل های 5 ستاره و همه چیز تمامِ لوکس قیمت بالاتری نسبت به هتل های معمولی خواهد داشت. هتل های آل و یوآل تایلند نیز در دسته گرانترین هتل های این کشور قرار دارند. 
لذت سفر خود را با اقامت در هتل های خوب بانکوک و پاتایا دو چندان کنید. برای کسب مشاوره می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید. 

سفر به تایلند با تور بانکوک پاتایا از سفرهامون، فرصتی منحصر به فرد برای دیدن زیبایی‌های تایلند را به شما هدیه می‌دهد. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و لحظاتی شگفت‌انگیز را در بانکوک و پاتایا تجربه کنید!

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/14

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی