تور تایلند از تهران: بهترین قیمت-رزرو تورهای تایلند ارزان و لحظه آخری | سفرهامون

شروع قیمت از

          28,880,000

                          تومان

شروع قیمت از

28,880,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور تایلند از تهران

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور پاتایا تایلند 7 شب هتل 4 ستاره

8 روز

مهرماه

mahan-air

28,880,000 تومان

تور پاتایا + بانکوک + پوکت

15 روز

مهرماه

mahan-air

35,500,000 تومان

تور لوکس پوکت ویژه مهرماه 1403

8 روز

مهرماه

mahan-air

43,860,000 تومان

تور ترکیبی پوکت تایلند + سنگاپور + کوالالامپور + بالی

14 روز

مهرماه

emirates-airline

91,150,000 تومان

تور پوکت + کرابی 9 شب

10 روز

مهرماه

fly

41,200,000 تومان

تور 8 روزه پوکت + فی فی

8 روز

مهرماه

mahan-air

35,000,000 تومان

تور پوکت + فی فی + کرابی

11 روز

مهرماه

fly

40,600,000 تومان

تور پاتایا تایلند 7 شب هتل 4 ستاره
مهرماه
8 روز
ماهان ایر
تور پاتایا + بانکوک + پوکت
مهرماه
15 روز
ماهان ایر
تور لوکس پوکت ویژه مرداد 1403
مهرماه
8 روز
ماهان ایر
تور ترکیبی پوکت تایلند + سنگاپور + کوالالامپور + بالی
مهرماه
14 روز
امارات ایرویز
تور پوکت + کرابی 9 شب
مهرماه
10 روز
فلای دبی
تور 8 روزه پوکت + فی فی
مهرماه
8 روز
ماهان ایر
تور پوکت + فی فی + کرابی
مهرماه
11 روز
فلای دبی

جدول محتوا

تور تایلند از تهران | رزرو تور های تایلند با بهترین قیمت در سفرهامون

تجربه ای خاص در سفر به سرزمین لبخند ها

شاید برایتان جالب باشد بدانید چرا میان 200 کشور دنیا کشور تایلند تا این اندازه محبوب و پرطرفدار است. اگر عازم تایلند هستید و یا قصد رزرو تور تایلند از تهران را دارید باید بدانید که هرگز از سفر خود به این کشور خسته و پشیمان نخواهید شد زیرا تایلند تمام آنچه برای یک سفر تمام عیار لازم است را دارد و تجربه ای برازنده و در خور شما را برایتان به ارمغان خواهد آورد. 

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا با آب و هوایی استوایی و گرمسیری است که همواره مورد توجه گردشگران سراسر جهان بوده است. این کشور شهر های توریستی با جاهای گردشگری زیادی دارد که هرکدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودش را دارد.

مردمانی گرم و صمیمی، ارزان تر بودن تور تایلند نسبت به سایر کشورها، تاریخی عظیم و طبیعت تماشایی، معابد شگفت انگیز بودا، حیات وحش بی نظیر، جشنواره های مختلف، بانکوک و شگفتی هایش، بازارهایی با حال و هوای جذاب و سواحل چشم نواز و آرام تنها گوشه ای از شگفتی های تایلند است که در تور تایلند در انتظار شما می باشد. 

اگر به دنبال سفری متفاوت و منحصر به فرد به تایلند هستید که شرایط ویژه ای همچون تور تایلند اقساطی و تخفیفات ویژه داشته باشد ما خرید تور تایلند از تهران همچنین رزرو تور تایلند از مشهد و تور تایلند از شیراز سفرهامون را به شما پیشنهاد می کنیم. برای مشاوره و خرید تورهای تایلند می توانید از طریق شماره تلفن 02166174215 با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذاریم. 

تور تایلند از تهران با سفرهامون

● تور سفر به تایلند

در سفر تور تایلند در می یابید که تایلند کشوری با طراوت و تماشاییست که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و به عنوان یکی از توریستی ترین مقاصد دنیا معرفی می شود که دارای جاذبه های فراوانِ سرگرم کننده و جذاب است. معابد بودا در تایلند با معماری های عجیب و منحصر به فرد، حیات وحش دیدنی، آبیِ بیکران سواحل، مراکز خرید جالب و بزرگ همه و همه در تور تایلند از تهران جمع شده اند. 

● تور تایلند ارزان

تورهای ارزان تایلند تورهایی هستند که در آن خدمات با کیفیت متوسط و معمولی به مسافر ارائه می شود. با تغییر در هریک از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت تور تایلند از تهران می توان، تور ارزان تایلند را در تهران تهیه کرد. به طور مثال می توان به جای هتل 4 یا 5 ستاره، هتل های 3 ستاره را انتخاب کرد.
همچنین برای ارزان تر شدن تور، خدمات محدود، پرواز های معمولی و ارزان و تعداد شب های کم تر برای اقامت در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از راه ها برای کم شدن هزینه تور تایلند از تهران، سفر در زمان های کم طرفدار (نیمه اول سال) می باشد. 
 

● قیمت تور اقساطی تایلند پوکت

آژانس خدمات مسافرتی گردشگری سفرهامون تورهای تایلند را با بهترین خدمات و شرایط به مشتریان خود ارائه می دهد که یکی از این خدمات امکان پرداخت اقساطی هزینه ی تورها می باشد. با استفاده از تورهای اقساطی به جای پرداخت هزینه ی کل تور تایلند از تهران، شما تنها با پرداخت مقداری از هزینه به عنوان مبلغ اولیه تور خود را خریداری می کنید و باقی مانده ی هزینه را چند ماهه به صورت اقساطی (با ارائه چک) تسویه می کنید؛ بدین صورت شما می توانید در هر زمان که مایل بودید تور تایلند پوکت یا هر مقصد دیگری را تهیه کنید و به این کشور زیبا سفر کنید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از شرایط و قیمت تورهای اقساطی با همکاران ما در آژانس سفرهامون از طریق شماره ی 02191099482 در ارتباط باشید. 
 

● تور لحظه آخری تایلند پاتایا

اگر به دنبال ارزان تر کردن سفر خود به تایلند هستید پیشنهاد سفرهامون به شما تور های لحظه آخری تایلند پاتایا یا هر مقصد دیگری در تایلند می باشد. تور های لحظه آخری معمولا در زمان های نزدیک به سفر به دلیل پر نشدن ظرفیت تور، از طرف آژانس برگزار کننده به مسافران ارائه می شود که نسبت به تورهای عادی قیمت پایین تری دارند.
نکته قابل ذکر در تورهای لحظه آخری تایلند داشتن ویزای توریستی این کشور است که حداقل از یک هفته قبل باید نسبت به اخذ آن به سفارت این کشور اقدام کرده باشید. 
گفتنی است که تورهای لحظه آخری از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارند و قیمت پایین آن ها به دلیل پر نشدن ظرفیت تور تا لحظه ی اجرا و جلب مسافر تور تایلند از تهران است. 
تور تایلند از تهران ارزان و لحظه آخری

تور تایلند نوروز ۱۴۰۴ با سفرهامون

تور نوروزی تایلند بهترین فرصت برای ساختن تعطیلاتی فراموش نشدنی است. تور های نوروزی تایلند هیچ تفاوتی با تورهای دیگر تایلند ندارد فقط ممکن است با توجه به افزایش در خواست، به صورت متنوع تر برگزار شود. تورهای نوروزی تایلند به مقاصد مختلف از جمله بانکوک، پاتایا و بانکوک در مدت زمان 7-14 روز برگزار می شود.

خبر خوش این است که سفرهامون شرایط اقساطی برای پرداخت هزینه های تور تایلند از تهران و دیگر مبادی را برای مسافران عزیز خود فراهم کرده است تا بتوانند با خیالی آسوده تعطیلات نوروزی خود را در کشور رویایی تایلند به سر برسانند و هزینه های خود را مدیریت کنند.

 

● تور 15 روزه تایلند

تایلند کشوری است که همه چیز را در آن پیدا می کنید و مملو از جاذبه های گردشگری متنوع است. از این رو تور 15 روزه تایلند این امکان را به شما می دهد تا با آرامش خاطر از چند شهر این کشور بازدید کنید و بدون نگرانی از نبود زمان کافی به تماشای جاهای گردشگری و دیدنی این کشور بپردازید. تنها ایرادی که تورهای 15 روزه ی تایلند دارند بالا بودن قیمت آن است، برای رفع این مشکل می توانید به جای هتل های تاپ و لوکس، اقامت در هتل های 3 ستاره را انتخاب کنید و یا چمدان خود را ببندید و آماده همراهی با تورهای لحظه آخری تایلند باشید. 
همچنین می توانید سفر تور تایلند از تهران را به ایام بهار و تابستان که افراد کمتری قصد سفر به این کشور را دارند، موکول کنید. 
 

● تور 7 روزه تایلند

معمولا تورهای تایلند به صورت پکیج های 7 روزه ارائه می شود و به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به پکیج های 10 روزه و 15 روزه طرفداران بیشتری دارد. همانطور که می دانید اقامت سنگین ترین بخش هزینه ی تور شما خواهد بود، پس هر چه تعداد روز اقامت بیش تر باشد، هزینه ی تور تایلند شما نیز بیشتر می شود.
تور 7 روزه تایلند به دلیل قیمت پایین در بین پکیج های تور تایلند از تهران محبوب است و گزینه ای مناسب برای آن دسته از افرادی که فرصت زیادی ندارند و می خواهند در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای تقریبا به صرفه از این کشور جذاب و رنگارنگ دیدن کنند، محسوب می شود. در تور 7 روزه تایلند شما می توانید از معابد زیبای سپیده دم، بودای بزرگ و وات فو، پناهگاه حقیقت، گرند پالاس، خلیج مایا و … دیدن کنید و با کوله باری از خاطرات هیجان انگیز به دیار خود باز گردید. 
 

● تور تایلند 10 روزه

تور تایلند 10 روزه بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند سفری بی نقص را تجربه کنند و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند آشنا شوند و با خاطری آسوده از اکثر جاهای دیدنی این کشور مانند معابد بودا، خلیج مایا، پناهگاه فیل ها، منطقه باستانی آیوتایا و … بازدید کنند. 
تور 10 روزه تایلند با تنوع بالا در شهر های مختلف این کشور اجرا می شود و مسافران تور تایلند از تهران در انتها، در حالیکه نهایت لذت را از سفر تور تایلند از تهران برده اند، به شهر خود باز می گردنند. 
بهترین نرخ تور تایلند از تهران

● قیمت تور تایلند از اصفهان

تایلند کشوری جذاب و مملو از شگفتی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. اگر شما ساکن شهر اصفهان هستید و می خواهید به تایلند بروید بهتر است بدانید که تور های تایلند از مبدا اصفهان نیز برگزار می شود و دیگر نیازی نیست برای شرکت در این تور به تهران بروید. قیمت تور تایلند از اصفهان مناسب و منطقی است، که این نرخ ها بسته به عوامل مختلفی مانند مدت زمان تور، فصل سفر، درجه هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی و خدماتی که در تور تایلند به شما ارائه می شود، متغیر است. 
اگر قصد همراهی با تور تایلند از اصفهان را دارید با ما تماس بگیرید تا تور های موجود و قابل اجرا از مبدا اصفهان به کشور تایلند را به شما معرفی کنیم و شما بتوانید بررسی کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.  

 

● قیمت تور تایلند از مشهد

خوشبختانه سفرهامون این امکان را فراهم آورده تا مسافران مشهدی نیز بتوانند به راحتی و به صورت مستقیم از مبدا مشهد به تایلند زیبا سفر کنند، از این رو اگر مشهد زندگی می کنید و علاقمند سفر به تایلند هستید، می توانید هر پکیجی را بسته به علاقه و نظر خود انتخاب و رزرو کنید. با توجه به در خواست و تقاضای زیاد، تور های تایلند از مشهد در تمامی ایام سال برگزار می شود.
قیمت تور تایلند از مبدا مشهد بستگی به عوامل متفاوتی دارد که با تغییر در هر یک قیمت تور تایلند کاهش یا افزایش می یابد. برای اطلاع دقیق از پکیج ها و قیمت تور تایلند از مشهد با تیم مشاوره و فروش تور های خارجی سفرهامون تماس بگیرید. 
 

● قیمت تور تایلند از تهران

در صورتی که قصد سفر به تایلند را دارید پیشنهاد ما رزرو تور تایلند از تهران است، زیرا قیمت پرواز از تهران به تایلند نسبت به سایر شهر کمتر است و در نهایت تور تایلند از تهران را با قیمت معقول تر و مناسب تری می توانید تهیه کنید. علاوه بر آن با توجه به بالا بودن تعداد تقاضا در تهران، تورهای تایلند از تهران در تنوع و تعداد بالا برگزار می شود و انتخاب های زیادی دارید. 
قیمت تور تایلند از تهران متاثر از عوامل مختلفی مثل: ایرلاین و کلاس پروازی، تعداد روز های اقامت، فصل سفر و خدمات تور می باشد که با تغییر در هریک می توان قیمت تور تایلند را کم یا زیاد کرد. 
 

● قیمت تور تایلند از شیراز 

تایلند کلکسیونی از شگفتی های طبیعی و تاریخی جذاب است که به عنوان یکی از توریستی ترین کشور های جهان شناخته شده است. علاوه بر تور تایلند از تهران این تور از مبادی دیگر کشور نیز برگزار می شود. در این میان شیراز نیز یکی از شهرهایی است که متقاضیان زیاد برای سفر به تایلند دارد، به همین خاطر امکان اجرا تور تایلند از شیراز نیز وجود دارد. 
قیمت تور تایلند از شیراز بسته به فاکتورهای هتل، پرواز، مدت زمان تور و فصل سفر متغیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات و قیمت تور تایلند از شیراز، از طریق شماره 02191099482 با کارشناسان سفرهامون در ارتباط باشید. 
تور تایلند از تهران نوروز 1403

● تور تایلند هتل Uall

با توجه به توریستی بودن تایلند، هتل های معمولی و لوکس زیادی در این کشور بنا شده است، از این رو مسافران تور تایلند از تهران می توانند به راحتی با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنند که در کدام هتل اقامت داشته باشند. 
Uall مخفف عبارت Ultra All Inclusive است که در تورهای تایلند بیشتر در هتل های ساحلی این کشور است. در تور تایلند هتل Uall شما می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات و امکانات رفاهی هتل از جمله 3 وعده غذایی، نوشیدنی، میان وعده های متنوع و لذیذ، روم سرویس، استخر و … به صورت نامحدود استفاده کنید، به طوریکه دیگر نیازی به خارج شدن از هتل ندارید. به طور کلی هتل های Uall یک هتل تمام و کمال هستند که در آن ها تمام امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می شود. توجه داشته باشید که این نوع هتل با توجه به خدمات لوکسی که ارائه می دهد قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل ها دارد.
برای نهایت لذت از سفر خود توصیه می شود تور تایلند هتل Uall را انتخاب کنید و سفری منحصر به فرد با امکانات لوکس و کامل را تجربه کنید.
 

● تور لوکس پوکت

پوکت جزیره ای زیبا و آرام در عین حال شگفت انگیز و رویایی در جنوب تایلند است که کارهای تفریحی زیادی را در خود جای داده است. پوکتِ رویایی با سواحل شنی و تیلگون، تفریحات متنوع و هیجان انگیز آبی، طبیعت تحسین برانگیز و معابد دیدنی سالانه گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سمت خود می کشاند. 
تور های پوکت معمولا به صورت ترکیبی یا حتی تکی نیز برگزار می شود. برای اینکه بتوانید بهترین تور پوکت را رزرو کنید و با خیالی آسوده به این جزیره سفر کنید پیشنهاد ما رزرو تور لوکس پوکت است. در تور لوکس پوکت خدمات با عالی ترین سطح به مسافر ارائه می شود؛ از پرواز و هتل گرفته تا نوع خدمات تور، همه در بهترین حالت ممکن برای مسافر ارائه می شود. این تور ها با پرواز های خارجی لوکس، در هتل های 5 ستاره لاکچری با عالی ترین امکانات و خدمات و ترانسفر های اختصاصی مدرن اجرا می شوند.
برای اطلاع از نرخ تور لوکس پوکت و جزئیات آن همین حالا با آژانس سفرهامون تماس حاصل نمایید. 
 
 

● سفر به تایلند برای زنان و قوانین پوشش آن

زمانی که شما به شهر یا کشوری می روید خواه و ناخواه با مردم آن کشور ارتباط برقرار می کنید پس توصیه می شود از قبل نکاتی را راجع به فرهنگ و رسوم مردم مقصد خود مطالعه کنید. 
اگر خانم هستید و قصد سفر به تایلند را دارید بهتر است اطلاعاتی در مورد فرهنگ و نوع پوشش بانوان در این کشور داشته باشید تا بتوانید نهایت لذت را از سفر تور تایلند از تهران  ببرید.
1. بانوان هنگام بازدید از معابد باید لباس هایی پوشیده با آستین های بلند با دامن یا شلوار بلند به تن کنند و کفش هایشان را از پا در آورند.
2. پوشش مناسب و شیک هنگام سرو شام در هتل داشته باشید؛ بانوان معمولا در تایلند لباس هایی شیک و جذاب همراه با جواهرات به تن دارند. 
3. موهای بانوان به دلیل شرجی بودن آب و هوای تایلند ممکن است نامرتب به نظر برسد، به همین دلیل بهتر است چند شال به همراه داشته باشند. 
4. راهبان در تایلند جز مهم ترین گروه ها هستند و اجازه ارتباط مستقیم با بانوان را ندارد؛ بانوان تحت هیچ شرایطی نباید راهبان را لمس کنند و همیشه باید فاصله ی خود را با آنان حفظ کنند. 
5. اگر می خواهید در مکانی رسمی حاضر شوید، بهتر است لباس رسمی بپوشید؛ لباس رسمی در تایلند ست کت دامن یا کت شلوار است. 

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی