قیمت تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس

 

 شروع قیمت تور

            690 دلار + هزینه های ریالی

                          

شروع قیمت تور:

690 دلار + هزینه های ریالی

خدمات قیمت تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

مسافر گرامی: در حاضر تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس برگزار نمی شود. لطفا از بین تور های پیشنهادی زیر انتخاب کنید.

پکیج و قیمت تور کشتی کروز (دبی خصب صیربنی یاس ابوظبی)

قیمت تور کشتی کروز شامل مبلغ ریالی (نرخ پرواز، بیمه مسافرتی، خدمات اخذ ویزا و …) + مبلغ ارزی مطابق جدول زیر است. 

کابین کشتی
2 تخته
1 تخته
کودک با تخت
نوزاد
IA-Interior

690 $

1,190 $

590 $

490 $

XA-Exterior

790 $

1,390 $

690 $

550 $

Balcony Suite

1,090 $

1,990 $

990 $

590 $

کشتی کروز ام اس سی
IA-Interior
دو تخته
690 $
یک تخته
1،190 $
کودک با تخت
590 $
نوزاد
490 $
کشتی کروز ام اس سی
XA-Exterior
دو تخته
790 $
یک تخته
1،390 $
کودک با تخت
690 $
نوزاد
550 $
کشتی کروز ام اس سی
Balcony Suite
دو تخته
1،090 $
یک تخته
1،990 $
کودک با تخت
990 $
نوزاد
590 $
تخفیف ویژه

جدول محتوا

قیمت تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس

سفر به پایتخت تجاری کشور امارات با برج های سر به فلک کشیده، هتل های لاکچری و تفریحات جذاب و هیجان انگیزش همیشه مورد استقبال گردشگران و مسافران از سراسر دنیا بوده است.

در میان روش های سفر به امارات، سفر با کشتی هیجان انگیز ترین و نادر ترین تجربه خواهد بود. چندین ساعت گوش سپردن به صدای آرامش بخش دریا و تماشای امواج قطعا تجربه ای متفاوت و لحظاتی پر از هیجان برای شما به همراه خواهد داشت. گفتنی است که بندر عباس به دبی کشتی مستقیم ندارد. پس اگر می خواهید از این شهر به دبی بروید باید ابتدا خود را به شارجه برسانید زیرا کشتی ها در مسیر بندرعباس شارجه رفت و آمد دارند. پس از رسیدن به شارجه که تقریبا در 40 کیلومتری دبی قرار گرفته است می توانید خود را با تاکسی یا اتوبوس به دبی برسانید.

با طی مدت زمانی 7-8 ساعت از بندر عباس به شارجه و 30 دقیقه از شارجه به دبی می رسید. 

زمانی که حرف از سفر به دبی به میان می آید نمی توان به راحتی از تور های کشتی کروز آن گذشت. کشتی های کروز کشتی های غول پیکر و لوکسی هستند که با در اختیار داشتن بهترین و مجهز ترین امکانات رفاهی به هتل های 5 ستاره شناور بر اقیانوس شهرت دارند. از کابین های مجهز و لوکس گرفته تا استخر و کافیشاپ و… از جمله امکانات و خدماتی هستند که در کشتی های کروز به مسافران ارائه می شود. 

اگر به دنبال ماجرا جویی و تجربه ای متفاوت هستید و سفرهای روتین خسته تان کرده، تور کشتی کروز مناسب شماست. سفری کوتاه و متفاوت با کشتی هایی مجهز و مجلل که درون آن با انواع و اقسام تفریحات روبرو می شوید. شب های رویایی و هیجان انگیز با سرگرمی های غیرقابل وصف درون کشتی بر روی اقیانوس و روزهایی پر از ماجراجویی در شهرهای مختلف سواحل جنوبی خلیج فارس قطعا شما را به وجد خواهد آورد. 

لازم به ذکر است که سفر به دبی با کشتی کروز از مبدا شهر های ایران امکان پذیر نیست، بنابراین شما نمی توانید تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس را رزرو کنید. برای همراهی با تور های کشتی کروز شما باید ابتدا خود را به دبی رسانده و سپس از آنجا سوار بر کشتی شوید. تور های کشتی کروز را از قبل باید رزرو کرده باشید. این تور ها با توجه به تعداد شب های اقامت در کشتی، کلاس کابین، امکانات تور، شهر هایی که به آن سفر می کنید و … متفاوت است. 

نکته: یکی از مواردی که قبل از سفر به دبی باید به خاطر داشته باشید اخذ ویزای امارات است. سفر به دبی به هر روشی اعم از دریایی و هوایی به ویزا احتیاج دارد. 

بهترین قیمت تور دبی با کشتی کروز از بندرعباس

آژانس سفرهامون با بیش از سالها تجربه و سابقه در کنار آژانس های دیگری همچون alibaba.ir و flightio.com و lastsecond.ir یکی از بهترین مراجع در زمینه فروش تور است. این شرکت همچنین مجری مستقیم و نمایندگی فروش بسیاری از تور ها از جمله تور کشتی کروز می باشد. سفرهامون خدمات کامل گردشگری را به مشتریان خود ارائه می دهد و جز آژانس های خوب مشهد به شمار می رود. 

سایر تور های مرتبط:

تور کشتی کروز

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/18

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی