تور پوکت +پاتایا

شروع قیمت از

          48,700,000

                          تومان

شروع قیمت از

48,700,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور پوکت + پاتایا

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور 10 شب پوکت + پاتایا

11 روز

شهریور ماه

mahan-air

48,700,000 تومان

تور پوکت + پاتایا با پرواز ماهان

8 روز

شهریور ماه

mahan-air

50,620,000 تومان

تور 10 شب پوکت + پاتایا
شهریور
11 روز
ماهان ایر
تور پوکت + پاتایا با پرواز ماهان
شهریور
8 روز
ماهان ایر

جدول محتوا

تور پوکت پاتایا - بهترین تور پوکت پاتایا با سفرهامون

تایلند یکی از کشورهای جذاب جنوب آسیای شرقی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات به خود جذب می کند. سفر به این کشور به این دلیل پرطرفدار است که تمام آن چیزی که مسافران و گردشگران با سلایق مختلف به دنبال آن هستند را می توانند در تور تایلند به صورت یکجا بیابند.

آژانس مسافرتی سفرهامون در طول سال انواع تور های تایلند را به مسافران خود ارائه می دهد تا با توجه به سلیقه و بودجه خود بتوانند دست به انتخاب بزنند. برای اطلاع از شرایط تور های تایلند و مشاهده پکیج ها می توانید به بخش تور تایلند وب سایت سفرهامون مراجعه کنید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید. 

این کشور شهرهای زیادی دارند که برخی از آن ها بیشتر برای ما شناخته شده هستند که از جمله آن ها می توان به شهرهای پوکت و پاتایا اشاره کرد. 

پوکت:

یکی از بهترین شهرهای ساحلی دنیا و یکی از شهرهای مهم تایلند به شمار می رود که در جنوب این کشور قرار دارد. پوکت با داشتن سواحل خیره کننده با شن های سفید، دریای آبی درخشان، دیدنی های متنوع و زیاد، درختان نخل و رستوران های عالی همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

پاتایا:

شهر پاتایا نزدیک ترین شهر ساحلی تایلند به پایتخت این کشور یعنی بانکوک است. پاتایا علاوه بر زندگی پویا شبانه و ورزش های آبی ، تفریحات و سرگرمی های زیادی در هتل ها و استراحتگاه های خود دارد. برای رسیدن به این شهر دسترسی های مختلف از راه های دریایی و زمینی و هوایی مستقیم و غیر مستقیم دارید.

تور پوکت پاتایا ارزان قیمت

● تور پوکت پاتایا

هر دو شهر پوکت و پاتایا در بخش جنوبی کشور تایلند قرار گرفته اند و از نظر داشتن سواحل و برخی از جاذبه های طبیعی تقریبا مشابه هم هستند. پوکت و پاتایا از طریق پرواز های داخلی تایلند به راحتی قابل ارتباط هستند. هر روز سه پرواز از پوکت به پاتایا و بالعکس از پاتایا به پوکت وجود دارد که 1 ساعت و 20 دقیقه به طول می انجامد.
برای آن دسته از مسافران و گردشگرانی که می خواهند طی یک سفر از جاذبه های متنوع در تایلند دیدن کنند تور پوکت پاتایا گزینه ی مناسبی است. تا بتوانند علاوه بر تجربه ی زندگی پویا و شلوغ در پاتایا از آرامش پوکت نیز لذت ببرند. 
علاوه بر تور پوکت پاتایا از تهران، تور پوکت پاتایا از مشهد نیز قابل اجرا است. 
 

● قیمت تور پوکت پاتایا

قیمت و هزینه ی تور و خدمات در شهرهای مختلف تایلند بسته به نوع و درجه هتل و نوع ایرلاین و پرواز متغیر است. اما در مجموع باید گفت قیمت ها در پوکت کمی بیشتر از پاتایا و دیگر شهرهای تایلند است

علاوه بر هتل و پرواز عوامل دیگر مانند زمان سفر، تعداد شب اقامت و خدمات تور نیز در تعیین قیمت تور پوکت پاتایا نقش دارند. 

برای صرفه جویی در هزینه می توانید با انتخاب پکیج تور ترکیبی پوکت پاتایا با یک تیر چند نشان بزنید و به جای صرف هزینه به صورت جداگانه، در یک سفر از هر دو شهر بازدید کنید و از اقامت در هریک لذت ببرید. 

● تور پوکت پاتایا ارزان

اگر قصد ارزان تر سفر کردن به پوکت و پاتایا را دارید می توانید با بالا و پایین کردن برخی از پارامترهای تاثیرگذار در قیمت، تور پوکت پاتایا ارزان را تهیه کنید. 1. بهتر است فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید که تقاضای زیادی وجود ندارد. 2. تور های لحظه آخری که قیمت مناسب تری دارند را تهیه کنید. 3. تعداد شب های کمتری را برای اقامت در نظر بگیرید. 4. از اقامت در هتل های 5 ستاره و لوکس صرف نظر کنید. 
تور پوکت +پاتایا با بهترین نرخ از همه ی شهرها

● تور پوکت پاتایا لحظه آخری

یکی از راهکار های مهم برای داشتن سفری ارزان، تهیه تور های لحظه آخری می باشد. تور هایی که تا روز های آخر ظرفیت آن ها پر نشده در نتیجه با قیمت ارزانتر از تور های معمولی به فروش می رسند. 
برای شرکت در تور لحظه آخری باید چمدان بسته و آماده ی سفر باشید. متاسفانه به دلیل محدودیت پرواز ها و همچنین نیاز به ویزا رزرو تور لحظه آخری پوکت پاتایا ممکن نیست. تور ارزان پوکت پاتایا را در ایام کم مسافر می توانید تهیه و رزرو کنید. 
 

● شرایط شرکت در تور پوکت پاتایا 

کشور تایلند از آن دسته از کشور هایی است که برای ورود به آن باید ویزا بگیرید. پس مهم ترین شرط شرکت در تور پوکت پاتایا اخذ ویزای توریستی تایلند می باشد. 

دیگر مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور پوکت پاتایا شامل پاسپورت با 7 ماه اعتبار، عکس، کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی، تمکن مالی به ازای هر نفر، بیمه مسافرتی، بلیط پرواز رفت و برگشت و واچر هتل می باشد. 

آژانس مسافرتی گردشگری سفرهامون تمامی خدمات مربوط به اخذ ویزا و تور را برای مسافران خود انجام می دهد. کافیست از طریق شماره ی تلفن 02166174215 با ما در ارتباط باشید. 

● بهترین زمان برای شرکت در تور پوکت پاتایا

بهترین زمان برای سفر به پوکت و پاتایا از لحاظ شرایط جوی و آب و هوا پاییز و زمستان می باشد که هوا معتدل است و از میزان بارش و رطوبت هوا کاسته می شود. ماه دسامبر ماه جشنواره ها در تایلند است و تمام شهرهای آن غرق در رنگ و شادی هستند. در این زمان با توجه به افزایش تقاضا برای رزرو انواع تور تایلند ممکن است با افزایش قیمت تور پوکت پاتایا روبرو شوید. 
با توجه به نظر اغلب گردشگران ماه های فوریه، مارچ و ژوئن بهترین زمان های سفر به پوکت و پاتایا هستند. زمانی که گرمای هوا زیاد و آزاد دهنده نیست و حجم گردشگران کاهش یافته است.
برای گردشگران و مسافرانی که با هدف آرامش و داشتن سفری ارزان می خواهند به تایلند بروند فصل های بارانی (جولای تا سپتامبر) مناسب است. زیرا علاوه بر خلوتی مراکز دیدنی، هزینه های اقامت در هتل و پرواز نیز پایین است. 
مناسب ترین و بهترین تور پوکت پاتایا را از سفرهامون بخواهید

 اقامت در تور پوکت پاتایا 

انتخاب هتل یکی از فاکتور های مهم سفر است. خوشبختانه در پوکت و پاتایا به دلیل توریستی بودن هتل های زیادی ساخته شده است که اکثرا کیفیت مطلوب و خوبی دارند.
برخی از اقامتگاه ها و هتل های این دو شهر چیزی فراتر از یک اقامتگاه را برای گردشگران ارائه می دهد و خدمات مهیجی را برای مهمانان خود تدارک دیده اند.
هتل هایی با منظره ی رویایی، خدمات بالا و کیفیت عالی که میزان جذب گردشگر به تایلند را افزایش می دهند. 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل های این دو شهر با کارشناسان سفرهامون تماس حاصل نمایید. 

سفر به تایلند با تور پوکت پاتایا از سفرهامون، فرصتی منحصر به فرد برای دیدن زیبایی‌های تایلند را به شما هدیه می‌دهد. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و لحظاتی شگفت‌انگیز را در پوکت و پاتایا تجربه کنید!

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/14

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی