تور کوالالامپور + سنگاپور

شروع قیمت از

          89,500,000

                          تومان

شروع قیمت از

89,500,000 تومان

تخفیف ویژه

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست قیمت تور کوالالامپور + سنگاپور

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
تور کوالالامپور + سنگاپور با پرواز امارات

8 روز

شهریور ماه

emirates-airline

89,500,000 تومان

تور کوالالامپور + سنگاپور + بالی

11 روز

شهریور ماه

air-arabia

97,540,000 تومان

تور 13 روزه کوالالامپور+ سنگاپور+ پوکت + بالی

13 روز

شهریور ماه

emirates-airline

108,000,000 تومان

تور کوالالامپور + سنگاپور با پرواز امارات
شهریور
8 روز
امارات ایرویز
تور کوالالامپور + سنگاپور + بالی
شهریور
11 روز
ایر عربیا
تور 13 روزه کوالالامپور+ سنگاپور+ پوکت + بالی
شهریور
13 روز
امارات ایرویز

جدول محتوا

تور کوالالامپور سنگاپور- خرید و رزرو آنلاین با قیمت مناسب

مالزی و سنگاپور جز پرطرفدارترین و بهترین کشور های جنوب شرق آسیا محسوب می شوند. دو کشور مستقل که در همسایگی هم هستند و بسیار از لحاظ فرهنگی به یکدیگر نزدیک می باشند و هریک دیدنی های منحصر به فرد خود را دارند. 

سفرهامون پکیج های تور مالزی سنگاپور را با کاملترین و متنوع ترین خدمات برای شما فراهم کرده است. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از قیمت و جزئیات به صفحه اختصاصی تور مالزی در وب سایت سفرهامون مراجعه کنید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید. 

تور های مالزی اغلب به صورت ترکیبی تور مالزی سنگاپور یا تور مالزی سنگاپور پوکت برگزار می شود که پر طرفدارترینِ آنها تور مالزی سنگاپور می باشد. در این تور شما می توانید علاوه بر زیبایی های مالزی از دیدن سنگاپور نیز لذت ببرید.  

شما می توانید علاوه بر تور کوالالامپور سنگاپور از تهران، تور کوالالامپور سنگاپور از مشهد و یا تور کوالالامپور سنگاپور از شیراز را نیز رزرو کنید. 

سفر به این دو کشور جز جذابترین و پرطرفدارترین تور های مسافرتی بین مسافران و گردشگران است. برج های بلند آسمان خراش، طبیعت عالی، پارک ها و باغ وحش های سرگرم کننده، سواحل آرام و زیبا، چند فرهنگی بودن، مراکز خرید متعدد، غذا های خوشمزه و جشنواره های متنوع از جمله دلایلی هستند که گردشگران را ترغیب به سفر به مالزی و سنگاپور می کنند.

مالزی (کوالالامپور):

اگر اهل سفر باشید باید بدانید که کوالالامپور از آن دسته مقاصدی است که نباید از دست داد. پایتخت و شهر پرآوازه ی مالزی مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی و مدرن است که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. محله چینی ها، معابد بزرگ و معروف، برج بلند منارا کی ال تاورز، غار باتو و برج های دوقلو پتروناس از جمله مواردی است که محبوبیت کوالالامپور را بین گردشگران زیاد کرده است. 

سنگاپور:

سنگاپور کشوری زیبا در جنوب مالزی است که شامل 1 جزیره اصلی و 63 جزیره کوچک می باشد. شهر سنگاپور پایتخت این کشور است و یکی از زیباترین و تمیز ترین پایتخت های جهان به شمار می رود. سنگاپور یکی از کشور های گران جنوب شرق آسیا است و هزینه ها در آن نسبت به سایر کشور های این منطقه بیشتر می باشد. 

سنگاپور دارای مراکز خرید شیک، زیاد و متنوعی است بنابراین هنگام سفر به این کشور سر زدن به آن ها را فراموش نکنید. مردم سنگاپور بسیار علاقمند به خرید هستند و خرید کردن نوعی تفریح برای آن ها محسوب می شود.

رزرو پرمتقاضی ترین تور مالزی_تور کوالالامپور + سنگاپور با سفرهامون

● تور کوالالامپور سنگاپور

با انتخاب تور کوالالامپور سنگاپور ترکیبی می توانید از زمانتان بیشترین استفاده رو کنید و از جاذبه های زیادی در یک سفر دیدن کنید.
فاصله ی نسبتا دور مالزی و سنگاپور تا ایران ممکن است برای اهالی ایران سفر به این کشور را هزینه بر و دشوار کند، پس انتخاب عاقلانه تر این است که با یکبار سفر هم از مالزی دیدن کنید هم از سنگاپور.
سفر به این دو کشور به طور همزمان این فرصت را در اختیار شما می گذارد تا از جاذبه های دیدنی این دو بازدید کنید، غذا های رنگارنگ و فوق العاده نوش جان کنید، در بازار های متنوع و شیک آنها وقت گذرانی کنید، در سواحل آرام و درخشان به استراحت بپردازید و تجربه های جدید کسب کنید. همراهی با تور کوالالامپور سنگاپور می تواند در ذهن هر گردشگر ماندگار شود و تداعی گر خاطرات شیرین و لذت بخش باشد. 
 

● قیمت تور کوالالامپور سنگاپور

اولین موضوعی که ذهن گردشگران و مسافران را قبل سفر به خود مشغول می کند هزینه های سفر و تور می باشد. بدون شک قیمت تور مالزی سنگاپور از تور های تک و ترکیبی داخل مالزی گرانتر می باشد. اما از این جهت که با یکبار رفت و آمد از دو کشور بازدید خواهید داشت، به صرفه می باشد. عواملی همچون نرخ پرواز و نرخ هتل از موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت تور کوالالامپور سنگاپور می باشد.

قطعا اقامتگاه و هتل مهم ترین مورد در تعیین قیمت تور می باشد. برای اینکه هزینه ی کمتری بپردازید باید هتل های ارزان تر را برای اقامت انتخاب کنید. مالزی و سنگاپور هر دو دارای هتل های باکیفیت هستند و جای نگرانی نیست.    

پرواز (نوع ایرلاین و کلاس پروازی) نیز از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت تور کوالالامپور سنگاپور می باشد. علاوه بر پرواز و هتل، مدت زمان اقامت و زمان سفر نیز قیمت تور کوالالامپور سنگاپور را دستخوش تغییر می کند.  

برای آگاهی از قیمت دقیق و لحظه ای پکیج های تور کوالالامپور سنگاپور با ما در تماس باشید. 

 

● تور کوالالامپور سنگاپور ارزان

تور کوالالامپور سنگاپور با توجه به گران بودن هزینه ها در سنگاپور در دسته تور های گران قرار می گیرد. با این حال روش هایی وجود دارد تا بتوانید تور کوالالامپور سنگاپور ارزان تهیه کنید.
1. از اقامت در هتل های لاکچری و 5 ستاره صرف نظر کنید. 
2. پرواز های ارزان تر را خریداری کنید. 
3. زمان های کم مسافر و کم طرفدار مانند بهار و تابستان را برای سفر انتخاب کنید.  
4. اگر از قبل ویزای سنگاپور را دارید می توانید به دنبال تور لحظه آخری باشید. 
با عملی کردن هر یک از راهکار های ذکر شده می توانید چند قدم به تور ارزان کوالالامپور سنگاپور نزدیک شوید.  
بازدید از طبیعت بکر و جاهای دیدنی با تور کوالالامپور + سنگاپور

● تور کوالالامپور سنگاپور لحظه آخری

با توجه به نیاز هموطنان به ویزا هنگام سفر به سنگاپور و زمان بر بودن روند اخذ ویزا تقریبا می توان گفت تهیه و رزرو تور کوالالامپور سنگاپور لحظه آخری ممکن نیست مگر اینکه از قبل ویزای سنگاپور را داشته باشید. 
 

● شرایط شرکت در تور کوالالامپور سنگاپور

برای تور مالزی شما به راحتی می توانید ویزای این کشور را به صورت فرودگاهی و در بدو ورود به این کشور دریافت کنید اما اگر مقصد بعدی شما سنگاپور باشد باید برای ورود به آن ویزا بگیرید.

برای اینکه ویزای سنگاپور را دریافت کنید تنها ارائه یک قطعه عکس و کپی از صفحه ی اول پاسپورت لازم است. قبل از هرگونه اقدامی حتما بررسی کنید که پاسپورتتان حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. 

در صورت تمایل می توانید مدارکتان را به ما در سفرهامون ارائه دهید و امور مربوط به ویزا را به ما بسپارید.  

 

● بهترین زمان برای شرکت در تور کوالالامپور سنگاپور

یکی از سوال هایی که همیشه ذهن مسافران و گردشگران را به خود مشغول می کند این موضوع است که چه زمانی برای سفر با تور کوالالامپور سنگاپور مناسب است؟
آب و هوای مالزی و سنگاپور به دلیل نزدیکی به خط استوا گرمسیری با بارش فراوان باران می باشد و در تمام طول سال بارش و رطوبت را شاهد هستید.
پاییز و زمستان از نظر شرایط جوی و آب و هوایی بهترین زمان برای سفر به این دو کشور است. زمانی که بارش باران و رطوبت هوا به حداقل می رسد. اما باید در نظر داشته باشید که در این بازه ی زمانی به دلیل استقبال زیاد گردشگران برای سفر ممکن است هزینه و قیمت خدمات افزایش یابد.   
بهار و تابستان نیز بهترین زمان برای سفر به مالزی و سنگاپور از نظر هزینه ای محسوب می شود زیرا به دلیل بارش و دمای بالای هوا حجم گردشگران کاهش می یابد و خدمات قیمت مناسبی دارند. 
رزرو تور کوالالامپور + سنگاپور با قیمت عالی و خدمات کامل

 اقامت در تور کوالالامپور سنگاپور

خوشبختانه در هر دو کشور هتل های باکیفیت وجود دارد. کیفیت هتل ها در مالزی تقریبا بهتر از کشور های دیگر جنوب شرق آسیا می باشد و شما به راحتی می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر و اقامت در هتل های 3 ستاره و 4 ستاره اقامت رضایت بخش داشته باشید. اما در سنگاپور اقامت در هتل های 5 ستاره را توصیه می کنیم زیرا ممکن است هتل های 3 یا 4 ستاره ی آن چندان مطلوب و قابل قبول نباشد. 
مدت اقامت در هر کشور به انتخاب شما بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که تعداد شب های بیشتری را در مالزی اقامت داشته باشید و زیبایی ها و جاذبه های فراوان آن لذت ببرید، زیرا در سنگاپور با وجود کیفیت نسبتا پایین، هزینه ها بسیار بالاتر از سایر کشور های منطقه می باشد. 

برای آگاهی از اطلاعات دقیق هتل های این دو شهر کافی است با ما تماس بگیرید. 

 

 مقصد پرواز کدام شهر است؟ کوالالامپور یا سنگاپور؟

در صورت رزرو و خرید تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور پرواز شما از تهران، مشهد و یا شیراز به کوالالامپور و بالعکس با یکی از ایرلاین های قطر ایرویز، امارات، ترکیش ایر و ایرعربیا انجام می شود. 
جا به جایی بین دو شهر کوالالامپور و سنگاپور به صورت زمینی با ترانسفر زمینی انجام می شود که تقریبا 6 ساعت زمان می برد. 

 

 خدمات تور کوالالامپور سنگاپور

پکیج های تور مالزی سنگاپور شامل خدمات متنوعی می باشد که معمولا موارد زیر را دربر دارد:

1. پرواز رفت و برگشت از تهران به مالزی و از مالزی به تهران 2. اقامت در هتل دلخواه شما همراه با صبحانه 3. ترانسفر بین مقاصد 4. بیمه ی مسافرتی 5. اخذ ویزای سنگاپور

گشت شهری، راهنما و سیم کارت نیز گاهی اوقات ارائه می شود. 

سفر به مالزی و سنگاپور با تور کوالالامپور سنگاپور از سفرهامون، فرصتی منحصر به فرد برای دیدن زیبایی‌های مالزی و سنگاپور را به شما هدیه می‌دهد. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و لحظاتی شگفت‌انگیز را در کوالالامپور و سنگاپور تجربه کنید!

نویسنده

فاطمه حلیمی

آخرین بازنگری

1403/05/14

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی