جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سفرهامون
سفرهامون
سفرهامون

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست مطالب

از مشهد به قاره سبز

نقشه

 تور اروپا از مشهد

تور اروپا یکی از پرجاذبه ترین و منحصربه فردترین تورهای گردشگری است، از این رو برای کسانی که به دنبال سفری خاص هستند، می تواند بسیار جذاب باشد.
خبر خوب این است که تورهای اروپای سفرهامون به گونه ای طراحی شده که اگر شما ساکن مشهد باشید به راحتی بتوانید سفر شگفت انگیز خود را از مبدا مشهد با تورهای اروپا از مشهد سایت سفرهامون آغاز کنید و همراه با این تور ماجراجویی در قاره سبز را تجربه کنید.
 

● آشنایی با تور اروپا از مشهد

سفر به اروپا با وجود کشورهایی که هرکدام زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد، در نهایت سفری خاطره انگیز را برای شما، با هر سن و سال و سلیقه ای که باشید، رقم می زند.
از وقت گذرانی در شهر رومانتیک پاریس با نمای برج ایفل گرفته تا قدم زدن در شهر افسانه ای رم، تفریح در سواحل و جزایر زیبای یونان و بازدید از کوه های سوئیس، همگی جز جاذبه ها و تفریحاتی هستند که لذت سفر را برای شما دو چندان می کنند.
Eiffel-Tower
اغلب تورهای اروپا از مبدا تهران هستند و تنوع بیشتری دارند، اما این تور ها از مشهد هم برگزار می شوند که می توانید پکیج های آماده شده تور اروپا از مشهد در سفرهامون را با توجه به تایم در خواستی خود چک کنید.
با خرید تور اروپا از مشهد، از سایت سفرهامون، خیالتان راحت است، چرا که ما برای شما آنچه که برای یک سفر اروپایی راحت نیاز دارید را مهیا می کنیم.
یکی دیگر از مزایای رزرو تور اروپا از مشهد سفرهامون این است که شما دیگر مجبور نیستید برای شرکت در تورهای اروپایی به تهران بروید و مقداری از هزینه شما کاهش می یابد.
 

قیمت تور اروپا از مشهد

به طور کلی تور اروپا تور ارزانی نیست و بسیار هزینه بر است، به همین خاطر تورهای اروپا، از تورهای لوکس به شمار می روند.
قیمت تور اروپا بسته به عوامل مختلفی است، فاکتورهای تاثیرگذار در نرخ تورهای اروپا شامل موارد زیر می شود:
1. تعداد روزهای اقامت که تاثیر بسزایی در هزینه های تور دارد؛ 
تعداد روزهای اقامت رابطه مستقیمی با قیمت تور دارد، هرچه تعداد روزهای اقامت بیشتر باشد، نرخ تور نیز بیشتر می شود.
2. هتل و محل اقامت؛ 
هر چه هتل لوکس تر باشد و امکانات و خدمات رفاهی بیشتری ارائه دهد، قیمت بالاتری دارد.
3. مقصد انتخابی شما؛ 
تور های تک مقصده اروپا ارزان تر از تورهای چندمقصده و ترکیبی اروپا است.
4. هزینه غذا و رستوران؛
هتل های تور اروپا فقط صبحانه دارند.
5. ورودی اماکن دیدنی و گردشگری
6. هزینه های جابه جایی و حمل ونقل؛
برای ترانسفر تا هتل، از هتل تا جاهای دیدنی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری باید هزینه بپردازید.
برای اطلاع دقیق از جزئیات تورهای اروپایی می توانید با کارشناسان ما در سفرهامون تماس بگیرید.

● تور لحظه آخری اروپا از مشهد؛ تور لحظه آخری اروپا را فراموش کنید!

Last-minute-offer
در برخی از تورها مثل تور استانبول و تور سریلانکا که شما نیاز به اخذ ویزا ندارید، به دلیل عدم تکمیل ظرفیت، از سمت آژانس برگزار کننده آفر های لحظه آخری ارائه می شود؛
اما تورهای لحظه آخری در تور اروپا معنایی ندارد، چرا که فرآیند درخواست و دریافت ویزای شما حداقل 1 ماه طول می کشد، حتی اگر شما ویزای خود را دریافت کرده باشید، بازهم نیاز به ارائه مدارک دیگری است که آماده کردن آن ها نیز ممکن است بیش از 1 هفته زمان ببرد.
در تور اروپا از مشهد، هیچ تفاوتی میان تورهای معمولی و تورهای لحظه آخری وجود ندارد.
 

● تور اروپا از مشهد ارزان

تورهای ترکیبی اروپا یا تورهای دور اروپا که در حوزه شنگن برگزار می شوند، ارزان نیستند، اگر به دنبال تور ارزان اروپا از مشهد هستید، در تورهایی که فقط در یک مقصد برگزار می شوند، شرکت کنید.
 

● بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی است؟

تور اروپا، توری است که هر فصلی متقاضیان خاص خود را دارد و همیشه می تواند برای مخاطب جذاب باشد، پس بهترین زمان برای سفر با تور اروپا با توجه به بودجه و هدف شما از سفر تعیین می شود؛ 
euroup
  • مارچ تا ژوئن (فصل بهار)
در فصل بهار اکثر کشورهای اروپایی هوایی تقریبا سرد و بارانی دارند و ممکن است انجام تفریحات و فعالیت های دریایی کمی دشوار شود.
  • ژوئن تا سپتامبر (فصل تابستان)
در این بازه زمانی بهترین و معتدل ترین آب و هوا را در اکثر کشورهای اروپایی شاهد هستید و می توانید نهایت لذت را از سواحل و تفریحات آبی ببرید.
در فصل تابستان ممکن است کمی در خواست ها برای سفر به این قاره زیاد شود که در نتیجه با بالا رفتن تقاضا، قیمت تور اروپا هم افزایش می یابد.
  • سپتامبر تا دسامبر (فصل پاییز)
در فصل پاییز حجم بارش باران در اغلب کشورهای اروپایی زیاد و هوا نسبتا سرد است، پاییز چندان مناسب انجام تفریحات آبی در تور اروپا نیست، اما می توانید از جاذبه های گردشگری و دیدنی مقصد انتخابی دیدن کنید.
زمان برگزاری تخفیفات جذاب و باورنکردنی برندهای مطرح دنیا، بلک فرایدی (Black Friday)، نیز در ماه نوامبر فصل پاییز است و می توانید یک خرید خوب داشته باشید.
  • دسامبر تا مارچ (فصل زمستان)
کشورهای اروپایی در فصل زمستان هوای سرد و بارش برف را پشت سر می گذارند.
فصل زمستان نیز مانند پاییز مناسب انجام فعالیت ها و تفریحات آبی نیست، می توانید از آثار تاریخی و دیدنی و جاهای گردشگری بازدید کنید و یا به اسکی بروید و لذت ببرید.
کشورهای اروپایی در فصل زمستان (به جز تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی)، به دلیل هوای سرد و برفی این قاره، ممکن است کمی خلوت تر باشند، به همین دلیل می توانیم شاهد قیمت ارزان تور اروپا باشیم.

 

تور اروپا نوروز ۱۴۰۳

رزرو تور اروپا نوروز ۱۴۰۳ از “سفرهامون”، دعوت به یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی برای گردشگران علاقمند به سفرهای اروپایی است.
امسال از شهرهای تاریخی گرفته تا طبیعت مسحورکننده، با دیدن جلوه‌های زیبای نوروز در اروپا، تجربه‌ای بی‌نظیر در دل قارهٔ سبز را تجربه کنید. اروپا در این فصل جذابیت های نوروزی زیادی را به شما عرضه می‌کند.
مشهد، به عنوان نقطه آغاز این سفر جذاب، پلی است که  گردشگران  تور خارجی را به زیبایی‌های فراوان اروپا هدایت می‌کند.
با “سفرهامون” به عنوان همراه ویژه شما، می‌توانید تورهای نوروزی به اروپا را به‌صورت اختصاصی از مشهد رزرو کنید و گشت و گذار در شهرها و مناطق تاریخی اروپا را به راحتی تجربه کنید.
پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال تجربه متفاوتی هستید، تورهای ترکیبی اروپا با ترکیب منحصر به فرد شهرها و مناطق گردشگری را نیز از دست ندهید.
از آرامش شهرهای ایتالیا گرفته تا جلوه‌های فرهنگی پاریس و زیبایی طبیعت سوئیس، تورهای ترکیبی به شما این امکان را می‌دهند تا طعم چند تجربه را در یک سفر یکجا بچشید.
نوروز امسال، با رزرو تور اروپا از مشهد “سفرهامون” تازه‌ترین گام‌هایتان را در سرزمین اروپا بردارید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را با خاطرات خوب جشن بگیرید.

 

 خدمات تور اروپا از مشهد سفرهامون

خدماتی که در تور اروپا از مشهد سایت سفرهامون برای شما در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است:
1. اخذ ویزای شنگن
2. بلیط رفت و برگشت هواپیما
3. اقامت در هتل 4 و یا 5 ستاره+ صبحانه
4. ترانسفر فرودگاهی
5. لیدر فارسی زبان
6. راهنمای محلی
7. بیمه مسافرتی
8. گشت های شهری
 

● برای سفر تور اروپا از مشهد باید چه مدارک و شرایطی داشته باشیم؟

مدارک لازم برای سفر به اروپا و شرکت در تور اروپا، تقریبا برای تمام کشورهای اروپایی عضو اتحادیه، یکسان است فقط ممکن است کمی در جزئیات تفاوت داشته باشند.
قبل از سفربه اروپا حتما باید نسبت به مدارک مورد نیاز برای سفر به اروپا، اطلاعات دقیق کسب کنید.
document
1. فرم درخواست ویزا و ویزا
برای سفر به کشورهای اروپایی شما نیاز به اخذ ویزای توریستی شنگن دارید. 
شرایط تعریف شده برای اخذ ویزای شنگن در کلیه سفارت های اروپایی یکسان است که گردش حساب بالا، تعیین هدف از سفر و تمکن مالی از جمله این موارد هستند.
برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با ویزای شنگن، کلیک کنید.
2. پاسپورت با 7 ماه اعتبار
اگر پاسپورت ندارید نسبت به اخذ آن اقدام کنید و اگر پاسپورت دارید حتما اعتبار و تاریخ انقضای آن را چک کنید تا حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد.
3. ارائه اصل شناسنامه
شناسنامه باید بدون خط و خش، عکس دار و جدید به سفارت کشور مقصد ارائه شود.
4. مدارک ازدواج و مدارک هویتی فرزندان
در صورتی که فرد متاهل باشد و قصد سفر به اروپا همراه همسر و فرزندان خود را داشته باشد، باید سند ازدواج و مدارک هویتی فرزندان خود را به همراه داشته باشد.
5. بلیط رفت و برگشت هواپیما و تاییدیه رزرو هتل 
6. مدارک مبنی بر اثبات تمکن مالی
متقاضی سفر به اروپا، باید مدارکی مثل گردش حساب بانکی و یا اسناد ملکی به نام خود فرد، را مبنی بر اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها در کشور مقصد، به کنسولگری این کشور ارائه دهد.
7. ارائه مدارک شغلی
متقاضی سفر به اروپا باید مدارک شغلی مانند جواز کسب، جواز مطب، فیش حقوقی و برای محصلین و دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل را به منظور اثبات برگشت فرد به کشور خود، را نیز به سفارت کشور مقصد ارائه بدهد.
8. رسید ودیعه 
ارائه ودیعه یا ضمانت بانکی نیز یکی دیگر از مدارک مورد نیاز، جهت اثبات بازگشت به کشور، است.
9. بیمه مسافرتی
10. ارز خارجی 
ارز محلی کشور مقصد شما، یکی دیگر از چیزهای مهم سفر است.
11. عکس
2 قطعه عکس تمام رخ با زمینه کاملا سفید که طی 2-3 ماه اخیر گرفته شده است.
 

 تور اروپا از مشهد با چه پروازهایی انجام می شود؟

اکثر تورهای اروپایی از مبدا مشهد و تهران با پروازهای ترکیش، امارات و قطر انجام می شود، از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران به اروپا نداریم، این ایرلاین ها، بعد از ترک ایران با توقفی کوتاه در پایتخت کشور خود، شما را به فرودگاه مقصد می رساند.
 

تور گروهی اروپا از مشهد یا انفرادی؟

تورهای گروهی اروپا در تمام ماه های سال با تنوع بالا برگزار می شوند؛ همچنین با رزرو تور اروپا از مشهد گروهی برنامه سفر شما از پیش تعیین شده و شما به طور دقیق می دانید که در چه تاریخی در چه کشوری اقامت خواهید داشت و می توانید زمان را به درستی مدیریت کنید.
تورهای انفرادی اروپا از مشهد مناسب افرادی است که می خواهند طبق سلیقه و زمان درخواستی خود سفر کنند. در تور های انفرادی، مسافر هیچ محدودیتی در انتخاب تاریخ سفر و کشور مقصد ندارد.
در تور انفرادی اروپا بر اساس سلیقه مسافر پکیج بسته می شود؛ بنابراین می تواند از پکیج های به صرفه و اقتصادی شروع شود و تا پکیج های لوکس و گران نیز برسد؛ اما تورهای گروهی اروپا معمولا روی هتل های 4 و 5 ستاره بسته می شود و تقریبا هزینه ای ثابت و گاها بالاتر از تورهای انفرادی اروپا دارد.
هم چنین در تورهای انفرادی اروپا به دلیل نداشتن لیدر، تقریبا 30-60 میلیون تومان از هزینه شما کم می شود. 
 

 تور اروپا از مشهد اقساط

سفرهامون این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید برای خرید تور اروپا از مشهد به صورت اقساط هم اقدام کنید.
پس به راحتی و بدون محدودیت می توانید تورهای تک مقصده اروپا از مشهد و یا تورهای ترکیبی اروپا از مشهد را در هر بازه زمانی که مایلید انتخاب کنید و در بهترین هتل ها نیز اقامت داشته باشید.
شرایط تور اقساط اروپا از مشهد را در لینک زیر بخوانید.
شرایط اقساطی تورهای اروپایی از مشهد

سوالات متداول

قیمت تور اروپا از مشهد، چقدر است؟

هزینه تورهای اروپایی از مبدا مشهد بر اساس مقصد انتخابی شما، قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل و ویزا تعیین می شود که با توجه به کیفیت هرکدام متغیر است.

مهم ترین مدرک برای شرکت در تور اروپا، ویزای شنگن است. اصل مدارک شناسایی و پاسپورت را نیز باید به همراه داشته باشید.

با توجه به فرآیند درخواست ویزا و آماده کردن برخی از مدارک، بهتر است 4-5 ماه قبل از تاریخ مدنظر، برای رزرو تور اقدام کنید.

به طور کلی در تابستان، بیشتر کشورهای اروپایی آب و هوای معتدل و خوبی دارند. اما از زیبایی های این قاره در بقیه فصل ها نیز نباید غافل شد.

نظرات سفر به مقاصد اروپایی از مشهد

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”