جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سفرهامون
سفرهامون
سفرهامون

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

لیست مطالب

جمهوری چک Czechia یک کشور زیبا و منحصر به فرد است که در قلب قاره ی سبز قرار گرفته است. 

پایتخت و قطب گردشگری چک شهر زیبای پراگ است که سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می کند. چک یک کشور اروپاییِ توریستی که جاذبه های فراوانی ارائه می دهد و جز کشور های مدرن این قاره است. 

فرهنگ خاص، صنایع مختلف، امنیت بالا و جاهای دیدنی زیاد از جمله دلایلی است که مسافران، چک را برای سفر خود انتخاب می کنند. 

تور چک ارزان

 تور چک

راحت ترین راه برای سفر به چک، تور چک است زیرا همه چیز در تور برنامه ریزی و از پیش تعیین شده است و دغدغه چیزی را ندارید، از این رو می توانید با خیالی آسوده از سفر خود نهایت لذت را ببرید. 
تور چک شما را با آداب رسوم، مردم خوش برخورد، فرهنگ، تاریخ و تفریحات این کشور آشنا می کند. ساختمان ها و برج های گوتیگ، مراکز فرهنگی، قدم زدن کنار رودخانه ی زیبای ولتاوا، تماشای پل کارل و عکس گرفتن در کنار دیوارهای گرافیتی از جمله کارهایی است که در تور چک می توانید تجربه کنید و خاطرات جذاب برای خود بسازید. 

تور های چک به صورت تک مقصدی مثل تور چک-پراگ و تورهای ترکیبی به صورت ترکیبی با دیگر کشور های اروپایی اجرا می شود.  

حتما یکبار هم که شده به کشور چک سفر کنید و زیبایی های آن را از نزدیک نظاره گر باشید. 

 قیمت تور چک

همانند دیگر تورهای اروپایی، تور چک نیز به صورت ترکیبی از دو قیمت ارزی شامل هزینه هتل، ورودی ها و غیره و قیمت ریالی شامل هزینه بلیط هواپیما به مسافران اعلام می شود. 
نرخ روز یورو، هزینه ویزا، هزینه بلیط پرواز و هزینه رزرو هتل از عوامل تاثیر گذار در قیمت تور چک هستند. برای مثال هر چه هتل دسترسی بهتر و راحتتر داشته باشد قیمت بالاتری دارد. 

برای اطلاع دقیق از قیمت تور چک با شماره 05137292000 تماس حاصل نمایید. 

 بهترین زمان شرکت در تور چک

کشور چک در منطقه ای معتدل قرار گرفته و یک کشور چهار فصل است که در هر فصل زیبایی های خود را دارد و می توان به آن سفر کرد. بهترین زمان برای سفر با توجه به شرایط و هدف شما از سفر مشخص می شود. در ادامه به بررسی بهترین زمان از نظر آب و هوا و هزینه ی سفر می پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید:
بهار
در فصل بهار آب و هوای ملایمی در چک حاکم است، باران کمی می بارد و روزها بلند و آفتابی است. در بهار فستیوال های مختلفی از جمله فستیوال غذای پراگ، جشنواره بین المللی موسیقی، جشنواره نوشیدنی پراگ و … در حال برگزاری هستند. قیمت های تور چک در فصل بهار نسبت به تابستان ارزان تر است.
تابستان
فصل تابستان، زمان اوج گردشگری کشور چک می باشد و تمامی اماکن مملو از گردشگر است. در این بازه به دلیل استقبال و تقاضای زیاد گردشگران، قیمت ها در بالاترین حد ممکن قرار می گیرد. 
پاییز
هوای نه چندان سرد، گردشگرانِ کم و پایین بودن قیمت ها نسبت به تابستان، پاییز را به یکی از فصل های خوب سفر به چک تبدیل کرده است. در پاییز امکان استفاده از مراکز مراقبتی و زیبایی در چشمه های آب گرم را نیز دارید. 
زمستان
فصل زمستان در چک با سردی و بارش برف و باران همراه است.
اگر قصد کاهش هزینه را دارید، فصل زمستان بهترین زمان برای همراه شدن با تور چک است، از طرفی در این زمان کشور خالی از گردشگر است و بدون معطلی و انتظار و در صف ماندن می توانید از جاهای دیدنی بازدید کنید.
به تور کلی پیشنهاد می شود بهار و یا پاییز را برای سفر به چک انتخاب کنید، زمانی که هم آب و هوا مطبوع تر است، هم هزینه ها ارزان تر و مکان های گردشگری نیز کم گردشگر تر و کم ازدحام تر است.
تور چک از مشهد سفرهامون

 تور چک ارزان

تور های اروپایی قیمت بالایی دارند و جز تور های لوکس محسوب می شوند و نباید انتظار قیمت پایین و ارزان داشته باشید. تور های ارزان چک شامل ارزان ترین و کیفیت پایین ترین خدمات مانند پرواز های ارزان قیمت، اقامت در هتل های 2 یا 3 ستاره ارزان قیمت، بدون گشت و ورودی و … هستند. 

اگر به دنبال تور چک ارزان هستید باید کیفیت خدمات آن را نیز بسنجید. برای انتخاب بهترین تور چک ابتدا خدمات هر پکیج را با یکدیگر مقایسه کنید. 

 

 مدارک مورد نیاز سفر به چک

از آنجایی که کشور چک عضویی از اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است، لازمه ی ورود به آن داشتن ویزای شنگن است. ارائه تمکن مالی، گردش حساب 3 ماهه و داشتن تاریخچه ی سفری از مهم ترین شرایط برای اخذ ویزای چک است. داشتن سابقه سفر حتما مربوط به سفر شنگن نیست و داشتن یک سفر خارجی به سنگاپور، چین یا حتی ترکیه هم می تواند شانس شما را برای دریافت ویزای شنگن توریستی این کشور افزایش بدهد.
 

 خدمات تور چک سفرهامون

خدمات رایج تور های چک سفرهامون به شکل زیر است:
1. بلیط رفت و برگشت پرواز
2. اقامت در هتل های ممتاز 4 یا 5 ستاره با صرف صبحانه
3. اخذ ویزای توریستی شنگن
4. بیمه مسافرتی
5. تور لیدر
6. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
7. گشت شهری و راهنمای فارسی زبان محلی

تور چک با بهترین قیمت

 اقامت در تور چک

انتخاب هتل یکی از فاکتورهای مهم در سفرها است. در هنگام همراهی با تور چک شما در پراگ پایتخت این کشور اقامت خواهید داشت، این شهر سالانه تعداد زیادی گردشگر را از سراسر دنیا میزبانی می کند و هتل های متعددی دارد. اکثر هتل های شهر پراگ صبحانه دارند و از کیفیت و خدمات خوبی برخورددار هستند. 
با پرداخت هزینه ی اضافی می توانید وعده های ناهار و شام را نیز در هتل میل کنید. 
در ادامه مطالب تعدادی از هتل های خوب این کشور را به شما معرفی می کنیم:
هتل های 4 ستاره ی پیشنهادی
1. هتل Hotel CUBE Prague، **** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.
2. هتل Allure Hotel Prague، **** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.
3. هتل Franz BY ZEITRAUM، **** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.
هتل های 5 ستاره پیشنهادی 
1. هتل Falkensteiner Boutique Hotel Prague، ***** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.
2. هتل Pytloun Boutique Hotel Prague، ***** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید. 
3. هتل The Julius Prague، ***** . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید. 

 دیدنی های تور چک

در تور چک شما در از شهر پراگ بازدید می کنید، پراگ پایتخت زیبای جمهوری چک جاذبه های گردشگری جذاب و زیادی دارد که توجه همگان را به خود جلب می کند. 
معماری های درخشان و شاهکار سبک گوتیک، کلیساهای تاریخی و مقدس، پل های منحصر به فرد، قلعه های و برج های دیدنی و طبیعت زیبا و چشم نواز، همه و همه باعث شده اند تا چک جزئی از دوست داشتنی ترین کشور ها باشد. 
در ادامه این مطلب تعدادی از اماکن دیدنی و گردشگری این کشور را به شما معرفی می کنیم:
1. قلعه کارلستاین Karlstein Castle، قلعه ای با سبک معماری گوتیک که در فاصله ی 30 کیلومتری از پراگ قرار گرفته است. این قلعه در 3 سطح طراحی شده که هرکدام درجه اهمیت متفاوتی دارند.
2. میدان جمهوری پراگ Republic Square Prague، یک میدان معروف و شلوغ در پراگ است، که مملو از حضور گردشگران و مردم است. 
3. تالار قدیمی و ساعت نجومی پراگ Old Town Hall with Astronomical Clock، مهم ترین جاذبه پراگ بر روی ساختمان و برج تالار شهرداری است.
4. باغ وحش پراگ Prague Zoo، باغی وحشی با قدمتی نزدیک به یک قرن که جزو 10 باغ وحش برتر دنیا نیز قرار دارد. در این باغ وحش گونه های مختلفی از جانوران جمع آوری شده است. 
5. برج پل شهر قدیمی پراگ Old Town Bridges Tower، برج سیاه رنگ پل چارلز که از آن به عنوان دروازه پل چارلز نیز یاد می شود. رنگ تیره و سیاه این برج وجه تمایز این برج با سایر برج های مجاور می باشد. 
6. کلیسای جامع سنت ویتوس St. Vitus Cathedral، کلیسای سنت ویتوس که در قلعه پراگ واقع شده، بزرگ ترین و مهم ترین کلیسای شهر پراگ می باشد. کلیسایی با شکوه و با عظمت که مقبره پادشاهان و بزرگان زیادی است.  
7. واکسلا نامستی (میدان ونسسلاس) (Vaclavske namEsti (Wenceslas Square، این میدان از مهم ترین و برجسته ترین مکان های عمومی شهر پراگ است که جشن ها و مراسمات زیادی در آن برگزار می شود. 
8. دیوار جان لنون John Lennon Wall، دیواری که پس از مرگ جان لئون، طرفدارانش شعر های وی را بر روی آن می نوشتند و عکس های او را نصب می کردند. امروزه این دیوار یکی از پر طرفدار ترین نقاط شهر پراگ است. گاهی خواننده هایی با گیتار را ممکن است ببینید که آهنگ ها جان لئون را می نوازند و می خوانند.

 غذاهای محبوب چک

جمهوری چک جاذبه های زیادی دارد که غذا و خوراکی نیز بخشی از آن ها می باشد. این کشور مقصدی خوشمزه برای مسافران است، تنوع غذایی در پراگ آنقدر زیاد است که می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. 
در ادامه برخی از خوراکی های لذیذ این کشور را به شما معرفی می کنیم:
1. پالاچینکی Palačinky پنکیک های نازک مخصوص به چک که شبیه کرپ های فرانسوی است. که شیوه طبخ و شکل آن متفاوت است. معمولا داخل پالاچینکی با چیزهایی مثل مربا، میوه و یا آجیل پر می شود. 
2. تریدلینک Trdelník نوعی دسر به شکل شیرینی رول شده سنتی اسلواک است، تریدلینک معمولا به صورت گرم سرو می شود و با شکر، آجیل یا دارچین داخل آن پر می شود.
3. وِپشو- کِنِدلو- زِلو Vepřo-knedlo-zelo غذایی دلچسب است که از گوشت کباب شده، پودینگ نان و کلم تفت داده شده تهیه می شود. این غذا از لحاظ میزان فیبر و مغذی بودن بسیار عالی می باشد. 
4. چِلِبیچکی Chlebíčky یک نوع ساندویچ باز که در وعده های صبحانه و ناهار سرو می شود. در این ساندویچ  از ترکیب های متنوع تخم مرغ، ژامبون، سالامی، ترشی و خیار استفاده می شود. 
5. گولاش Guláš گوشت گاو یا مرغ آب پز شده، پودینگ نان و سبزیجات از محتویات این غذا هستند. 
6. اسکاژنی سیر Smažený Sýr، این غذا مخصوص عاشقان پنیر است که در آن پنیری که کاملا سرخ شده، به همراه سیب زمینی سرخ شده، سالاد و یا نان سرو می شود. 
7. کندلیکی Knedlíky غذایی سنتی در چک است. کندلیکی در واقع پودینگی است که همراه با غذای گوشتی، یا غذایی دیگر (اغلب غذای اصلیمثل گولاش) سرو می شود. 
8. سوسیس کبابی Grilované Klobásy سوسیس کبابی همراه با انواع سس های لذیذ و خوشمزه یکی دیگر از غذاهای محبوب در چک است. 

سوالات متداول

آیا برای شرکت در تور چک به ویزا نیاز داریم؟

بله، کشور چک جز محدوده شنگن است و برای ورود به آن باید ویزای توریستی شنگن بگیرید.

با توجه به طولانی بودن فرآیند اخذ ویزای شنگن بهتر است حداقل از 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ پرواز برای خرید تور چک اقدام کنید. 

همه چیز بستگی به شرایط و هدف شما از سفر دارد. با توجه به نظر گردشگران بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشد، زیرا در این زمان ها قیمت ها مناسب و آب و هوا مطلوب است.

همه چیز بستگی به شما دارد اما از آنجایی که چک کشور کوچکی است 3-4 روز می تواند زمان مناسبی برای اقامت در آن باشد.

نظرات سفر با تور چک

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی

ویزا دائم کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل ایجاد کسب و کار در کانادا را هدف قرار می دهد که:

1. نوآور هستند

2. می تواند برای کانادایی ها شغل ایجاد کند.

3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

آیا ایده کسب و کار نوآورانه ای دارید؟ 

اگر بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

زمان پردازش مدارک توسط سفارت حداکثر 37 ماه می باشد.

ویزا توریستی کانادا

 ویزا توریستی کانادا

برای ورود به خاک کانادا شما نیاز به ویزا دارید، در واقع ویزا توریستی کانادا یک مجوز رسمی از سوی دولت کانادا، برای ورود، اقامت و بازدید از این کشور است که ضمیمه پاسپورت شما می شود.
کانادا جز معدود کشورهایی است که برای متقاضیان ایرانی، ویزا با اعتبار 5 سال و به صورت مولتی یا چندبار ورود صادر می کند.

ویزا شینگن (شنگن)

● مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

مدارکی برای اخذ ویزای توریستی شنگن باید به سفارت کشور مقصد ارائه دهید، شامل موارد زیر است:
1. دو قطعه عکس رنگی 3*4، جدید، تمام رخ با زمینه کاملا سفید
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. اصل شناسنامه+ اصل کارت ملی
4. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قدیمی+ کپی از تمام صفحات مهم
5. اصل سند ملکی به نام مسافر و یا همسر مسافر
6. اگر سند ملکی به نام همسر مسافر است باید از تمام صفحات شناسنامه همسر کپی گرفته شود.
7. بلیط پرواز رفت و برگشت 
8. تاییدیه واچر هتل 
9. اصل مدارک شغلی
مشاغل خصوصی (جواز کسب، پروانه بهره برداری، جواز مطب، کارت بازرگانی، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی)
مشاغل دولتی (معرفی نامه محل کار با ذکر سمت شغلی+اصل لیست بیمه و 3 فیش حقوقی آخر، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی)
دانشجویان و دانش آموزان (گواهی اشتغال به تحصیل)
10. پرینت از سه ماه حساب بانکی 
11. گواهی مانده حساب بانکی با تاییدیه امور بین الملل
12. ارائه ضمانت نامه بانکی به منظور اثبات بازگشت به کشور

 

 شرایط و مدارک برای اخذ ویزا شنگن

1. داشتن گردش حساب بالا

باید گردش حساب 6 ماه اخیر حساب خود را به سفارت ارائه بدهید تا افسر ویزا میانگین ورودی و خروجی حسابتان را طی 6 ماه اخیر محاسبه و بررسی کند و برای صدور ویزا تصمیم گیری کند.
2. هدف سفر خود را تعیین کنید
ویزا انواع مختلفی دارد که شامل: ویزای رسمی، ویزا برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای تجاری و … است، که با توجه به هدف شما از سفر، افسر ویزا تصمیم می گیرد که چه ویزایی صادر کند.
3. کشور مقصد خود را تعیین کنید
باید از طریق سفارت یا کنسولگری کشوری که انتخاب کردید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید.
اگر قصد سفر و اقامت به فقط یکی از کشورهای منطقه شنگن دارید باید درخواست خود را از طریق سفارت همان کشور ارائه دهید، اما اگر قصد سفر به 2 کشور یا بیشتر را دارید، درخواست ویزا را باید به کشوری ارائه بدهید که روزهای بیشتری قصد اقامت در آن را دارید یا کشوری که مقصد اول در سفر شماست.
4. زمان مناسب را انتخاب کنید
با توجه به اینکه روند درخواست ویزا طولانی و زمان بر است، بهتر است که زودتر نسبت به اخذ آن اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام کنید بهتر است.
بهترین زمان برای درخواست ویزا 3 ماه قبل از سفر است.

ویزا انگلیس

 ویزای توریستی انگلستان
اخذ ویزای انگلستان کمی دشوار تر از سایر ویزاها است، اما غیر ممکن نیست!
با اخذ این ویزا می توانید به راحتی به این کشور زیبا و کهن سفر کنید و حداکثر تا 90 روز در انگلستان اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید برای گرفتن ویزای توریستی بلند مدت نیز اقدام کنید که به مدت 10 سال اعتبار دارد.
 

 مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای انگلیس

متقاضی برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه بدهد. مدارکی که ممکن است هرگونه نقص در آن موجب ریجکتی درخواست شما شود و تا چندسال ورود شما به این کشور را به تاخیر بیاندازد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت به صورت زیر است:
1. ارائه اصل مدارک شناسایی
پاسپورت امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار با 2 صفحه خالی روبه روی هم، پاسپورت های قدیمی، کارت ملی، شناسنامه، در صورت تاهل ارائه سند ازدواج 
2. عکس
4 قطعه عکس 3/5*4/5 رنگی جدید، با زمینه سفید، تمام رخ، در ویزا و پاسپورت قبلی استفاده نشده باشد.
3. ارائه مدارک شغلی
پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده
وکلا: پروانه و دفترچه وکالت
کارمندان بخش دولتی: گواهی اشتغال به کار، حکم کار گزینی مهر شده، 3 فیش آخر حقوقی مهر شده، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی 
کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه همراه با مهر سازمان تامین اجتماعی، 3 فیش حقوقی آخر مهر شده
کسبه: جواز کسب، لیست پرداخت مالیات و پرداخت بیمه کارکنان
محصلین: گواهی اشتغال به تحصیل
4. ارائه مدارک مالی 
نامه اثبات تمکن مالی به همراه گردش حساب 6 ماه آخر در کمتر از 2 هفته اخیر، ارائه سند ملک که به نام خود مسافر باشد.
5. فرزند زیر 18 سال که بدون یکی از والدین سفر می کند، باید رضایت نامه محضری از پدر یا مادری که در سفر حضور ندارد، داشته باشد.
“تمامی مدارک باید ترجمه شده باشد.”