سفرهامون
سفرهامون
سفرهامون

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

درباره ویزا شینگن

لیست مطالب

تور های ترکیبی اروپا | سفری به دیار آفتاب و برف

ممکن است کسی که قصد سفر به اروپا را داشته باشد، ترجیح دهد که به جای بازدید از یک شهر اروپایی، از چند شهر متنوع در اروپا را بازدید کند؛ در این حالت بهترین گزینه اقدام خرید تورهای ترکیبی اروپاست.

پرسه زنی در شهر رویایی پاریس، اسکی در کوه های آلپِ سوییس، تماشای غروب در سنتورینی یونان و … همه ازجمله مواردی هستند که در تور ترکیبی اروپا می توانید تجربه کنید.

● تورهای ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا اینگونه هست که شما در یک سفر به چند کشور اروپایی سفر می کنید و در ابتدا ورودتان به کشوری است که از آن ویزا دریافت می کنید؛ 
برای مثال اگر شما ویزای خود را از کشور اسپانیا دریافت کنید نمی توانید در ابتدا به فرانسه بروید، زمانی که به اسپانیا رسیدید و وارد حوزه شنگن شدید، می توانید به دیگر کشورهای اروپایی بروید.
تورهای ترکیبی اروپا درخواست و محبوبیت بیشتری دارد و باعث بیشتر شدن شانس شما برای دریافت ویزای شنگن می شود.

● قیمت تور ترکیبی اروپا

در صورت کلی تور های ترکیبی اروپا به دلیل تفاوت زیاد نرخ یورو با ریال، از جمله تورهای لوکس و گران قیمت برای ایرانیان محسوب می شود؛ از طرفی تور های ترکیبی اروپا امکان کمتر شدن هزینه سفر را برای شما فراهم می کند زیرا شما می توانید با یک سفر چند شهر اروپایی دیگر را ببینید.
قیمت تور های ترکیبی اروپا براساس معیار هایی مثل: نرخ پرواز، نرخ هتل، ترانسفرهای بین مقاصد، مدت زمان اقامت و تعداد شهرهایی که از آن بازدید می کنید، تعیین می شود.
 
سفر به اروپا-تور های ترکیبی اروپا ارزان در سفرهامون

● تور ترکیبی اروپا لحظه آخری؟!

تور های ترکیبی اروپا لحظه آخری، تورهایی هستند که در روزها و لحظات پایانی نزدیک به برگزاری تور، تکمیل نشده اند و آژانس برگزار کننده با نرخ پایین تری آن ها را عرضه می کند.
در تور لحظه آخری شما باید چمدانتان را بسته باشید و آماده سفر باشید تا بتوانید بدون معطلی در آن شرکت کنید؛ اما بحث تورهای اروپایی جداست.
برای شرکت در تورهای اروپایی شما باید ویزای شنگن داشته باشید که فرآیند درخواست و دریافت آن کمی زمان بر و طولانی است، پس می توان نتیجه گرفت که تور لحظه آخری در تورهای اروپا به دلیل طولانی بودن پروسه دریافت ویزا و آماده کردن مدارک لازم، معنایی ندارد؛ مگر اینکه شما ویزای مالتیپل (چندبار ورود) با اعتبار کافی داشته باشید. در صورت داشتن ویزای شنگن می توانید در تورهای لحظه آخری ترکیبی اروپا شرکت کنید.
 

● تور ترکیبی اروپا و مدارک لازم

قبل از رزرو تور های ترکیبی اروپا لازم است بدانید که برای ورود به کشورهای قاره اروپا اصلی ترین مدرک مورد نیاز شما، ویزای شنگن است.
مطابق قانون های ناحیه شنگن، شما با در دست داشتن ویزای شنگن، می توانید وارد کشورهای حوزه شنگن شوید؛ فقط باید توجه داشته باشید که ورود شما باید به کشوری باشد که ویزای خود را از آنجا دریافت کرده اید و یا کشوری که مدت زمان بیشتری در آن اقامت خواهید داشت.
 

● خدمات تور های ترکیبی اروپا سفرهامون

آژانس سفرهامون خدمات زیر را به صورت عمومی در تمام تورهای ترکیبی اروپا خود ارائه می دهد:
1. اخذ ویزای شنگن
2. بلیط پرواز رفت و برگشت
3. اقامت در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره ممتاز همراه با صبحانه
4. بیمه مسافرتی
5. لیدر فارسی زبان
6. ترانسفر بین مقاصد (زمینی_هوایی)
7. ترانسفر فرودگاهی
 
رزرو تور های ترکیبی اروپا نوروز ۱۴۰۳-سفرهامون

رزرو تور ترکیبی اروپا نوروز ۱۴۰۳-سفرهامون

باز شدن دروازه‌های سفر و خلق یک خاطره فراموش‌نشدنی در تور ترکیبی اروپا نوروز ۱۴۰۳! این تور، ترکیبی از هیجان، فرهنگ، و تاریخ است که در عید نوروز و سال جدید به شما امکان می‌دهد به دنیایی منحصربفرد در قلب اروپا گام بگذارید.

با بازدید از شهرهای تاریخی چون پاریس، رم، و پراگ، از هنر، معماری و فرهنگ اروپایی بهره‌مند شوید. طبیعت زیبای مناطق مانند دلفت و آلپ‌ها نیز در این مسیر شگفت‌انگیز قرار دارند.

در سفر تور ترکیبی اروپا، لذت از کیفیت خدمات، اقامت در هتل‌های لوکس، و تجربه کاملی از غذاهای محلی در رستوران‌های برجسته اروپا خواهید برد. برای این ایام خاص از سال نیاز است که با یک تیم حرفه‌ای همراه باشید تیمی که به تمام جزئیاتی که قراراست تجربه کنید اهمیت بدهد.

نوروز ۱۴۰۳ را به یادماندنی تر با تور ترکیبی اروپا تجربه کنید. هم‌اکنون تور ترکیبی اروپا را از سفرهامون رزرو کنید و به دنیای جذاب سفر اروپایی پا بگذارید!

سوالات متداول

قیمت تورهای ترکیبی اروپا چقدر است؟

قیمت تورهای ترکیبی اروپا به عوامل مختلفی مثل قیمت پرواز، قمیت هتل، قیمت روز یورو و تعداد مقاصد شما بستگی دارد.

در تورهای ترکیبی اروپا ورود شما به کشوری می باشد که ویزا از آن دریافت کرده اید و یا کشوری که مدت زمان بیشتری قصد اقامت در آن را دارید.

مهم ترین و اصلی ترین مدرک برای شرکت در تورهای ترکیبی اروپا، داشتن ویزای شنگن است. همچنین ارائه مدارک هویتی و مدارک مالی از دیگر مدارک لازم برای تورهای ترکیبی اروپا می باشد.

توصیه می شود از حداقل 3 ماه قبل از تاریخ پرواز اقدام به خرید کنید تا فرصت کافی برای اقدامات مربوط به ویزا و ارائه مدارک خواسته شده داشته باشید.

نظرات سفر با تورهای ترکیبی اروپا

مقصدت رو انتخاب کن

انتخاب مقصد از تور های آسیایی